Renginio įrašas!
Renginio įrašas
Koks tikslas, toks ir turinio formatas: kelias į efektyvią socialinių tinklų komunikaciją
Pastaruosius keletą metų socialiniai tinklai užima Nr. 1 poziciją tarp labiausiai kintančių reklamos kanalų. Įvairių reklamos įrankių atsiradimas, nuolatinis algoritmo tobulinimas ir turinio formatų pokyčiai atneša naujų iššūkių visai marketingo bendruomenei. Jau išgrynintos soc. tinklų komunikacijos strategijos tampa nebeefektyvios, o naujų metodų taikymas chaotiškas. Šiuo atveju, svarbu suprasti ne tik turinio formatus, tačiau ir nuo jų neatsiejamas reklamos optimizavimo galimybes.
Dalyviai sužinos:
• Esamus turinio formatus ir jų taikymo galimybės.
• Reklamos tikslo ir turinio formato derinimą.
• Formatus, kuriuos verta įtraukti į 2022 m. soc. tinklų komunikacijos planus.
Kam skirta: mokymai skirti socialinių tinklų praktikams, kurie nori kurti optimaliausiai veikiantį socialinių tinklų turinį ir reklamą. Laura ir Ernesta dalinsis naujienomis bei praktiniais patarimais apie Facebook bei Instagram formatus bei reklamos galimybes šiose platformose. Sistemiškai, praktiškai ir optimizuotai!
Kartu su įrašu dalinamės ir pranešėjų skaidrėmis!
Lektorės:
|
Laura Domarkė
Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama bendraįkūrėja ir vadovė
|
|
Ernesta Ibianskaitė
Kūrybinės rinkodaros agentūros AdDrama skaitmeninės reklamos specialistė
|
LiMA nariams renginio įrašas nemokamas!
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Socialinių tinklų komunikacija |
Forma: |
Mokymai |
Renginys vyko: |
2022 m. vasario 8 d. (antradienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: nemokamai |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |