4-ių mokymų ciklas apie prekės ženklo stiprinimą ir vertės kūrimą per patirtis!
Nors sėkmingas prekės ženklo valdymas yra viena svarbiausių marketingo vadovo atsakomybių, tačiau efektyvios prekės ženklo strategijos kūrimas ir jos įgyvendinimas neretai tampa iššūkiu.
Šis 4-ių mokymų ciklas skirtas padėti pritaikyti Brand-Driven Growth ir Brand experiences idėjas savo prekės ženklo strategijoje!
Mokymų pabaigoje naudodamiesi Brand-Driven Growth Blueprint, sukursite savo prekės ženklo planą, kuris padės jums pagerinti verslo rezultatus!
Mokymų ciklas vyks anglų kalba!
Mokymuose tik 20 vietų!
|
„LiMA 4 dienų mokymai su Darren man padėjo sutaupyti mėnesius ir buvo tikras atradimas, nes išsinešiau giliai įsisavintas naujas žinias, surištas su mano patirtimi bei praktinius įrankius, kuriuos pritaikau kuriant vertę klientų prekių ženklams”. - apie mokymus atsiliepia NERINGAME.COM marketingo ir komunikacijos partnerė Neringa Čeponė. |
Šiais neapibrėžtais laikais rinkos augimas sustojo ir pajamos iš prekės ženklo pradėjo mažėti. Vadovai, kurie supranta marketingo efektyvumą, sugeba krizės padarinius sumažinti ir verslo augimą paskatinti naudami savo prekės ženklo vertę. (žr. 1 paveikslą). Remiantis „S&P 500“ indekso duomenimis, būtent nematerialus turtas – prekės ženklas – vaidina vis didesnę reikšmę įmonės augimui ir vertei.
Pasak prekės ženklų vadovų, prekės ženklo strategija – svarbiausias marketingo prioritetas, ypač COVID-19 konteste (3 pav.), todėl ją būtina nuolatos peržiūrėti ir atnaujinti!
Mokymų ciklo vertės:
• Nuosekli Brand-Driven Growth prekės ženklo vertės ir patirčių teorija, paremta tikrų organizacijų atvejų analizėmis;
• Savo organizacijos prekės ženklo plano rengimas, remiantis Brand-Driven Growth Blueprint;
• Sėkmingų, stiprius prekės ženklus turinčių organizacijų atvejų analizės;
• Praktinės, į dalyvių prekės ženklus orientuotos užduotys sesijų metu;
• Namų darbai, leidžiantys geriau įsigilinti ir praktiškai pritaikyti išgirstą medžiagą bei papildomi skaitiniai;
• Individualūs ir veiksmingi patarimai jūsų organizacijos prekės ženklo stiprinimui, trumpos konsultacijos su mokymų lektoriumi sesijų metu.
Mokymų metu dalyviai kurs individualų prekės ženklo praktinį planą, kuris padės pasiekti geresnių verslo rezultatų!
4 mokymų ciklas skirtas:
Marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams, įmonių direktoriams ir visiems, kurie yra atsakingi už verslo vystymą, pardavimus, prekės ženklo valdymą ir kliento patirčių valdymą.
Mokymų struktūra:
• Kiekvienos sesijos metu bus pristatoma teorinė medžiaga, atvejų analizės ir vyks grupiniai interaktyvūs užsiėmimai, kuriuose pristatytą turinį dalyviai praktiškai pritaikys savo organizacijai;
• Sesijų metu praktinės užduotys bus vykdomos mažose 4-5 asmenų grupėse.
• Kiekvienos sesijos pabaigoje bus pateikiamos praktinės užduotys, kurias dalyviai individualiai turės atlikti iki kitos sesijos pradžios;
Po 4 mokymų ciklo dalyviai žinos kaip:
• Nuosekliai lavinti strateginį mąstymą apie įmonės prekės ženklą, produktą bei patirtis;
• Pritaikyti Brand-Driven Growth idėjas ir strategiją savo organizacijai;
• Išlikti aktualiems rinkoje konkuruojant per įtraukiančias prekės ženklo patirtis;
• Pritaikyti esamus ir nustatyti naujus KPI rodiklius organizacijos veiklos optimizavimui;
• Taikyti pažangius statistinius metodus, padėsiančius sumažinti riziką investuojant į prekės ženklą.
Mokymų ciklo lektorius:
|
Dr. Darren Coleman
WAVELENGTH MARKETING įkūrėjas Dr. Darren Coleman yra Wavelength Marketing įkūrėjas, turintis daugiau nei 20 metų patirtį B2B ir B2C prekės ženklais. Jis dirbo su tokioms organizacijoms kaip Orange, Maybank, Nikon, Standard Life, Pepsi, BUPA, Dubai Porperties ir UK Trade & Investment. Taip pat Darren yra knygos „Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance” autorius. |
Mokymų ciklo informacija:
Data ir laikas: 2021 m. lapkričio 23, 29 d., gruodžio 7, 14 d., 15:00 - 18:15 val.
Formatas: Interaktyvios sesijos internetu, dalyvavimas ir darbas grupėse tiesioginis, tik 20 dalyvių!
Kalba: Mokymai vyks anglų kalba!
Trukmė: 4 pusdieniai, vieno ciklo trukmė ~ 3 val.
Sesijų medžiaga: Dalyviai gaus sutrumpintą mokymų skaidrių versiją.
Iš vienos įmonės dalyvaujant 4-5 asmenims, suteikiama galimybė sudaryti atskirą jų komandą.
Mokymų lektoriaus Dr. Darren Coleman kvietimas dalyviams
I SESIJA:
Data ir laikas: lapkričio 23 d. (antradienis), 15:00 - 18:15
Session 1: Establishing the context for brand-driven growth |
|
90 mins |
Brand-Driven Growth |
15 mins |
BREAK |
90 mins |
Assessing your brand – intangible level (1) |
II SESIJA:
Data ir laikas: lapkričio 29 d. (pirmadienis), 15:00 - 18:15
Session 2: Understanding your brand as an asset that drives growth (i) |
|
90 mins |
Group recap from Session 1 |
15 mins |
BREAK |
90 mins |
Assessing your brand – intangible level (3) |
III SESIJA:
Data ir laikas: gruodžio 7 d. (antradienis), 15:00 - 18:15
Session 3: Understanding your brand as an asset that drives growth (ii) |
|
90 mins |
Group recap from Session 2 |
15 mins |
BREAK |
90 mins |
Clarifying your value proposition for each product |
IV SESIJA:
Data ir laikas: gruodžio 14 d. (antradienis), 15:00 - 18:15
Session 4: Driving growth through your value proposition and brand experiences |
|
90 mins |
Group recap from Session 4 |
15 mins |
BREAK |
90 mins |
Using the Brand-Driven Growth Blueprint |
Pristatymas ir atsiliepimai (anglų kalba)
LiMA CMO akademija: |
Renginiai, skirti marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti. |
Forma: |
Online sesijos, dalyvavimas ir darbas grupėse tiesioginis, tik 20 dalyvių. Mokymai vyks anglų kalba. |
Renginys skirtas: |
Marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams, įmonių direktoriams ir visiems, kurie yra atsakingi už verslo vystymą, pardavimus, prekės ženklo patirtis ir kliento patirtis. |
Data: |
2021 m. lapkričio 23, 29 d., gruodžio 7, 14 d., 15:00 - 18:15 val. |
Trukmė: |
4 dienos, vieno ciklo trukmė ~ 3 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Mokymų ciklo kaina: 449 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt |
LiMA nariams: 349 Eur
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2021 m. gruodžio 31 d. kainuoja 25 Eur + 40 Eur stojimo mokestis |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: 399 Eur 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |