Evaldas PakštysUAB „NFQ Technologies“el. marketingo projektų vadovas |
Gabija GinelevičiūtėMarketingo vadybininkė |
Robertas DavidovičiusAB „LTG cargo“ plėtros projektų vadovas |
LiMA A MARKETINGO SPECIALISTO KURSŲ TIKSLAS:
KURSAI SKIRTI:
Įvairių sričių darbuotojams, laisvai samdomiems specialistams, stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių arba siekiantiems turimas žinias įtvirtinti, remiantis marketingo teorijomis bei praturtinti jas praktinėmis įžvalgomis. Rekomenduojama turėti praktinio darbo patirties marketingo ar su juo susijusiose srityse.
KVALIFIKACINIUOSE KURSUOSE JŪSŲ LAUKS:
TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS:
SĖKMINGAI IŠLAIKIUS EGZAMINĄ:
Pirma dalis | Pagrindinės marketingo funkcijos ir elementai | |
1 | Marketingo vaidmuo ir funkcijų valdymas organizacijoje, marketingo aplinka | |
2 | Vartotojų elgsena | |
3 | Rinkos segmentavimas | |
4 | Rinkos tyrimai | |
5 | Marketingo kompleksas: produktas / prekės ženklas | |
6 | Marketingo kompleksas: kaina | |
7 | Marketingo kompleksas: integruota marketingo komunikacija | |
8 | Marketingo kompleksas: paskirstymas | |
9 | Verslas verslui marketingas (B2B) | |
Antra dalis | Marketingo strategija | |
10 | Strateginiai ir taktiniai marketingo lygmenys, SWOT analizė ir konkurentų analizė | |
11 | Marketingo rodiklių valdymas: analizė ir sprendimai | |
Trečia dalis | Skaitmeninis marketingas | |
12 | Paieškos varikliai, reklama internete, interneto puslapiai ir analitika | |
13 | Socialinių tinklų, naujienlaiškių marketingas |
LEKTORIAI:
|
Benas AdomavičiusISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas, konsultantas. Benas yra „Creditinfo Lietuva" valdybos narys ir keleto įmonių akcininkas, MITA verslo planų ir investicinių projektų vertinimo ekspertas, asocijuotas „EKT Grupė" konsultantas, sertifikuotas verslo procesų valdymo ir veiklos vertinimo ekspertas, Strateginio valdymo asociacijos (SMS) narys. Be aktyvios profesinės veiklos, veda mokymus ir seminarus Vokietijoje, Estijoje, Švedijoje, ir Baltarusijoje. |
Kristina MaikštėnienėISM Executive School Rinkodaros strategijos ir valdymo modulio vadovė (nuo 2000 m.), ekspertė - konsultantė. Keletą metų dirbo kompanijos "Procter&Gamble" padaliniuose Rygoje ir Varšuvoje (rinkodara Baltijos šalių ir Baltarusijos rinkose). JAV rinkodaros asociacijos (AMA), Strateginio valdymo asociacijos (SMS), Kainodaros profesionalų asociacijos (PPS) narė, žurnalo "Baltic Journal of Management" redakcinės kolegijos narė, Kellogg vadybos mokyklos MBA studijų priėmimo komisijos narė Rytų Europai. |
|
|
Dr. Lineta RamonienėISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vadybos mokslų daktarė, ISM Vadovų mokyklos Organizacijų konsultavimo modulio vadovė. Stažavosi IESE Business School (Ispanija), University of Chicago Booth School (JAV), University of South Florida (JAV), University of Leuven (Belgija), University of Twente (Nyderlandai) ir kitose pasaulio verslo mokyklose, skaitė paskaitas ir konferencijų pranešimus devyniose pasaulio šalyse. |
|
Dr. Dominyka Venciūtė
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir rinkodaros programos direktorė ir dėstytoja, sertifikuota marketingo vadovė bei asmeninių prekių ženklų vystymo, rinkodaros konsultacijų ir mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir strategė. Šiuo metu podoktorantūros studijose tiria asmeninių prekių ženklų ir komunikacijos įtaką organizacijų rezultatams. Dominyka yra profesionalų tinklo „Benelux Business in Baltics“ bendraįkūrėja, JAV marketingo asociacijos (AMA) narė. Nuo 2018 m. skaitė daugiau nei 50 pranešimų įvairių konferencijų, atvirų ir uždarų renginių metu. |
|
Dr. Indrė BrazauskaitėISM Vadybos ir ekonomikos universiteto lektorė, socialinių mokslų daktarė, UAB Tamro/BENU vaistinė Lietuva komercijos direktorė. Indrė dėsto marketingo principų tarptautinio verslo bakalauro studijose, vadovauja baigiamiesiems bakalauro ir magistrantūros darbams. 2019-aisiais metais Indrė apgynė daktaro disertaciją, tema „Naujo produkto inovatyvumo įtaka rezultatui mažmenoje: moderuojantis komercinės aplinkos poveikis". Indrė aktyviai dalyvauja tarptautinėse mokslinėse konferencijose, vykdo post-doc tyrimus ISM universitete finansuojamus LMT temomis: Inovacijų vadybos iššūkių vertinimas, skatinant mokslo institucijų verslo įmonių bendradarbiavimą ir abipusį konkurencingumą. |
|
Evelina TrappSertifikuota AdWords bei Google Analytics specialistė, vedusi mokymus Digital Academy bei kitur ir dirbanti reklamos agentūroje bei marketingo klausimais konsultuojanti įvairius verslus. Evelina turi virš 5 metų patirtį darbe su skaitmenine reklama įvairiose platformose (AdWords, Facebook, Adform, Twitter, Yandex ir kt.) bei internetinio marketingo strategijų kūrimu, reklamos internete auditu bei efektyvumo įvertinimais. |
KAINA IR REGISTRACIJA:
Kvalifikacinių kursų ir egzaminų kaina.:
Svečiams: 2099 Eur
LiMA nariams: 1899 Eur
Mokestį už kursus galima mokėti dalimis pagal susitarimą arba iškart pilną sumą.
Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra mokamas avansas (500 eurų). Avansas mokamas pavedimu, nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą.
Pilna suma už kursus turi būti sumokėta likus ne mažiau nei 21 d. (trys savaitės) iki egzaminų.
PVM netaikomas.
PAGRINDINĖ INFORMACIJA:
Plačiau apie LiMA A kursus: |
|
Sritis: |
Kvalifikaciniai marketingo kursai |
Skirta: |
Įvairių sričių darbuotojams, konsultatams, specialistams, stokojantiems sisteminių - teorinių marketingo žinių arba siekiantiems jas įtvirtinti. |
Forma: |
Teorinis marketingo kursas. Vieną arba du kartus per savaitę Vakarinės paskaitos nuo 18:00 val. |
Vieta: |
Gyvos paskaitos ISM Vadybos ir ekonomikos universitete su tiesiogine transliacija į online platformą. |
Pritaikymas žmonėms su judėjimo negalia: |
Pritaikyta (pilnai) |
Datos: |
Kursas: nuo 2022 02 17 iki 2022 06 08 Egzaminas (raštu): 2022 m. 2022 06 08 |
Trukmė: |
16 savaičių |
Programa: |
|
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas |
Kvalifikacinių kursų kaina: |
Kaina LiMA nariams: 1899 Eur Kaina svečiams: 2099 Eur Nesate narys? Kviečiame juo tapti! LiMA metinės narystės kaina - 100 Eur (+40 Eur vienkartinis stojimo mokestis)
Mokestį už kursus galima mokėti dalimis pagal susitarimą arba iškart pilną sumą.
Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra mokamas avansas (500 eurų). Avansas mokamas pavedimu, nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą.
Pilna suma už kursus turi būti sumokėta likus ne mažiau nei 21 d. (trys savaitės) iki egzaminų.
|
Kontaktai pasiteiravimui: |
+370 675 24 330 |