Renginys - nemokamas!
Jau prieinamas renginio įrašas!
Pandemija ir visos kitos greta vykstančios negandos įjautrino žmones iki neregėtų aukštumų. Šiandien nereikia klausti, kaip atrodo pasaulis be pasitikėjimo. Tiek Valstybinės institucijos, tiek verslas susiduria su milžinišku spaudimu, turėdami ne tik užtikrinti kokybišką paslaugų teikimą, bet ir savo veiksmais mažinti visuomenės nerimo ir netikrumo dėl ateities jausmą. Tačiau net ir susikildžiusios ir nerimastingos bendruomenės ieško kuo galėtų tikėti ir pasitikėti.
Tie, kas tai supranta, – augins savo reputaciją. Šios investicijos, įrodyta, atsiperka augančia kompanijų bei jų prekės ženklų verte. Nėra abejonių, kad norėdami augti, investicijoms į reputacijos valdymą turėtumėte skirti garbingą vietą Jūsų kitų metų biudžeto eilutėse, tačiau ar žinote į ką konkrečiai 2022 metais turėtų investuoti privatus verslas, o į ką viešojo sektoriaus organizacijos?
Seminaro metu aptarsime:
• 2016 - 2021 metų Lietuvos įmonių reputacijos pokyčius, galimas kryptis ateityje, skirtumus tarp skirtingų verslo ir viešojo sektoriaus sektorių;
• reputacijos valdymo „do's and don't's“. Kokie reputacijos faktoriai kuria didžiausią pridėtinę vertę privataus ir viešojo sektoriaus organizacijoms;
• skirtingas privataus ir viešojo sektoriaus patirtis nusprendus į savo veiklos rodiklius įsitraukti ir reputacijos ir imtis aiškių ir kryptingų veiksmų.
Pranešimas: „Lietuvos įmonių reputacijos pokyčiai ir 2022 kryptys
privačiam bei viešajam sektoriams“
|
Rūta GaudiešienėCIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. Viena iš esminių Rūtos ekspertinių sričių yra ir reputacija - Rūta yra sukūrusi reputacijos vertinimo metodologiją ir jau penktus metus koordinuoja didįjį Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą. |
Diskusijos „Reputacijos valdymo „DO'S AND DON'T'S“ dalyviai:
|
Asta Slapšienė
INVEGA marketingo vadovė |
|
Inga Tarakavičiūtė |
|
Rūta GaudiešienėCIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė |
|
Renata Dantė
IKEA korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims |
|
Valdas Lopeta
LIDL korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas |
Diskusijos moderatorius:
|
Aidas PuklevičiusFABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybinio rašymo vadovas |
Renginio programa:
16:00 - 16:45 |
Pranešimas „Lietuvos įmonių reputacijos pokyčiai ir 2022 kryptys privačiam bei viešajam sektoriams“ Rūta Gaudiešienė | CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė |
16:45 - 17:45 |
Diskusija „Reputacijos valdymo „DO'S AND DON'TS“ Dalyviai: • Rūta Gaudiešienė | CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė • Valdas Lopeta | LIDL korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas • Renata Dantė | IKEA korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims • Asta Slapšienė | INVEGA marketingo vadovė • Inga Tarakavičiūtė | Reputacijos viešajame sektoriuje konsultantė Diskusiją moderuoja Aidas Puklevičius | FABULA RUD PEDERSEN GROUP |
Renginio partneriai:
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Reputacija |
Forma: |
Seminaras, online |
Data: |
2021 m. lapkričio 10 d. (trečiadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis |
Dalyvio mokestis: |
Renginys nemokamas, būtina registracija! |
|
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2021 m. gruodžio 31 d. kainuoja 25 Eur + 40 Eur stojimo mokestis |