Renginio įrašas |  Koks tikslas, toks ir turinio formatas: kelias į efektyvią socialinių tinklų...

Renginio įrašas | Koks tikslas, toks ir turinio formatas: kelias į efektyvią socialinių tinklų komunikaciją

2023-01-05 00:00, Online | Dalyvauja: 33 Registracijos terminas: 2023-07-30

Renginio įrašas!

 

Renginio įrašas

Koks tikslas, toks ir turinio formatas: kelias į efektyvią socialinių tinklų komunikaciją

Pastaruosius keletą metų socialiniai tinklai užima Nr. 1 poziciją tarp labiausiai kintančių reklamos kanalų. Įvairių reklamos įrankių atsiradimas, nuolatinis algoritmo tobulinimas ir turinio formatų pokyčiai atneša naujų iššūkių visai marketingo bendruomenei. Jau išgrynintos soc. tinklų komunikacijos strategijos tampa nebeefektyvios, o naujų metodų taikymas chaotiškas. Šiuo atveju, svarbu suprasti ne tik turinio formatus, tačiau ir nuo jų neatsiejamas reklamos optimizavimo galimybes. 

Dalyviai sužinos:
• Esamus turinio formatus ir jų taikymo galimybės.
• Reklamos tikslo ir turinio formato derinimą.
• Formatus, kuriuos verta įtraukti į 2022 m. soc. tinklų komunikacijos planus.

Kam skirta: mokymai skirti socialinių tinklų praktikams, kurie nori kurti optimaliausiai veikiantį socialinių tinklų turinį ir reklamą. Laura ir Ernesta dalinsis naujienomis bei praktiniais patarimais apie Facebook bei Instagram formatus bei reklamos galimybes šiose platformose. Sistemiškai, praktiškai ir optimizuotai! 

Kartu su įrašu dalinamės ir pranešėjų skaidrėmis!

Renginio įrašas

 

 

Lektorės: 

 

 

 

 

Laura Domarkė

 

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja ir vadovė


Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ bendraįkūrėja, lektorė ir strategė rinkodaroje dirbanti nuo 2009 metų. Laura padėjo kurti strateginius ir turinio projektus daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų, bei patirtimis dalinosi su daugiau nei 1000 verslo ir rinkodaros specialistų.

 

 

 

 

Ernesta Ibianskaitė

 

Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama skaitmeninės reklamos specialistė


Ernesta Ibianskaitė daugiau kaip 3 metus dirba skaitmeninės rinkodaros srityje: nuo idėjos iki analitikos. Turi patirties kuriant komunikacijos ir e-komercijos reklamos strategijas, kuriant turinį socialiniuose tinkluose ir rūpinantis skaitmenine socialinių tinklų reklama bei jos efektyvumu.  Pastaruosius metus dirba skaitmeninės reklamos specialiste kūrybinėje rinkodaros agentūroje „AdDrama‟. Ji atsakinga už reklamą socialiniuose tinkluose ir analitiką. Ernestos portfolio sudaro daugiau nei 30 skirtingų prekės ženklų, B2B ir B2C verslo modeliai, skirtingi reklamos kanalai: Facebook, Instagram, LinkedIn. Kasdien priimami įvairūs reklamos optimizavimo sprendimai, numatomos reklamos taktikos, stebimi ir analizuojami reklamos rezultatai.

LiMA nariams renginio įrašas nemokamas!

 
Renginio įrašas

 

Svarbiausia informacija

Tema:

Socialinių tinklų komunikacija

Forma:

Mokymai

Renginys vyko:

2022 m. vasario 8 d. (antradienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su Google paskyra, todėl prašome nurodyti registracijoje savo Gmail el. paštą
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį
4. LiMA komanda pranešėjo skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 1 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Dalyvio mokestis:

LiMA nariams: nemokamai 

Renginio įrašas LiMA nariams →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Bilietų grąžinimo politika