Media kanalų planavimas ir efektyvumas
Teisingas media kanalų pasirinkimas, derinimas ir kampanijų įgyvendinimas padeda prekių ženklams efektyviai pasiekti tinkamą auditoriją su norima žinute.
Kokia bendra medija kanalų situacija Lietuvos rinkoje?
Kokios tendencijos vyrauja skirtinguose media kanaluose (televizijoje, radijuje, lauko reklamoje, internetinėje žiniasklaidoje)?
Kaip planuoti media strategiją ir kaip pamatuoti efektyvumą bei rezultatus?
Kokių klaidų nedaryti?
Kam skirta: marketingo, komunikacijos, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams bei visiems besidomintiems media planavimu.
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!
Renginio pranešėjai:
|
Media deriniai 2022 - tendencijos ir sėkmė
Kokia bendra medija kanalų situacija Lietuvos rinkoje? Kaip formuoti konkurencinį pranašumą su medija deriniu? Kokie naujausi principai kaip konstruojami medija deriniai? Kaip reaguoti į augančias reklamos kainas? Kokie geriausi pavyzdžiai skirtingiems rinkos dalyviams? Principinės medija strategijos ir jų rezultatai. Gedas Kučinskas, BPN LIETUVA strategijų vadovas
|
|
Kitoje ekranų pusėje: televizijos rinkos tendencijos 2022
Kokios paskutinės TV rinkos tendencijos? Kas šiandien yra pagrindiniai TV žiūrovai ir koks jų demografinis portretas? Kuo tradicinės medijos pasiekiamumas skiriasi nuo kitų populiarių medijų? Koks TV reklamos efektyvumas?
Sigitas Berlinskas, TV3 komercijos direktorius Sigitas Berlinskas TV3 komercijos direktorius, turintis ilgalaikę darbo patirtį skirtinguose medija kanaluose - TV, naujienų portalai, lauko reklama, spauda. Vedęs ir turi vaikų, parasparnio pilotas ir keliautojas. |
|
2022-ieji lauko reklamoje: realaus pasaulio alkis ir kitos tendencijos
Prekių ženklai su trenksmu grįžo į miestų gatves – pasimokykime iš geriausių pavyzdžių ir tendencijų, kaip 2022-uosius paversti dar efektyvesnės Jūsų ženklo komunikacijos metais. Ką lauko reklama gali pasiūlyti pasaulyje „be slapukų”? Kas slypi po dviejų ekranų strategija ir koks jos efektyvumas? Kaip prasmingai išnaudoti kontekstą ir lokaciją lauke?
Tomas Vaicekauskas, JCDECAUX LIETUVA
|
|
Ką žmonės veikia internete kiekvieną dieną?
Kokie interneto vartotojų auditorijos įpročiai? Kaip keičiasi vartotojų elgsena? Kokios laukia interneto reklamos tendencijos?
Renata Mackevičienė, DELFI tyrimų ir įžvalgų vadovė
|
|
Kokie bus 2022 metai radijui?
Kokia radijo rinkos situacija? Kodėl radijas turi būtų 2022 komunikacijos planuose? Kokios radijo reklamos formos ir priemonės efektyviausios? Koks kuriamas laidų vedėjų turinys turi didžiausią klaustytojų įsitraukimą? Kaip radiją pritaikyti individualiai pagal prekės ženklo poreikius? Ko nedaryti planuojant radijo reklamą?
Gintas Vaičikauskas, M-1 programų prodiuseris
|
Renginio programa:
15:00 - 15:30 |
Gedas Kučinskas | Media deriniai 2022 - tendencijos ir sėkmė |
15:30 - 15:55 |
Renata Mackevičienė | Ką žmonės veikia internete kiekvieną dieną? |
15:55 - 16:20 |
Tomas Vaicekauskas | 2022-ieji lauko reklamoje: realaus pasaulio alkis ir kitos tendencijos |
16:20 - 16:30 |
Pertrauka |
16:30 - 17:00 |
Sigitas Berlinskas | Kitoje ekranų pusėje: televizijos rinkos tendencijos 2022 |
17:00 - 17:30 |
Gintas Vaičikauskas | Kokie bus 2022 metai radijui? |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Media kanalų tendencijos |
Forma: |
Seminaras |
Data: |
2022 m. vasario 22 d. (antradienis) 15:00 val. |
Trukmė: |
~ 2.5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 49 Eur Pirkti bilietą → |
|
LiMA nariams: nemokamai
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 m. kainuoja 100 Eur + 40 Eur stojimo mokestis |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |