Pradžia

Diskusija: marketingo vaidmuo krizės metu

Diskusija: marketingo vaidmuo krizės metu

Diskusija: marketingo vaidmuo krizės metu

2022-03-02 16:00, Internetu | Dalyvauja: 1119 Registracijos terminas: 2022-03-02

  

Jau prieinamas diskusijos įrašas!

Renginio įrašas


Reaguodama į įvykius Ukrainoje ir siekdama padėti marketingo bendruomenei susiorientuoti krizės metu, LiMA organizuoja renginių seriją su ekspertais apie marketingą ir komunikaciją!
 


Diskusijos metu išgirsite:

Kokia bendra situacija rinkoje? Kaip adaptuoti marketingą strategiją?

Kaip nepakenkti ir išlaikyti įmonės reputaciją? Ką ir kaip komunikuoti? 

Ką daryti su marketingo biudžetu? Kaip marketingo veiksmus planuoti artimiausią mėnesį?

 
Renginys nemokamas!

 

Diskusijos dalyviai: 

 

Linas Šiautkulis

Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas, BPN LIETUVA vadovas

 

Rūta Gaudiešienė

CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė

 

Mykolas Katkus

FABULA RUD PEDERSEN GROUP partneris ir valdybos pirmininkas

  

Laura Bielskė

Komunikacijos profesionalė, BUDINTI KOMUNIKACIJA įkūrėja

Diskusijos moderatorius: 

 

Andrius Milinavičius

LiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas

  

Svarbiausia informacija

Tema:

Verslas, marketingas, komunikacija, krizė

Forma:

Diskusija

Data:

2022 m. kovo 2 d. (trečiadienis) 16:00 val.

Trukmė:

1,5 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis

Dalyvio mokestis:

Renginys NEMOKAMAS, tačiau LiMA kviečia prisidėti prie iniciatyvų ar paremti pagalbą Ukrainai teikiančias organizacijas (sąrašas nuolat pildomas): https://lima.lt/lt/apie-lima/paramaukrainai.html