Pradžia

LiMA CMO ACADEMY: Delivering Brand-Driven Growth with Dr. Darren Coleman

LiMA CMO ACADEMY: Delivering Brand-Driven Growth with Dr. Darren Coleman

LiMA CMO ACADEMY: Delivering Brand-Driven Growth with Dr. Darren Coleman

2021-11-09 15:00, Online | Dalyvauja: 8 | Laisvų vietų skaičius: 12 Registracijos terminas: 2021-11-09

4-ių mokymų ciklas apie prekės ženklo stiprinimą ir vertės kūrimą per patirtis!

Nors sėkmingas prekės ženklo valdymas yra viena svarbiausių marketingo vadovo atsakomybių, tačiau efektyvios prekės ženklo strategijos kūrimas ir jos įgyvendinimas neretai tampa iššūkiu.

 

Šis 4-ių mokymų ciklas skirtas padėti pritaikyti Brand-Driven Growth ir Brand experiences idėjas savo prekės ženklo strategijoje!

Mokymų pabaigoje naudodamiesi Brand-Driven Growth Blueprint, sukursite savo prekės ženklo planą, kuris padės jums pagerinti verslo rezultatus!

 

Mokymų ciklas vyks anglų kalba!

Mokymuose tik 20 vietų!
 

  

„LiMA 4 dienų mokymai su Darren man padėjo sutaupyti mėnesius ir buvo tikras atradimas, nes išsinešiau giliai įsisavintas naujas žinias, surištas su mano patirtimi bei praktinius įrankius, kuriuos pritaikau kuriant vertę klientų prekių ženklams”.apie mokymus atsiliepia NERINGAME.COM marketingo ir komunikacijos partnerė Neringa Čeponė.

Registracija už išankstinę kainą

Šiais neapibrėžtais laikais rinkos augimas sustojo ir pajamos iš prekės ženklo pradėjo mažėti. Vadovai, kurie supranta marketingo efektyvumą, sugeba krizės padarinius sumažinti ir verslo augimą paskatinti naudami savo prekės ženklo vertę. (žr. 1 paveikslą). Remiantis „S&P 500“ indekso duomenimis, būtent nematerialus turtas – prekės ženklas – vaidina vis didesnę reikšmę įmonės augimui ir vertei.  

Pasak prekės ženklų vadovų, prekės ženklo strategija – svarbiausias marketingo prioritetas, ypač COVID-19 konteste (3 pav.), todėl ją būtina nuolatos peržiūrėti ir atnaujinti!


 


Registruotis

Mokymų ciklo vertės: 

• Nuosekli Brand-Driven Growth prekės ženklo vertės ir patirčių teorija, paremta tikrų organizacijų atvejų analizėmis;
• Savo organizacijos prekės ženklo plano rengimas, remiantis Brand-Driven Growth Blueprint
• Sėkmingų, stiprius prekės ženklus turinčių organizacijų atvejų analizės; 
Praktinės, į dalyvių prekės ženklus orientuotos užduotys sesijų metu; 
Namų darbai, leidžiantys geriau įsigilinti ir praktiškai pritaikyti išgirstą medžiagą bei papildomi skaitiniai; 
• Individualūs ir veiksmingi patarimai jūsų organizacijos prekės ženklo stiprinimui, trumpos konsultacijos su mokymų lektoriumi sesijų metu.

 

Mokymų metu dalyviai kurs individualų prekės ženklo praktinį planą, kuris padės pasiekti geresnių verslo rezultatų!

 

4 mokymų ciklas skirtas:
Marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams, įmonių direktoriams ir visiems, kurie yra atsakingi už verslo vystymą, pardavimus, prekės ženklo valdymą ir kliento patirčių valdymą.

 

Mokymų struktūra:

• Kiekvienos sesijos metu bus pristatoma teorinė medžiaga, atvejų analizės ir vyks grupiniai interaktyvūs užsiėmimai, kuriuose pristatytą turinį dalyviai praktiškai pritaikys savo organizacijai;
• Sesijų metu praktinės užduotys bus vykdomos mažose 4-5 asmenų grupėse. 
• Kiekvienos sesijos pabaigoje bus pateikiamos praktinės užduotys, kurias dalyviai individualiai turės atlikti iki kitos sesijos pradžios;
Po 4 mokymų ciklo dalyviai žinos kaip:
• Nuosekliai lavinti strateginį mąstymą apie įmonės prekės ženklą, produktą bei patirtis;
• Pritaikyti Brand-Driven Growth idėjas ir strategiją savo organizacijai;
• Išlikti aktualiems rinkoje konkuruojant per įtraukiančias prekės ženklo patirtis;
• Pritaikyti esamus ir nustatyti naujus KPI rodiklius organizacijos veiklos optimizavimui;
• Taikyti pažangius statistinius metodus, padėsiančius sumažinti riziką investuojant į prekės ženklą.

 

Mokymų ciklo lektorius:

 

Dr. Darren Coleman

WAVELENGTH MARKETING įkūrėjas

Dr. Darren Coleman yra Wavelength Marketing įkūrėjas, turintis daugiau nei 20 metų patirtį B2B ir B2C prekės ženklais. Jis dirbo su tokioms organizacijoms kaip Orange, Maybank, Nikon, Standard Life, Pepsi, BUPA, Dubai Porperties ir UK Trade & Investment. Taip pat Darren yra knygos „Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance” autorius.

Registracija už išankstinę kainą

 

Mokymų ciklo informacija:

Data ir laikas: 2021 m. lapkričio 9, 16, 23, 29 d., 15:00 - 18:15 val.
 

Formatas: Interaktyvios sesijos internetu, dalyvavimas ir darbas grupėse tiesioginis, tik 20 dalyvių!

Kalba: Mokymai vyks anglų kalba!

Trukmė: 4 pusdieniai, vieno ciklo trukmė ~ 3 val.

Sesijų medžiaga:
 Dalyviai gaus sutrumpintą mokymų skaidrių versiją. 

Iš vienos įmonės dalyvaujant 4-5 asmenims, suteikiama galimybė sudaryti atskirą jų komandą.
 

Mokymų lektoriaus Dr. Darren Coleman kvietimas dalyviams

Mokymų ciklo programa:

 

I SESIJA:
Data ir laikas:
lapkričio 9 d. (antradienis), 15:00 - 18:15 

Session 1: Establishing the context for brand-driven growth

90 mins 

Brand-Driven Growth
• The rationale for a Brand-Driven Growth Blueprint
Customer profiling
• Storyboarding your target customer’s life psychographically
• Connecting customers, feelings and your brands
• Establishing the importance of emotion – the neuroscientific evidence
• Driving growth through products and experiences your customers don’t know they want, just yet
• Delivering latent experiences to customers through ‘jobs to be done’ thinking

15 mins 

BREAK

90 mins 

Assessing your brand – intangible level (1)
• Understanding the importance of being brand- vs. product-driven
• Securing internal support for brand-driven growth by building your business case
• Obtaining c-suite support by reducing internal brand jargon
• The importance of brand growth measurement and the c-suite

 

 

II SESIJA:

Data ir laikas: lapkričio 16 d. (antradienis), 15:00 - 18:15

Session 2: Understanding your brand as an asset that drives growth (i)

90 mins    

Group recap from Session 1

Assessing your brand – intangible level (2)
Brand values: the importance of aligning brand values with customers to increase brand relevance
Brand essence: the acid test for brand extension and/or stretching?

15 mins 

BREAK

90 mins 

Assessing your brand – intangible level (3)
Brand personality: humanising your brand so that it is emotionally relevant to its target customers
Brand positioning: establishing whether your brand’s positioning will be compromised by a proposed brand extension/stretch
     - Establishing points of parity and difference for a brand stretch/extension
     - Building distinctive brand assets to drive growth
     - Writing a (useful) positioning statement

 

III SESIJA:
Data ir laikas:  lapkričio 23 d. (antradienis), 15:00 - 18:15

Session 3: Understanding your brand as an asset that drives growth (ii)

90 mins 

Group recap from Session 2

Exploring branded products and the role they play in brand-driven growth
• Cost-effective growth through brand partnerships
• Identifying sources of product value
• Establishing where the real sources of product value lie
• Distinguishing features from benefits
• Understanding the functional, emotional, self-expressive & social benefits your products deliver

15 mins 

BREAK

90 mins 

Clarifying your value proposition for each product
• What is a value proposition?
• The dangers of competing on price
• Articulating your brand’s value proposition


IV SESIJA:
Data ir laikas: lapkričio 29 d. (pirmadienis), 15:00 - 18:15

Session 4: Driving growth through your value proposition and brand experiences

90 mins 

Group recap from Session 4

Building brand experiences
• The importance of co-creating brand experiences
• Designing environments that give customers a sense of control over your brand experiences
• Learning how to let go but keep control when building brand experiences

15 mins 

BREAK

90 mins 

Using the Brand-Driven Growth Blueprint
• Presenting your brand-driven growth plan (20 mins per group) / Q&A
[Don’t worry. The tone of the day will be mildly competitive and challenging but constructive.]

Wrap up, reflection and next steps
• Evaluation / refinement of Brand-Driven Growth Blueprint
Recap, review and individual / strategic action planning

 Registracija

Pristatymas ir atsiliepimai (anglų kalba)

Renginio rėmėjas

LiMA CMO akademija:

Renginiai, skirti marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams ir norintiems jais tapti.

Forma:

Online sesijos, dalyvavimas ir darbas grupėse tiesioginis, tik 20 dalyvių. Mokymai vyks anglų kalba. 

Renginys skirtas:

Marketingo, prekės ženklų, komunikacijos vadovams, įmonių direktoriams ir visiems, kurie yra atsakingi už verslo vystymą, pardavimus, prekės ženklo patirtis ir kliento patirtis.

Data:

2021 m. lapkričio 9, 16, 23, 29 d., 15:00 - 18:15 val. 

Trukmė:

4 dienos, vieno ciklo trukmė ~ 3 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis: 

Mokymų ciklo kaina:  349 Eur 449 Eur

 

Registracija → 

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidosDėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: 249 Eur 349 Eur

 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas?

Narystė iki 2021 m. gruodžio 31 d. kainuoja 25 Eur + 40 Eur stojimo mokestis

Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: 299 Eur 399 Eur

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą → 

Bilietų grąžinimo politika

Registruotis
Registracija priimama iki 2021-11-09