Renginio įrašas - nemokamas!
Pandemija ir visos kitos greta vykstančios negandos įjautrino žmones iki neregėtų aukštumų. Šiandien nereikia klausti, kaip atrodo pasaulis be pasitikėjimo. Tiek Valstybinės institucijos, tiek verslas susiduria su milžinišku spaudimu, turėdami ne tik užtikrinti kokybišką paslaugų teikimą, bet ir savo veiksmais mažinti visuomenės nerimo ir netikrumo dėl ateities jausmą. Tačiau net ir susikildžiusios ir nerimastingos bendruomenės ieško kuo galėtų tikėti ir pasitikėti.
Tie, kas tai supranta, – augins savo reputaciją. Šios investicijos, įrodyta, atsiperka augančia kompanijų bei jų prekės ženklų verte. Nėra abejonių, kad norėdami augti, investicijoms į reputacijos valdymą turėtumėte skirti garbingą vietą Jūsų kitų metų biudžeto eilutėse, tačiau ar žinote į ką konkrečiai 2022 metais turėtų investuoti privatus verslas, o į ką viešojo sektoriaus organizacijos?
Seminaro turinys:
• 2016 - 2021 metų Lietuvos įmonių reputacijos pokyčiai, galimos kryptis ateityje, skirtumai tarp skirtingų verslo ir viešojo sektoriaus sektorių;
• reputacijos valdymas „do's and don't's“. Kokie reputacijos faktoriai kuria didžiausią pridėtinę vertę privataus ir viešojo sektoriaus organizacijoms;
• skirtingos privataus ir viešojo sektoriaus patirtis nusprendus į savo veiklos rodiklius įsitraukti ir reputacijos ir imtis aiškių ir kryptingų veiksmų.
Pranešimas: „Lietuvos įmonių reputacijos pokyčiai ir 2022 kryptys
privačiam bei viešajam sektoriams“
|
Rūta GaudiešienėCIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. Viena iš esminių Rūtos ekspertinių sričių yra ir reputacija - Rūta yra sukūrusi reputacijos vertinimo metodologiją ir jau penktus metus koordinuoja didįjį Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą. |
Diskusijos „Reputacijos valdymo „DO'S AND DON'T'S“ dalyviai:
|
Asta Slapšienė
INVEGA marketingo vadovė |
|
Inga Tarakavičiūtė |
|
Rūta GaudiešienėCIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė |
|
Renata Dantė
IKEA korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims |
|
Valdas Lopeta
LIDL korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas |
Diskusijos moderatorius:
|
Aidas PuklevičiusFABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybinio rašymo vadovas |
Renginio partneriai:
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Reputacija |
Forma: |
Seminaras, renginio įrašas |
Data: |
Seminaras vyko: 2021 m. lapkričio 10 d. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Renginio įrašas nemokamas! |