Kokią strategiją pasirinkti, siekiant sėkmingos prekės ženklo teisinės apsaugos?
Lietuviai palyginti menkai saugo savo sukurtą intelektinę nuosavybę. Pagrindiniai mitai, dėl kurių praktikoje yra vengiama saugoti savo intelektinę nuosavybę dažniausiai įvardijami šie:
1) įmonės vardas saugo mano produktus;
2) patentų biuras atsisakė registruoti mano prekės ženklą;
3) registracija yra brangus malonumas;
4) mano prekių ženklas nėra naujas.
Visgi, kai neregistruotas prekės ženklas tampa žinomu neretai advokatams jį tenka „gelbėti“ teismuose dėl kitų subjektų nesąžiningos veiklos.
Renginio metu bus pasidalinta:
• praktiniais pavyzdžiais ir bylomis, kurios iliustruos, kas atsitinka, kai prekės ženklas yra neregistruojamas;
• patarimais, ką daryti siekiant sėkmingos prekės ženklo registravimo strategijos;
• sėkmingais pavyzdžiais, kuomet Lietuvos įmonės jau pasinaudojo ES parama intelektinės nuosavybės apsaugai ir registracijai. Svarbiausi patarimai, padėsiantys sėkmingai sudalyvauti programoje;
• pasiteisinusiomis praktikomis, kaip susikalbėti ir bendradarbiauti marketingistams ir teisininkams?
Renginio pranešėjos:
|
Prekių ženklų registracijos mitai ir TIPS&TRICS. Kas gali išgelbėti neregistruotą brand‘ą?Kokie yra mitai, dėl kurių lietuviai neregistruoja prekės ženklų? Kaip atrodo sėkmingo prekės ženklo registravimo strategija? Praktiniai pavyzdžiai dar neregistruotam brand‘ui.Giedrė Domkutė, advokatų kontoros AAA Law vadovaujanti partnerė, advokatė
|
|
16 mln. dydžio ES parama intelektinės nuosavybės apsaugai ir registracijai. Sėkmingi pavyzdžiai
ES programos ir paramos intelektinės nuosavybės apsaugai esmė bei pagrindiniai principai. Kas gali ja pasinaudoti? Sėkmingi dalyvavimo programoje pavyzdžiai ir atvejai. Aušra Pakėnienė, AAA Law prekių ženklų grupės vadovė, partnerė ir patentinė patikėtinė Virš 20 metų specializuojasi intelektinės nuosavybės apsaugos srityje. Yra viena pirmųjų intelektinės nuosavybės apsaugos eksperčių Lietuvoje, turinti patirties dirbant su pirmaisiais prekių ženklais, dizainais ir patentais Lietuvoje. Konsultuoja klientus registruojant prekių ženklus ir dizainus, patentuojant išradimus Lietuvoje, Europos Sąjungoje ir visame pasaulyje. Dirbo su prekių ženklų registracija ir tokiose šalyse kaip Filipinai, Nigerija, Brazilija. Atstovauja Lietuvos ir užsienio klientus protestuose ir ginčuose LR Patentų biure, ES Intelektinės Nuosavybės Tarnyboje. |
|
Prekių ženklų reklama. Kada teisininkai nesusikalba su marketingu?
Balansuodami tarp reklamos kūrybiškumo ir teisinių rizikų suvaldymo neretai teisininkai ir marketingistai nesikalba arba nesusikalba. Tad kaip sėkmingai bendradarbiauti marketingistams ir teisininkams? Ką reikia apgalvoti prieš naudojant prekės ženklą reklamoje?
Justina Nikė, AAA Law asocijuota partnerė, advokatė
|
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Prekės ženklo registracija |
Forma: |
Seminaras |
Data: |
2022 m. kovo 16 d. (trečiadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 1,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 49 Eur Pirkti bilietą → |
|
LiMA nariams: nemokamai
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 m. kainuoja 100 Eur + 40 Eur stojimo mokestis |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |