10 patikrintų būdų kaip užauginti arba sugadinti savo įmonės reputaciją

10 patikrintų būdų kaip užauginti arba sugadinti savo įmonės reputaciją

2021-11-10 16:00, Online | Dalyvauja: 478 Registracijos terminas: 2021-11-10

Renginys - nemokamas! 

Jau prieinamas renginio įrašas!

Renginio įrašas

Pandemija ir visos kitos greta vykstančios negandos įjautrino žmones iki neregėtų aukštumų. Šiandien nereikia klausti, kaip atrodo pasaulis be pasitikėjimo. Tiek Valstybinės institucijos, tiek verslas susiduria su milžinišku spaudimu, turėdami ne tik užtikrinti kokybišką paslaugų teikimą, bet ir savo veiksmais mažinti visuomenės nerimo ir netikrumo dėl ateities jausmą. Tačiau net ir susikildžiusios ir nerimastingos bendruomenės ieško kuo galėtų tikėti ir pasitikėti.

Tie, kas tai supranta, – augins savo reputaciją. Šios  investicijos, įrodyta, atsiperka augančia kompanijų bei jų prekės ženklų verte. Nėra abejonių, kad norėdami augti, investicijoms į reputacijos valdymą turėtumėte skirti garbingą vietą Jūsų kitų metų biudžeto eilutėse, tačiau ar žinote į ką konkrečiai 2022 metais turėtų investuoti privatus verslas, o į ką viešojo sektoriaus organizacijos? 

Seminaro metu aptarsime: 

• 2016 - 2021 metų Lietuvos įmonių reputacijos pokyčius, galimas kryptis ateityje, skirtumus tarp skirtingų verslo ir viešojo sektoriaus sektorių;

• reputacijos valdymo „do's and don't's“. Kokie reputacijos faktoriai kuria didžiausią pridėtinę vertę privataus ir viešojo sektoriaus organizacijoms;

• skirtingas privataus ir viešojo sektoriaus patirtis nusprendus į savo veiklos rodiklius įsitraukti ir reputacijos ir imtis aiškių ir kryptingų veiksmų.

 

 

Pranešimas: „Lietuvos įmonių reputacijos pokyčiai ir 2022 kryptys


privačiam bei viešajam sektoriams

 

 

Rūta Gaudiešienė

 CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė

Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. Viena iš esminių Rūtos ekspertinių sričių yra ir reputacija - Rūta yra sukūrusi reputacijos vertinimo metodologiją ir jau penktus metus koordinuoja didįjį Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą.

 

Diskusijos Reputacijos valdymo „DO'S AND DON'T'S“ dalyviai:

  

Asta Slapšienė

                    INVEGA marketingo vadovė 

  

Inga Tarakavičiūtė

Reputacijos viešajame sektoriuje konsultantė 

  

Rūta Gaudiešienė

CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė

  

Renata Dantė

                    IKEA korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims 

  

Valdas Lopeta

                    LIDL korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas 

Diskusijos moderatorius:

  

Aidas Puklevičius

FABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybinio rašymo vadovas

 

Renginio programa:

 

16:00 - 16:45

Pranešimas „Lietuvos įmonių reputacijos pokyčiai ir 2022 kryptys privačiam bei viešajam sektoriams“

Rūta Gaudiešienė | CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė

16:45 - 17:45

Diskusija „Reputacijos valdymo „DO'S AND DON'TS“

Dalyviai: 

Rūta Gaudiešienė | CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė

• Valdas Lopeta | LIDL korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas

• Renata Dantė | IKEA korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims

• Asta Slapšienė | INVEGA marketingo vadovė 

• Inga Tarakavičiūtė | Reputacijos viešajame sektoriuje konsultantė

Diskusiją moderuoja Aidas Puklevičius | FABULA RUD PEDERSEN GROUP

 

Renginio partneriai:

 

Svarbiausia informacija

Tema:

Reputacija

Forma:

Seminaras, online

Data:

2021 m. lapkričio 10 d. (trečiadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis

Dalyvio mokestis:

Renginys nemokamas, būtina registracija!

 

Registracija LiMA nariams →

 

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2021 m. gruodžio 31 d. kainuoja 25 Eur + 40 Eur stojimo mokestis

Tapkite LiMA nariu →