LiMA Digital Marketing Update‘22 – jau šeštus metus Lietuvos marketingo asociacijos
organizuojama skaitmeninio marketingo tendencijų renginių serija!
Kokios skaitmeninio marketingo naujovės ir tendencijos laukia 2022 m.?
Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant
marketingo veiksmus kitais metais?
Į ką reikės atkreipti dėmesį skaitmeninio marketingo strategijos ir kampanijų
planavime?
Pasiruoškite 2022 metams!
Kainos galioja apmokant iki sausio 23 d. imtinai
Pirmieji renginio pranešėjai:
|
Ernestas KačerauskasPIGU.LT marketingo vadovas Patyręs elektroninės prekybos verslų profesionalas, orientuotas į pardavimus ir marketingą. Pastaruosius 3 metus dirba vienoje didžiausių elektroninių parduotuvių PIGU.LT, anksčiau dirbo ir buvo atsakingas už elektroninę plėtrą TIKETA, GERA DOVANA, KESKO SENUKAI DIGITAL.
|
|
Jurgita Videikaitė INSPIRED UM turinio skyriaus vadovė Turi patirties tiek su viešojo sektoriaus, tiek su komercinių prekių ženklų kampanijomis socialiniuose tinkluose ir bendrai skaitmeninėje erdvėje. Šiuo metu daugiau negu 5 metus vadovauja „Inspired Communications“ turinio skyriui. |
|
Aidis DalikasHTTPOOL kūrybos skyriaus vadovas
|
|
Šarūnas SakalauskasHTTPOOL vadovas Lietuvoje Šarūnas Sakalauskas yra bendrovės HTTPOOL, atstovaujančios socialinius tinklus LINKEDIN, FACEBOOK, TWITTER ir kt. vadovas Lietuvoje. HTTPOOL'e jis taip pat eina LINKEDIN grupės vadovo (LINKEDIN Global Lead) pareigas ir yra atsakingas už LINKEDIN atstovavimą 15-oje Europos valstybių. 2019 m. kovo mėn. Londone vykusiame LINKEDIN Partner Connect metiniame renginyje Šarūnui buvo įteiktas LINKEDIN RISING STAR apdovanojimas. |
|
Radvilas ŠeputisEVOLVERY partneris ir UNCONDITIONAL AGENCY įkūrėjas Radvilas Šeputis padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Radvilo, kaip stratego, pagrindinė užduotis yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas, naudodamasis skaitmeninėmis priemonėmis, gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. Radvilas taip pat yra LiMA B marketingo vadovo kursų lektorius.
|
Daugiau renginio pranešėjų jau netrukus!
Dalyvavimas, prasitęsusiems arba įsigijusiems LiMA narystę 2022 m., nemokamas!
Pagrindinis renginio rėmėjas:
Renginio rėmėjai:
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, socialiniai tinklai |
Tema: |
Digital Marketing Update'22 |
Vieta: |
Online |
Data: |
2022 m. sausio 25, 26, 27 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis) |
Trukmė: |
~ 3:00 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
Išankstinis bilietas visam renginių ciklui: 49 Eur 69 Eur
Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt |
LiMA nariams, prasitęsusiems arba įsigijusiems narystę 2022 m.: nemokamai
|
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |