15+ pranešėjų – skaitmeninio marketingo profesionalai ir praktikai |
500+ minučių turinio apie tendencijas, naujoves ir tips&tricks |
500+
|
LiMA Digital Marketing Update‘22 – jau šeštus metus Lietuvos marketingo asociacijos
organizuojama skaitmeninio marketingo tendencijų renginių serija!
Kokios skaitmeninio marketingo naujovės ir tendencijos laukia 2022 m.?
Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką organizuojant
marketingo veiksmus kitais metais?
Į ką reikės atkreipti dėmesį skaitmeninio marketingo strategijos ir kampanijų
planavime?
Pasiruoškite 2022 metams!
Renginio pranešėjai:
|
Facebook Meta-morfozėRinkai jau šiek tiek nurimus po žinių apie Facebook motininės kompanijos tapimą Meta, pasižiūrėkime, koks yra realus metavisatos potencialas ateityje? Pakalbėkite apie aktualesnes, žemiškesnes naujienas ir patarimus, kuriuos galėsite implementuoti iškart po pranešimo! Kokios Meta reklamos tendencijos ir platformos atnaujinimai laukia 2022 m.? Justinas Jautžemis, HTTPOOL Facebook Lead Justinas Jautžemis yra Facebook klientų partnerių vadovas Lietuvai kompanijoje HTTPOOL, kuri yra vienintelis Facebook autorizuotas pardavimų partneris regione. Justinas, karjerą pradėjęs Londone ir tęsiantis Vilniuje, jau virš 9 metų dirba su mažais, vidutiniais ir didžiausiais prekių ženklais, padėdamas jiems nusibrėžti strategiją, suprasti digital inovacijas bei teisingai išnaudoti digital marketingo įrankius.
|
|
TikTok trends and updates 2022
What are the trends in TikTok communication 2022? What updates are waiting on the TikTok platform? How can marketers make the most of TikTok 2022? Amit Vaghasiya, HTTPOOL TikTok Client Partner Amit yra patyręs marketingo ir partnerysčių valdymo srityse. Per pastaruosius 6 metus, gyvendamas Vilniuje, įkūrė prekyvietės startuolį, vadovavo rinkodarai tarptautinėje transporto grupėje, konsultavo skaitmeninimo klausimais kaip Salesforce.com advokatas, o dabar prisijungė prie HTTPOOL kaip TikTok klientų partneris, kad padėtų B2C įmonėms pasinaudoti TikTok kanalu ir siekti verslo rezultatų. |
|
Kaip el. parduotuvei nesudegti SEO optimizacijos pragare 2022 m.?
Kas svarbiausia vykdant SEO optimizaciją el. parduotuvėms? Kokių klaidų nedaryti SEO optimizacijoje? Pranešimo metu išgirsite realią patirtį ir praktinius patarimus, galinčius padėti SEO optimizavime. Simas Šarmavičius, SARMAVICIUS.LT el. prekybos ir SEO strategas
|
|
Digital Performance Trends'22Kaip keisis digital performance „žaidimo taisyklės“? Į ką reikės fokusuotis 2022 metais norint išlaikyti efektyvų digital performance? Kasparas Januitis, MEDIABRANDS DIGITAL digital strategijų vadovas |
|
Snapchat Augmented RealityWhat are the trends in Snapchat communication 2022? What updates are waiting on the Snapchat platform? How can marketers make the most of Snapchat Augmented Reality 2022? Kārlis Hiršs, HTTPOOL Snapchat Client Partner Kārlis Hiršs turi daugiau nei 7 metų patirtį marketingo ir pardavimų srityse įmonėje ORKLA, programėlėje WASHERLY ir žiniasklaidos agentūroje THRILLERA. Dirbo su didelėmis reklamuotojų kompanijomis, tokiomis kaip „Samsung“, „Pigu“, „Tet“ ir daugeliu kitų, taip pat konsultavo įvairiuose startuolių ir programų kūrimo projektuose Europoje, JAV ir JAE. |
|
Reklamos internete matavimas nykstant slapukamsNuolat girdime iš rinkodaros vadovų ar medijų planavimo agentūrų norą matyti visą reklamos medijose vaizdą. Iki šiol padėdavo slapukai, tačiau pasikeitus reglamentavimui, jais kliautis nebepavyksta, nes vaizdas vien iš sutikimą davusių slapukams žmonių gaunamas itin fragmentuotas ir nepilnas. Maža to, didžiosios naršyklės apskritai slapukų planuoja atsisakyti nuo 2022 metų. Kaip išmatuoti interneto reklamą ir auditoriją išnykus slapukams? Kokią naudą gaus rinkodaros profesionalai, sujungus interneto ir kitų medijų reklamos bei auditorijos duomenis? Kaip total video matavimas praturtins žinias apie medijų vartojimą? Giedrė Juronienė, KANTAR media ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė daugiau nei 20 metų specializuojasi medijų auditorijos ir reklamos monitoringo tyrimuose. Giedrės vadovaujamas KANTAR media padalinys teikia rinkai reklamos apimčių ir žiniasklaidos auditorijų tyrimų duomenis. Pastaruosius trejus metus Giedrė specializuojasi interneto, socialinių tinklų, mobiliųjų programėlių auditorijos ir reklamos monitoringo tyrimuose, vadovauja šių medijų kanalų matavimo įrankio „KantarMetrix“ vystymui. |
|
Ko mokytis skaitmeninio marketingo specialistui 2022?Skaitmeninis marketingas toliau skrieja įjungęs penktą, o gal net šeštą pavarą. Naujos tendencijos randasi ne tik dėl technologinės pažangos, bet ir nuolat besikeičiančios ekonomikos ir kultūros. Pandemija gal ir su mažiau streso, bet transformacijas gyvenime vis dar atlieka dideles. Išeitis tik viena – kasdien mokytis. Tik kam teikti prioritetą? Kuo domėtis svarbiausia? Apie ką skaityti, kad netaptume dinozaurais? Domantas Širvinskas, EDUMINT bendraįkūrėjas ir lektorius Mokymų namų EDUMINT bendraįkūrėjas, 12 metų patirties turintis socialinių tinklų rinkodaros specialistas, šios temos mokantis jau 5-erius metus, dėstydamas praleidęs virš 1000 kontaktinių valandų. Domantas yra LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas bei LiMA DIGITAL kursų programos kuratorius ir lektorius. |
|
LinkedIn naujienos 2022Kokie laukia naujausi LinkedIn algoritmo pokyčiai? Kokie LinkedIn nauji funkcionalumai bus ypatingai naudingi 2022 metais? Koks turinys LinkedIn platformoje - populiariausias? Šarūnas Sakalauskas, HTTPOOL vadovas Lietuvoje Šarūnas Sakalauskas yra bendrovės HTTPOOL, atstovaujančios socialinius tinklus LINKEDIN, FACEBOOK, TWITTER ir kt. vadovas Lietuvoje. HTTPOOL'e jis taip pat eina LINKEDIN grupės vadovo (LINKEDIN Global Lead) pareigas ir yra atsakingas už LINKEDIN atstovavimą 15-oje Europos valstybių. 2019 m. kovo mėn. Londone vykusiame LINKEDIN Partner Connect metiniame renginyje Šarūnui buvo įteiktas LINKEDIN RISING STAR apdovanojimas. |
|
Kaip skaitmeninio marketingo žmonės dirbs visą dieną?Pranešime išgirsite apie skaitmeninio marketingo realybę kliento-agentūros-partnerių pusėse. Kaip vyksta kasdieniniai procesai ir kuo jie kitokie nei anksčiau? Ką naudinga žinoti apie komandos formavimą? Ką įsiminti ir ką geriau pamiršti, kad darbas būtų kryptingas ir efektyvus? Kaip kalbėti, kad susikalbėtume? Aivaras Aliukonis, MILK digital strategas Marketingo veiksmus kūręs startuolyje, vėliau panėręs į farmacijos ir kitas industrijas Aivaras Aliukonis yra sukaupęs įvairiapusišką patirtį: nuo strategijų skirtų majonezui iki komunikacijos taktikų klinikiniams tyrimams. Šiuo metu Aivaras specializuojasi marketingo ir digital reklamos strategijoje ir taktikoje. |
|
Deimantė Žigytė, MILK digital skyriaus vadovė Deimantė Žigytė turi 8 metus patirties projektų valdymo, rinkodaros, komunikacijos projektuose, atvedusios į Milk digital komandos formavimą ir auginimą. Deimantė specializuojasi klientų problemų sprendime ir vertės kūrime skaitmeninės rinkodaros priemonėmis. |
|
Turinio marketingo tendencijos 2022Kokios tendencijos vyraus reklaminio turinio kūrime? Kokias turinio formas ir formatus marketingistams verta išbandyti 2022 m.? Pranešime išgirsite ne apie tai, ką kalbės specializuoti naujienų portalai, kas bus aktualu po penkių metų ir tikrai ne tai, ką įgyvendinti sugebės tik didžiausius biudžetus ir pasaulinę sklaidą turintys prekių ženklai. Pranešimo metu pranešėjas orientuosis į paprasčiausius, bet dažnai pamirštamus, pamatinius dalykus, kurie socialiniuose tinkluose padeda reklamai efektyviai ir efektingai pasiekti tikslinę auditoriją, atkreipti jos dėmesį ir sudominti savo prekėmis ar paslaugomis. Prisiminsime tai, kas nepelnytai pamirštama, ir atkreipsime dėmesį į tas tendencijas, kurios dar tik ryškėja. Aidis Dalikas, HTTPOOL kūrybos skyriaus vadovas |
|
Skaitmeninis šūvis blogu oru – kaip pataikyti į piniginę?Kokių pagrindinių skaitmeninės rinkodaros principų verta nepamiršti? Kaip efektyviau suplanuoti reklamos biudžetą? Kaip įvertinti iš pirmo žvilgsnio nepamatuojamų veiksnių įtaką pardavimams? Kaip išvengti klaidų planuojant savo skaitmeninės rinkodaros kampanijas? Ernestas Kačerauskas, PIGU.LT marketingo vadovas Patyręs elektroninės prekybos verslų profesionalas, orientuotas į pardavimus ir marketingą. Pastaruosius 3 metus dirba vienoje didžiausių elektroninių parduotuvių PIGU.LT, anksčiau dirbo ir buvo atsakingas už elektroninę plėtrą TIKETA, GERA DOVANA, KESKO SENUKAI DIGITAL. |
|
Video marketingo tendencijos 2022Nors vaizdo įrašų kūrimas ir skelbimas tapo lengvai prieinami, o šis turinio formatas atveria daug galimybių ir jį itin palankiai vertina socialinių tinklų algoritmai, Lietuvoje tuo pasinaudoti skuba dar ne visi. Video įrašų turinio pikas mūsų šalyje tikrai dar nepasiektas. Šiuo metu į tai investuoja tik patys greičiausi, progresyviausi, inovatyviausi – tie, kas jau dabar supranta šio formato svarbą ir suteikiamus privalumus. Taigi nuo ko pradėti kurti video ir kokios video marketingo tendencijos vyraus 2022 metais? Ronaldas Burokas, VIDEO MARKETINGAS įkūrėjas, SECOLINK verslo plėtros ir marketingo vadovas Ronaldas daugiau nei dešimtmetį dirbo videoįrašų, skirtų televizijai bei internetui kūrime. Pasukęs į marketingo ir verslo plėtros sritį ir norėdamas sujungti video kūrimo ir marketingo disciplinas į vieną, įkūrė „Video marketingo“ mokymus ir konsultacijas. Taip pat Ronaldas pradėjo vystyti studiją, kurioje verslai gali daryti tinklalaidžių (podkastų) įrašus. |
|
Tendencija vs. Ilgaamžiškumas dizaine. Ar reikia aklai pasitikėti trendais?What are the trends in Snapchat communication 2022? What updates are waiting on the Snapchat platform? How can marketers make the most of Snapchat Augmented Reality 2022? Aurelija Slapšytė, NEW! Agency brendingo dizaino vadovė Aurelija NEW! agentūroje vadovauja dizainerių komandai ir rūpinasi key klientų dizaino darbais. Po darbų agentūroje Aurelija mentoriauja NDG jaunimo projekto „Kažkoks keistas menas” dizaino skyriuje ir kuruoja atviros architektūros festivalio „Open House Vilnius” dizaino darbus. 2021 m. Aurelijos kurtas knygos LIETUVA 2120 dizainas atsidūrė tarp gražiausių Lietuvos knygų laureatų. |
|
Owned direct marketing channels tips&tricksGreg Zakowicz, OMNISEND Senior Ecommerce Expert B2B ir B2C rinkodaros specialistas, dirbęs sparčiai augančiose įmonėse. Pripažįstamas už rinkos galimybių nustatymą ir išnaudojimą įmonės tikslams pasiekti. |
|
Kaip rūpintis vartotojo kelione 2022 m.?Penkios temos, kurios marketingo specialistus lydės dabar ir ateityje. Kaip atrodo vartotojo patirties auditas ir gerinimo planas? Radvilas Šeputis, EVOLVERY partneris ir UNCONDITIONAL AGENCY įkūrėjas Radvilas Šeputis padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Radvilo, kaip stratego, pagrindinė užduotis yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas, naudodamasis skaitmeninėmis priemonėmis, gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. Radvilas taip pat yra LiMA B marketingo vadovo kursų lektorius. |
|
Mobile Advertising TrendsKristel Karro, Client Partner Lead Kristel Karro 10 metų dirbo agentūroje „Havas Estonia”, o pastaraisiais metais dirba HTTPOOL su LinkedIn, AdColony and Spotify klientais. |
Renginio įrašo kaina:
RENGINIO ĮRAŠO KAINA LiMA NARIAMS: |
RENGINIO ĮRAŠO KAINA SVEČIAMS: |
NEMOKAMAI* |
49 Eur* |
*LiMA nariams, įsigijusiems
|
*Studentams
|
Generalinis renginio rėmėjas:
Pagrindinis renginio rėmėjas:
Vizualinis identitetas:
Internetinis puslapis:
Informaciniai partneriai:
Komunikacijos partneriai:
Informaciniai rėmėjai:
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Marketingas, skaitmeninis marketingas, socialiniai tinklai |
Tema: |
Digital Marketing Update'22 |
Vieta: |
Online |
Renginys vyko: |
2022 m. sausio 25, 26, 27 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis) |
Trukmė: |
~ 8:00 val. |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), info@lima.lt
|