Media kanalų tendencijos 2022

Media kanalų tendencijos 2022

2022-02-22 15:00, Online | Dalyvauja: 367 Registracijos terminas: 2022-02-22

Media kanalų planavimas ir efektyvumas

 

Teisingas media kanalų pasirinkimas, derinimas ir kampanijų įgyvendinimas padeda prekių ženklams efektyviai pasiekti tinkamą auditoriją su norima žinute.

Kokia bendra medija kanalų situacija Lietuvos rinkoje?
Kokios tendencijos vyrauja skirtinguose media kanaluose (televizijoje, radijuje, lauko reklamoje, internetinėje žiniasklaidoje)?
Kaip planuoti media strategiją ir kaip pamatuoti efektyvumą bei rezultatus?
Kokių klaidų nedaryti?

Kam skirta: marketingo, komunikacijos, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams bei visiems besidomintiems media planavimu.
 

LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!

Pirkti bilietą

 


Renginio pranešėjai:
 

 

 

 

Media deriniai 2022 - tendencijos ir sėkmė

 Kokia bendra medija kanalų situacija Lietuvos rinkoje? Kaip formuoti konkurencinį pranašumą su medija deriniu? Kokie naujausi principai kaip konstruojami medija deriniai? Kaip reaguoti į augančias reklamos kainas? Kokie geriausi pavyzdžiai skirtingiems rinkos dalyviams? Principinės medija strategijos ir jų rezultatai. 

Gedas Kučinskas, BPN LIETUVA strategijų vadovas


Masinės komunikacijos ekspertas, padedantis auginti prekės ženklus ir dirbantis su TOP rinkos reklamuotojais. BPN Lietuva strategijų vadovas. ISM universiteto lektorius ir doktorantas.

 

 

 

Kitoje ekranų pusėje: televizijos rinkos tendencijos 2022

Kokios paskutinės TV rinkos tendencijos? Kas šiandien yra pagrindiniai TV žiūrovai ir koks jų demografinis portretas? Kuo tradicinės medijos pasiekiamumas skiriasi nuo kitų populiarių medijų? Koks TV reklamos efektyvumas?

Sigitas Berlinskas, TV3 komercijos direktorius

Sigitas Berlinskas TV3 komercijos direktorius, turintis ilgalaikę darbo patirtį skirtinguose medija kanaluose  - TV, naujienų portalai, lauko reklama, spauda. Vedęs ir turi vaikų, parasparnio pilotas ir keliautojas.

 

 

 

2022-ieji lauko reklamoje: realaus pasaulio alkis ir kitos tendencijos

 Prekių ženklai su trenksmu grįžo į miestų gatves – pasimokykime iš geriausių pavyzdžių ir tendencijų, kaip 2022-uosius paversti dar efektyvesnės Jūsų ženklo komunikacijos metais. Ką lauko reklama gali pasiūlyti pasaulyje „be slapukų”? Kas slypi po dviejų ekranų strategija ir koks jos efektyvumas? Kaip prasmingai išnaudoti kontekstą ir lokaciją lauke?

Tomas Vaicekauskas, JCDECAUX LIETUVA
Digital vadovas


Tomas Vaicekauskas yra „JCDecaux Lietuva“ Digital vadovas, pristatęs rinkai 67-ių ekranų tinklą Vilniuje bei auditorijos matavimo spendimą, kuris leidžia realiu laiku stebėti žmonių srautus.

 

 

 

  Ką žmonės veikia internete kiekvieną dieną?

 Kokie interneto vartotojų auditorijos įpročiai? Kaip keičiasi vartotojų elgsena? Kokios laukia interneto reklamos tendencijos?

Renata Mackevičienė, DELFI tyrimų ir įžvalgų vadovė


Renata Mackevičienė yra ilgametę patirtį turinti medijų auditorijų ir žiniasklaidos rinkos tyrimų ekspertė, dirbusi KANTAR grupės įmonėse, o dabar – DELFI tyrimų ir įžvalgų vadovė.

 

 

 

Kokie bus 2022 metai radijui?

Kokia radijo rinkos situacija? Kodėl radijas turi būtų 2022 komunikacijos planuose? Kokios radijo reklamos formos ir priemonės efektyviausios? Koks kuriamas laidų vedėjų turinys turi didžiausią klaustytojų įsitraukimą? Kaip radiją pritaikyti individualiai pagal prekės ženklo poreikius? Ko nedaryti planuojant radijo reklamą? 

Gintas Vaičikauskas, M-1 programų prodiuseris


Gintas M-1 eteryje kaip laidų vedėjas dirba nuo 2003 m., nuo 2018 metų pradžios užima M-1 programų prodiuserio pareigas.
Kiekviena diena radijo eteryje, tam tikra prasme, čia ir dabar vykstantis svarbus projektas, nes arba tu paskui save vedi žmogų ir jis tavęs klauso, arba – suerzini jį ir jis tave „išjungia”.
  

Renginio programa:

 

15:00 - 15:30

Gedas Kučinskas | Media deriniai 2022 - tendencijos ir sėkmė

15:30 - 15:55

Renata Mackevičienė | Ką žmonės veikia internete kiekvieną dieną?

15:55 - 16:20

Tomas Vaicekauskas | 2022-ieji lauko reklamoje: realaus pasaulio alkis ir kitos tendencijos

16:20 - 16:30

Pertrauka

16:30 - 17:00

Sigitas Berlinskas | Kitoje ekranų pusėje: televizijos rinkos tendencijos 2022

17:00 - 17:30

Gintas Vaičikauskas | Kokie bus 2022 metai radijui?

Pirkti bilietą 

 

Svarbiausia informacija

Tema:

Media kanalų tendencijos

Forma:

Seminaras

Data:

2022 m. vasario 22 d. (antradienis) 15:00 val.

Trukmė:

~ 2.5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 49 Eur 

Pirkti bilietą →

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 m. kainuoja 100 Eur + 40 Eur stojimo mokestis
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Bilietų grąžinimo politika