„(Už)Auk su Google per savaitę“ renginiai grįžta!
Dažniausiai verslas arba karjera neužauga per naktį. Tačiau gali paaugti per savaitę. Užauginkite savo verslą arba karjerą su Google!
Kviečiame prisijungti prie rudeninės verslo ir karjeros stiprinimo savaitės internetu, kurios metu:
• 5 dienas dalyvausite valandos trukmės mokymų sesijose, kurias ves skaitmeninio marketingo ekspertai;
• Išgirsite naujausias tendencijas, apie kurias būtina žinoti, siekiant augimo šiandien ir ateityje;
• Jei dalyvavote pavasario renginių serijoje – įgysite įžvalgų apie per pusmetį įvykusius pokyčius;
• Pasitikrinsite ir papildysite turimas praktines žinias;
• Įvaldysite nemokamus įrankius, kurie padės jūsų verslui ir karjerai įgyti pagreitį.
Renginių ciklas skirtas: visiems, kuriems aktualu užtikrintai pradėti skaitmeninio marketingo ir komunikacijos veiksmus arba pasitikrinti žinias bei taikomus sprendimus. Auditorija apima, bet neapsiriboja: vystančiais savo verslą arba verslo projektus, darbuotojais, atsakingais už rinkodaros ir komunikacijos klausimus, arba visais, ketinančiais praplėsti savo karjerą rinkodaros ir komunikacijos srityje.
Data ir laikas: 2021 m. lapkričio 15, 16, 17, 18 d. (pirmadienis - ketvirtadienis) 17:00-18:15, lapkričio 19 d. (penktadienis) 12:00-13:15
Formatas: Online sesijos, dalyvavimas tiesioginis, renginys nebus filmuojamas
Sertifikatas: Sudalyvavę 3 ir daugiau sesijose dalyviai gaus jungtinį Grow With Google, Digital Academy ir LiMA pažymėjimą. Trijų lyderių išduotas pažymėjimas - patvirtinimas, kad jūsų žinios yra naujausios ir patikimos.
Renginio įrašu nebus dalinamasi!
Renginių ciklas sudarytas iš 5-ių sesijų:
Lapkričio 15 d. |
Lapkričio 16 d. |
Lapkričio 17 d. |
Lapkričio 18 d. |
Lapkričio 19 d. |
Skaitmeninės ir socialinių medijų tendencijos: kam ruoštis 2022 m.?
Data ir laikas: lapkričio 15 d. (pirmadienis) 17:00-18:15
Pradedantieji, jau savarankiškai vystantieji savo verslą arba tie, kam kasdienėje veikloje aktuali skaitmeninė rinkodara, neretai susiduria su problema – kaip greitai ir patikimai atnaujinti savo žinias? Ką yra būtina žinoti?
Sesijos metu: remiantis tendencijų analize sesijos metu bus apžvelgti pokyčiai socialinėje medijoje, įvykę per pastaruosius metus. Sesijos lektorius pasidalins įžvalgomis, ką būtina žinoti ir kokiomis tendencijomis verta pasinaudoti 2022 m.
Sesijos lektorius:
|
Mantas Povelauskas
HTTPOOL FACEBOOK produkto vadovas Baltijos šalims, DIGITAL ACADEMY ir AUK SU GOOGLE programos lektorius, skaitmeninio marketingo ekspertas, praktikas |
II, III, IV SESIJA
Skaitmeninės rinkodaros strategija: planuok
Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: pradėk ir pasitikrink
Skaitmeninės rinkodaros kanalai ir įrankiai: analizuok ir matuok
Data ir laikas: lapkričio 16, 17, 18 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis) 17:00-18:15
Sesijos tikslas:
apimti pamatinius etapus ir veiksmus, reikalingus kryptingai imtis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos. Pirmoji sesija padės numatyti ir planuoti kelti tikslus išvien su užsibrėžta strategija, antroji – pasirinkti tinkamus kanalus ir įrankius bei juos sukalibruoti, o trečioji – įvertinti rinkodaros veiksmų efektyvumą ir užtikrintai numatyti, kaip stiprinti veiklą.
Sesijos metu dalyviai sužinos:
• Ką yra būtina žinoti imantis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos veiksmų, juos siejant su tikslai;
• Kokios egzistuoja skirtingos skaitmeninės komunikacijos formos ir kokie kiekvieno skaitmeninio kanalo privalumai ir iššūkiai;
• Kokiuose kanaluose turite vykdyti komunikaciją, norėdami pritraukti klientų tiek į internetinį puslapį, tiek ir į fizinę vietą;
• Praktines įžvalgas, patarimus ir rekomendacijas, remiantis įvairių prekinių ženklų patirtimi.
Sesijų lektorius:
|
Igoris Voičenica
DIGITAL ACADEMY ir AUK SU GOOGLE programos lektorius, skaitmeninio marketingo ekspertas, praktikas ir strategas. LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo specialisto kursų lektorius |
Nuo skaitmeninės rinkodaros strategijos ir plano prie įgyvendinimo: kaip planuoti ir valdyti projektus?
Data ir laikas: lapkričio 19 d. (penktadienis) 12:00-13:15
Sesijos metu: sužinosite pagrindinius projektų valdymo principus ir praktinius žingsnius, kurie įgalins ne tik numatyti, bet ir sėkmingai įgyvendinti skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos strategiją bei planus.
Sesijos lektorė:
|
Dovilė Daugvilaitė-ZubcovėProjektų valdymo ekspertė, lektorė ir konsultantė, PLANAS GYVENIMAS įkūrėja ir vadovė |
Renginys nemokamas, būtina registracija!
Renginio rėmėjas:
Tema: |
Skaitmeninis marketingas |
Forma: |
Online sesijos |
Data ir laikas: |
Lapkričio 15, 16, 17, 18 d. (pirmadienis - ketvirtadienis) 17:00-18:15 |
Trukmė: |
~ 1,15 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, DIGITAL ACADEMY, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Registracija: |
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas
Norite dalyvauti renginyje, bet nesate LiMA bendruomenės narys?
|
Turintiems kodą dalyvavimas nemokamas
|
|
LiMA seminarų abonementų savininkams dalyvavimas nemokamas
Registracija LiMA seminarų abonementų savininkams → |