Pradžia

Koks tikslas, toks ir turinio formatas: kelias į efektyvią socialinių tinklų komunikaciją

Koks tikslas, toks ir turinio formatas: kelias į efektyvią socialinių tinklų komunikaciją

Koks tikslas, toks ir turinio formatas: kelias į efektyvią socialinių tinklų komunikaciją

2022-02-08 16:00, Online | Dalyvauja: 445 Registracijos terminas: 2022-02-08

Praktiniai patarimai apie Facebook ir Instagram!

 

 

Pastaruosius keletą metų socialiniai tinklai užima Nr. 1 poziciją tarp labiausiai kintančių reklamos kanalų. Įvairių reklamos įrankių atsiradimas, nuolatinis algoritmo tobulinimas ir turinio formatų pokyčiai atneša naujų iššūkių visai marketingo bendruomenei. Jau išgrynintos soc. tinklų komunikacijos strategijos tampa nebeefektyvios, o naujų metodų taikymas chaotiškas. Šiuo atveju, svarbu suprasti ne tik turinio formatus, tačiau ir nuo jų neatsiejamas reklamos optimizavimo galimybes. 

Laura ir Ernesta dalinsis naujienomis bei praktiniais patarimais apie Facebook bei Instagram formatus bei reklamos galimybes šiose platformose.

Sistemiškai, praktiškai ir optimizuotai!

Renginio metu dalyviai sužinos:
• Esamus Facebook bei Instagram turinio formatus ir jų taikymo galimybės;
Facebook bei Instagram reklamos tikslo ir turinio formato derinimą;
• Formatus, kuriuos verta įtraukti į 2022 m. soc. tinklų komunikacijos planus.

Kam skirta: socialinių tinklų praktikams, kurie nori kurti optimaliausiai veikiantį socialinių tinklų turinį ir reklamą.

Pirkti bilietą

 

Renginio lektorės: 

 

 

 

 

Laura Domarkė

 

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja ir vadovė


Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ bendraįkūrėja, lektorė ir strategė rinkodaroje dirbanti nuo 2009 metų. Laura padėjo kurti strateginius ir turinio projektus daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų, bei patirtimis dalinosi su daugiau nei 1000 verslo ir rinkodaros specialistų.

 

 

 

 

Ernesta Ibianskaitė

 

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama skaitmeninės reklamos specialistė


Ernesta Ibianskaitė daugiau kaip 3 metus dirba skaitmeninės rinkodaros srityje: nuo idėjos iki analitikos. Turi patirties kuriant komunikacijos ir e-komercijos reklamos strategijas, kuriant turinį socialiniuose tinkluose ir rūpinantis skaitmenine socialinių tinklų reklama bei jos efektyvumu.  Pastaruosius metus dirba skaitmeninės reklamos specialiste kūrybinėje rinkodaros agentūroje „AdDrama‟. Ji atsakinga už reklamą socialiniuose tinkluose ir analitiką. Ernestos portfolio sudaro daugiau nei 30 skirtingų prekės ženklų, B2B ir B2C verslo modeliai, skirtingi reklamos kanalai: Facebook, Instagram, LinkedIn. Kasdien priimami įvairūs reklamos optimizavimo sprendimai, numatomos reklamos taktikos, stebimi ir analizuojami reklamos rezultatai.

LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!
 

Pirkti bilietą 

 

Svarbiausia informacija

Tema:

Socialinių tinklų komunikacija

Forma:

Mokymai

Data:

2022 m. vasario 8 d. (antradienis) 16:00 val.

Trukmė:

1,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 49 Eur

Pirkti bilietą →

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 m. kainuoja 100 Eur + 40 Eur stojimo mokestis
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Bilietų grąžinimo politika