Pradžia

Europos marketingo vadovų darbotvarkė 2021: žvilgsnis į praeitį ir ateities perspektyvas

Europos marketingo vadovų darbotvarkė 2021: žvilgsnis į praeitį ir ateities perspektyvas

Europos marketingo vadovų darbotvarkė 2021: žvilgsnis į praeitį ir ateities perspektyvas

2021-11-17 13:00, Online | Dalyvauja: 172 Registracijos terminas: 2021-11-17



 

Europos marketingo konfederacija jau trečią kartą organizavo tarptautinį marketingo tendencijų tyrimą „European Marketing Agenda 2021“. Tyrimu buvo siekiama surinkti išsamias įžvalgas apie iššūkius, su kuriais susiduria Europos CMO, ir nustatyti marketingo tendencijas, kurių galima tikėtis 2021 m.

Buvo apklausta beveik 4 800 tūkst. Europos marketingo ir pardavimų vadovų. 2020 m. gruodžio mėnesį naujausią tyrimą Lietuvoje vykdė EMC narė Lietuvos marketingo asociacija.

Praėjus beveik metams po tyrimo norima apžvelgti CMO veiklos rezultatus Europoje ir kaip jie koreliuoja su tyrimo rezultatais, pateikti išsamias įžvalgas apie iššūkius, su kuriais realiai susidūrė bei strategijas, kurių ėmėsi Europos CMO.

Po pranešimų vyksiančioje diskusijoje marketingo profesionalai ne tik apžvelgs į pagrindines sritis, kurios 2021 metais buvo aktualios marketingo profesijai visoje Europoj, bet ir apžvelgs 2022 m. darbotvarkės perspektyvas.

Renginys skirtas: įmonių direktoriams, marketingo vadovams, prekės ženklo vadovams ir norintiems jais tapti.

Registracija

Renginio programa:

○ Renginio atidarymas - Jonathan Deacon | EMC vicepirmininkas

○ Prekės ženklo strategija - Catarina Barradas | EDP prekės ženklo pasaulinio padalinio direktorė
Žvilgsnis į tai, kaip EDP susiejo paskelbtą strateginį atnaujinimą 2021 m. pradžioje su nauja prekės ženklo strategija. „Repositioning for energy transition“, EDP „Changing Tomorrow Now“ atvejis

○ Tvarumas - Gemma Butler| CIM marketingo vadovė (Jungtinė Karalystė)
Žvilgsnis į tai, kaip 2020 m. padidinus tvarumo darbotvarkės matomumą ir svarbą, šie veiksniai lėmė svarbius organizacijos pokyčius. Taip pat apie marketingo vaidmenį ir jo svarbą ateityje, jei norime, kad būtų atkurta pusiausvyra tarp žmonių, pasaulio ir pelno

○ Įvairovė ir įtrauktis -  Clare Kemsly | „Hays Marketing“ generalinė direktorė (Jungtinė Karalystė)
Žvilgsnis į tai, kaip nuo kalbų apie įvairovę bei įtrauktį pereita prie veiksmų ir kritinį komunikacijos vaidmenį ugdant ir siekiant pokyčių

○ Diskusija apie skirtumus, išmoktas pamokas ir tolesnius veiksmus
      
○ Renginio uždarymas 


Pagrindinė renginio informacija:

Renginys vyks anglų kalba!
Renginys skirtas: 
įmonių direktoriams, marketingo vadovams, prekės ženklo vadovams ir norintiems jais tapti.
Data ir laikas: 2021 m. lapkričio 17 d., 13:00 - 14:30

Renginys nemokamas, būtina registracija! 

Svarbiausia informacija

Organizatorius:

Europos marketingo konfederacija 

Sritis:

Marketingo tendencijos, diskusija

Vieta:

Online

Data ir laikas:

2021 m. lapkričio 17 d., 13:00 - 14:30

Kalba:

Renginys vyks anglų kalba!

Prisijungimo nuoroda:

Artėjant renginiui, renginio organizatorius EMC dalyviams atsiųs registracijoje nurodytu el. paštu prisijungimus prie online renginio.

Kaina: 

Nemokamas renginys, būtina registracija!

Registracija: 

Registracija →

 

Registracija LiMA nariams

Prisijunkite →