Paskelbus kursą buvo sulaukta daugybė klausimų apie jį: kam skirtas, kokia struktūra, kaip bus mokoma, kada vyks, pradedančiajam ar pažengusiam, ar suderinama su darbu, kas man iš to ir t.t.
Tad kviečiame į atvirą sesiją, pristatysime kurso struktūrą bei atsakysime į visus klausimus.
ŠIS KURSAS – KAIP TIK TAU, JEIGU:
• esi iš kūrybos (copywriteris (-ė), dizaineris, art director’ius (-ė)), duomenų (tradicinės media / Facebook / Google planuotojas(-a)) arba iš vadybos pusės (projektų, prekės ženklo ar rinkodaros vadovas(-ė));
• mokeisi savarankiškai, o dabar nori savo kūrybos / performance žinias susisteminti ir pritaikyti praktikoje.
KURSO VADOVAI:
• DŽIUGAS SKRUPSKELIS, Chief Creative Officer, Kilo Health
• ARTŪRAS OLŠAUSKAS, verslo vystymo vadovas, Media House
Sritis: |
Open doors |
Forma: |
Klausimų ir atsakymų sesija |
Vieta: |
The Atomic Garden, Gedimino pr. 27 arba online |
Data ir laikas: |
Vasario 22 d. (antradienis), 18:00 |
Dalyvio mokestis: |
Dalyvavimas - nemokamas! |
Organizatoriai: |
The Atomic Garden, Tel. pasiteiravimui +370 666 11233, el.p. info@atomicgarden.lt |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |