Pradžia

Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto (LiMA DIGITAL) kursai

Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto (LiMA DIGITAL) kursai

Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto (LiMA DIGITAL) kursai

2022-03-10 00:00, Vilnius, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas arba ONLINE | Dalyvauja: 21 Registracijos terminas: 2022-03-10

 

 

Lietuvos marketingo asociacija kartu su mokymų partneriu EduMint mokymų namais ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu pirmąjį kartą šiemet organizuoja tarptautinį skaitmeninio marketingo sertifikavimą Lietuvoje. LiMA sertifikavimas veikia pagal Nyderlandų modelį, kuris vykdomas 50 metų.

Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto kursų metu įtvirtinamos žinios apie bendrus skaitmeninio marketingo pagrindus ir principus,priemones, įrankius ir rodiklius bei jų tarpusavio sąsajas. Lavinami sprendimų pagrindimo ir įgyvendinimo įgūdžiai. Kursų gale laikomas tarptautinis egzaminas, kurį išlaikius suteikiama tarptautinė kvalifikacija ir 3 diplomai.
Plačiau apie tarptautinį LiMA sertifikavimą čia.
 
 
 

LiMA DIGITAL SKAITMENINIO MARKETINGO SPECIALISTO KURSŲ TIKSLAS:

Kelti arba palaikyti skaitmeninio marketingo specialisto kvalifikaciją, programa skirta įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas, kad kursą pabaigęs dalyvis galėtų įsidarbinti skaitmeninės rinkodaros pozicijoje arba praplėsti jau turimas atsakomybes.

 

KURSAI SKIRTI: 

Siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą.  

Rekomenduojama turėti praktinio darbo patirties marketingo ar su juo susijusiose srityse.  

KVALIFIKACINIUOSE KURSUOSE JŪSŲ LAUKS: 

  • Visapusiškas pasirengimas dirbti Online Marketing Manager, įskaitant ir žinias, kurių sertifikatas nereikalauja;
  • Savarankiškas įmonės skaitmeninės marketingo plano užduoties rengimas: analizuojama įmonė, išanalizuojama dabartinė situacija, iškeliami tobulintini ar nauji tikslai bei pateikiami žingsniai, kaip juos pasiekti.
  • Dėstytojai praktikai, savo srities profesionalai;
  • Tobulėjimas kartu su rinkos bendraminčiais;
  • Teisė naudotis ISM bibliotekos ištekliais (ir elektroniniais) kursų metu;
  • ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto pažymėjimas apie išklausytą kursą;
  • Įtraukimas į viešai skelbiamą sertifikuotų skaitmeninio marketingo specialistų registrą lima.lt puslapyje.
  •  

TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS:

  • Kursų laikotarpis: nuo 2022 03 10 iki 2022 06 22 
  • Trukmė: 15 savaičių, 64 akademinių valandų trukmės kvalifikaciniai kursai;
  • Intensyvumas: vienas arba du kartai kartai per savaitę - nuo 18.00 iki 21.10 val (4 akademinės valandos su pertrauka);
TARPTAUTINIS EGZAMINAS:
  • Kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.
  • LiMA Digital marketingo specialisto kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing);
  • Egzaminas susideda iš 2 modulių.
  • Egzaminai vyksta lietuvių kalba;
  • Plačiau apie egzaminą ir egzaminavimo tvarką čia.

SĖKMINGAI IŠLAIKIUS EGZAMINĄ: 

  • Suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje;
  • LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto diplomas;
  • Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA A (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas;
  • Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas.
PROGRAMA:
Pirma dalis Teorinė dalis su praktinėmis užduotimis  
1 Skaitmeninės rinkodaros strategija, BDAR  
2 Socialiniai tinklai: Facebook  
3 Reklama internete: Facebook ads I  
4 Reklama internete: Facebook ads II  
5 Paieškos platformų rinkodara: Google ads  
Paieškos platformų rinkodara: SEO  
7 Socialiniai tinklai: Instagram, LinkedIn  
8 Turinio kūrimas: Vaizdinė komunikacija  
9 Turinio kūrimas: Tekstinė komunikacija  
10 El. pašto rinkodara  
11 Interneto svetainės: konversijų optimizacija  
12 Duomenų analizė  
Antra dalis Praktinė užduotis (online marketingo planas pagal pasirinktas temas) ir gynimas  
13 Pasirengimas A1 egzaminui I  
14 Praktinė sesija A2 egzamino užduočių rašymui I  
15 Praktinė sesija A2 egzamino užduočių rašymui II  

DETALI PROGRAMA

LEKTORIAI:

 

 

 

Domantas Širvinskas

„EduMint“ bendraįkūrėjas ir vadovas

Mokymų namų EduMint bendraįkūrėjas, 12 metų patirties turintis socialinių tinklų rinkodaros specialistas, šios temos mokantis jau 5-erius metus, dėstydamas praleidęs virš 1000 kontaktinių valandų. Domantas taip pat yra sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).

 

 

 

Simas Šarmavičius

Pirmasis Lietuvos grožio paslaugų platformos įkūrėjas PASIUTUS LAPĖ, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos dėstytojas

Beveik aštuonerius metus buvęs GEROS DOVANOS el. prekybos vadovu. Sukūrė naują el. prekybos platformą, išplėtojau el. prekybą Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos rinkose bei pirmąją Lietuvoje grožio paslaugų platformą su laiko rezervavimo galimybe PASIUTUS LAPĖ. Nuo 2019 m. dėsto el. prekybą Vilniaus universiteto Verslo mokykloje. Taip pat analizuoja pasaulines el. prekybos tendencijas, į rezultatus orientuotas rinkodaros strategijas  (angl. performance marketing) ir greito augimo metodikas (angl. growth hacking).

 

 

 

Laura Domarkė

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja 

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama“ bendraįkūrėja, strategė, lektorė ir marketingo ekspertė. 10 metų patirtis rinkodaros pasaulyje ir darbas su daugiau nei 90 skirtingų prekės ženklų leidžia Laurai užtikrintai kalbėti apie tai, kaip kuriamas įtraukiantis socialinių medijų turinys, nuo ko prasideda antrasčių rašymas ir efektyvių naujienlaiškių kūrimas. 

 

 

 

Gintarė Surgutanovienė

Agentūros SuperYou projektų direktorė

Agentūros SuperYou projektų direktorė ir Kazimiero Simonavičiaus universiteto dėstytoja. Turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais. 

 

 

 

Matas Pocius

UAB „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas

Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriui. Maro ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).

 

 

 

Adomas Jazdauskas

Agentūros „DBB Vilnius kūrybos vadovas

 Adomas dešimt metų dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Apdovanotas įvairiuose reklamos festivaliuose ne tik už kūrybiškumą, bet ir už efektyvumą. Šiuo metu vadovauja dizaino ir brandingo projektams DDB Vilnius agentūroje.

 

 

 

 

 

Gediminas Brencius

Produktų vadovas

Profesionalus vartotojo patirties ir konversijų rodiklių optimizavimo entuziastas, dirbantis šioje srityje jau beveik 10 metų. 

„Mano tikslas - suprasti žmonių psichologijos ir elgsenos internete niuansus bei padėti tinkamai išnaudoti šias žinias pritaikant jas konversijų optimizavimo procese.

KAINA IR REGISTRACIJA

Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina iki kovo 9 d.:

LiMA nariams: 2179 Eur

Kaina svečiams: 2300 EUR

Mokestį už kursus galima mokėti dalimis pagal susitarimą arba iškart pilną sumą.

Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra mokamas avansas (600 eurų). Avansas mokamas pavedimu, nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą. 

Pilna suma už kursus turi būti sumokėta likus ne mažiau nei 21 d. (trys savaitės) iki A1 egzamino. 

PVM netaikomas.

Registruokis

PAGRINDINĖ INFORMACIJA:

Plačiau apie LiMA DIGITAL kursus:

Čia>>

Sritis:

Kvalifikaciniai skaitmeninio marketingo kursai

Skirta:

Skaitmeninio marketingo srities specialistam, siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos

Forma:

Teorinis ir praktinis marketingo kursas.

Vakarinės paskaitos vieną arba du kartus per savaitę nuo 18:00 val. 

Vieta:

Gyvai ISM Vadybos ir ekonomikos universitete su tiesiogine transliacija į online platformą.

Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia:

Pritaikyta (pilnai)

Datos:

Kursas: nuo 2022 03 10 iki 2022 06 22 

Egzaminas A1 (raštu): 2022 05 27

Egzaminas A2 (žodžiu): 2022 06 20-22 dienomis

Trukmė:

15 savaičių

Programa:

Parsisiųsti

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), EduMint mokymų namai ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Kvalifikacinių kursų kaina:

Kaina LiMA nariams - 2179 EUR

Kaina svečiams - 2300 EUR

 (Nesate narys? Kviečiame juo tapti)

 

 

Mokestį už kursus galima mokėti dalimis pagal susitarimą arba iškart pilną sumą.

 

Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra mokamas avansas (600 eurų). Avansas mokamas pavedimu, nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą.  

 

Pilna suma turi būti sumokėta likus ne mažiau nei 21 d. (trys savaitės) iki A1 egzamino. 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

sertifikavimas@lima.lt 

+370675 24 330