Renginio įrašas!
Sužinokite apie nuolaidos poveikį pirkėjų elgsenai!
Svarbu išmokti kurti vertingiausius pasiūlymus pirkėjui, kad kainos pasiūlymai kurtų vertę vartotojui, o ne juo manipuliuotų. Tik suprasdami, kaip veikia nuolaida ir kokį poveikį ji daro žmogui, mokėsime kurti vertingą pasiūlymą. Tik suprasdami nuolaidos motyvus, išmoksime teikti sąžiningus pasiūlymus. Tik suprasdami nuolaidos įtaką pirkėjo sprendimams, kursime tvarius, komunikuojančius stipriausią prekės ar paslaugos vertę kainos pasiūlymus. Juk niekas kitas taip stipriai nekuria lojalumo, kaip laimėjimas ir pasitenkinimas geru sandoriu.
Renginio įraše dalyviai išgirs:
• Kokią įtaką pirkėjų elgsenai daro nuolaidos?
• Ar nuolaida formuoja pirkėjo lojalumą?
• Kokie nuolaidos dydžiai daro didžiausią poveikį pirkėjų elgsenai?
• Kas efektyviau: nemokamai ar nuolaida?
• Kokią įtaką skirtingi pirkėjų charakteriai turi nuolaidos supratimui?
• Kokiose situacijose pirkėjai priešinasi nuolaidai?
• Koks ryšys tarp nuolaidos ir kokybės?
• Kaip naudoti dirbtinį intelektą ir big data nuolaidų formavime?
Kam skirta: marketingo, pardavimų, e. komercijos ir komunikacijos specialistams, vadovams bei visiems kitiems, kurie priima sprendimus dėl kainodaros ir nuolaidų.
Online renginys vyko 2021 m. lapkričio 11 d., 16 val.
Renginio įrašo trukmė ~ 2 valandos.
Kartu su įrašu dalinamės ir pranešėjos skaidrėmis.
Seminaro lektorė:
|
Dr. Indrė Radavičienė
Tvirtai galima teigti, kad kaina yra galingas stimulas pirkėjo elgsenai, jo sprendimams. Svarbu suprasti, kad kaina turi komunikuoti prekės vertę vartotojui. Mano misija yra surasti pagrindines prekės vertės savybes ir sukurti pelningiausią kainos pasiūlymą organizacijoms bei vertingiausią pasiūlymą pirkėjui. Vietoj fokuso į kaštus, paklauskime kokią vertę ir naudą kuria kainos pasiūlymas pirkėjui.
Dr. Indrė Radavičienė pastaruosius dešimt metų konsultuoja Europos ir JAV įmones, formuoja kainodaros strategijas, paremtas elgsenos kainodaros tyrimais. Elgsenos kainodaros tema parengė ir apgynė disertaciją, Vilniaus universitete atlieka mokslo tyrimus, kurie atskleidžia didelį kainos poveikį žmogaus emocinei reakcijai, prekės/paslaugos kokybės suvokimui, kainos sąžiningumo suvokimui. |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Pirkėjų elgsena, kainodara |
Forma: |
Seminaras |
Renginys vyko: |
2021 m. lapkričio 11 d. (ketvirtadienis) 16:00 val. |
Įrašo trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Renginio įrašo kaina: |
LiMA nariams: nemokamai
|