Nuolaidos poveikis pirkėjų elgsenai su Dr. Indre Radavičiene

Nuolaidos poveikis pirkėjų elgsenai su Dr. Indre Radavičiene

2021-11-11 16:00, Online | Dalyvauja: 246 Registracijos terminas: 2021-11-11

Sužinokite apie nuolaidos poveikį pirkėjų elgsenai! 

 


Jau prieinamas renginio įrašas!

Renginio įrašas

Svarbu išmokti kurti vertingiausius pasiūlymus pirkėjui, kad kainos pasiūlymai kurtų vertę vartotojui, o ne juo manipuliuotų. Tik suprasdami, kaip veikia nuolaida ir kokį poveikį ji daro žmogui, mokėsime kurti vertingą pasiūlymą. Tik suprasdami nuolaidos motyvus, išmoksime teikti sąžiningus pasiūlymus. Tik suprasdami nuolaidos įtaką pirkėjo sprendimams, kursime tvarius, komunikuojančius stipriausią prekės ar paslaugos vertę kainos pasiūlymus. Juk niekas kitas taip stipriai nekuria lojalumo, kaip laimėjimas ir pasitenkinimas geru sandoriu.

Renginio metu dalyviai išgirs:
• Kokią įtaką pirkėjų elgsenai daro nuolaidos?
• Ar nuolaida formuoja pirkėjo lojalumą?
• Kokie nuolaidos dydžiai daro didžiausią poveikį pirkėjų elgsenai?
• Kas efektyviau: nemokamai ar nuolaida?
• Kokią įtaką skirtingi pirkėjų charakteriai turi nuolaidos supratimui?
• Kokiose situacijose pirkėjai priešinasi nuolaidai?
• Koks ryšys tarp nuolaidos ir kokybės?
• Kaip naudoti dirbtinį intelektą ir big data nuolaidų formavime?

Kam skirta: marketingo, pardavimų, e. komercijos ir komunikacijos specialistams, vadovams bei visiems kitiems, kurie priima sprendimus dėl kainodaros ir nuolaidų.

 

Seminaro lektorė: 

 

 

 

 

Dr. Indrė Radavičienė

 

Tvirtai galima teigti, kad kaina yra galingas stimulas pirkėjo elgsenai, jo sprendimams. Svarbu suprasti, kad kaina turi komunikuoti prekės vertę vartotojui. Mano misija yra surasti pagrindines prekės vertės savybes ir sukurti pelningiausią kainos pasiūlymą organizacijoms bei vertingiausią pasiūlymą pirkėjui. Vietoj fokuso į kaštus, paklauskime kokią vertę ir naudą kuria kainos pasiūlymas pirkėjui.


Dr. Indrė Radavičienė pastaruosius dešimt metų konsultuoja Europos ir JAV įmones, formuoja kainodaros strategijas, paremtas elgsenos kainodaros tyrimais. Elgsenos kainodaros tema parengė ir apgynė disertaciją, Vilniaus universitete atlieka mokslo tyrimus, kurie atskleidžia didelį kainos poveikį žmogaus emocinei reakcijai, prekės/paslaugos kokybės suvokimui, kainos sąžiningumo suvokimui.

 

 

Svarbiausia informacija

Tema:

Pirkėjų elgsena, kainodara, nuolaidos poveikis

Forma:

Seminaras

Data:

2021 m. lapkričio 11 d. (ketvirtadienis) 16:00 val.

Trukmė:

1,5 - 2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 39 Eur. 

Pirkti bilietą →

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2021 m. gruodžio 31 d. kainuoja 25 Eur + 40 Eur stojimo mokestis
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Bilietų grąžinimo politika