Kaip sėkmingai eksportuoti?
Kas naujo eksporto rinkoje? Kokius kanalus naudoti ieškant naujų klientų?
Kokie įrankiai ir raktažodžiai gali padėti pasiekti naujus klientus lengviau?
Renginio metu eksporto profesionalai pasidalins teorinėmis bei praktinėmis savo karjeros žiniomis. Dalyviai sužinos:
• Kaip pamatuoti įvairių kanalų nešamą grąžą ir vertę verslui;
• Kokie yra nauji pardavimų kanalai ir kurie iš jų yra verti dėmesio;
• Kokios yra pasaulinės eksporto rinkos tendencijos bei ateities įžvalgos.
Seminaras skirtas tiems, kas:
• bandė arba bando plėstis į užsienio rinkas, bet grąža nekompensuoja išlaidų;
• jau vykdo eksporto rinkos plėtrą ir ieško naujų tam tinkamų kanalų;
• vis dar svarsto apie plėtrą naujose rinkose, bet nežino nuo ko ir kaip pradėti.
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!
Lektoriai:
|
Teisingai pasirinkti kanalai + teisingi metodai = viršyti metiniai užklausų tikslaiJei jūsų įmonė dirba su eksporto rinkomis, tikriausiai pradėjote dirbti su šių metų planu, iš kur šiemet ateis jūsų pardavimų užklausos. Visus kanalus, kuriuos B2B verslai pasitelkia klientų pritraukimui, būtų protinga skirstyti ir tuo pačiu rinktis pagal tai, kiek giliai savo vartotojo kelionėje yra pažengę įmonės klientai. Pagal ką pasirinkti kanalus ir ko nepraleisti? Kokie kanalai būtų tikslingiausi, siekiant generuoti pardavimų užklausas? Kaip galima kategorizuoti kanalus, pagal kliento tikslus ir stadiją vartotojo kelionėje?
|
|
International digital marketing for Lithuanian B2B exporting companies: Europages and wlw
We‘ll dive into the latest trends of internaitonal B2B circle that we observe thanks to Business Intelligence on Europages. We‘ll talk about the most common mistakes B2B companies make when developing business digitally and how to avoid these mistakes. We‘ll also cover solutions that Visable proposes to exporting SMBs in order to efficiently look for new international clients. Evgeniya Shevchenko, International Business Developer within Global Partnerships at VISABLE
|
|
Produktų įvedimo į JAV galimybės ir iššūkiai
Pranešimo metu bus pasidalinta daugiau nei dviejų dešimtmečių POI patirtimi padedant įmonėms ir prekių ženklams patekti į Šiaurės Amerikos rinką. Aptariamos temos apims išsamų įmonės, jos turto, produktų ir rinkodaros pranešimų lokalizavimo procesą prieš pradedant pardavimo procesą. Bus aptartos B2B ir B2C perspektyvos, taip pat kai kurie esminiai JAV ir Kanados rinkų skirtumai, susiję su rinkodaros iššūkiais.
|
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Eksporto marketingas |
Forma: |
Seminaras |
Data: |
2022 m. vasario 10 d. (ketvirtadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 1,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 49 Eur Pirkti bilietą → |
|
LiMA nariams: nemokamai
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 m. kainuoja 100 Eur + 40 Eur stojimo mokestis |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |