- „Brand journalism“. Ko galima pasimokyti iš žiniasklaidos?
- „Storytelling“. Kas sieja semiotiką A.J.Greimą ir rašytoją K.Vonegutą?
- Archetipai, vaidmenys, drama.
- Slaptasis padažas.
Pranešėjas Kęstutis Gečas – buvęs žurnalistas, per savo 8 metus trukusią žurnalistinę karjerą parašė šimtus straipsnių ir reportažų, o dabar jau kelerius metus yra „Dansu“ bendraautorius. 2000 metais atėjo į komunikacijos rinką ir šiuo metu yra integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ vyresnysis partneris, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkas.
Sritis: | Marketingas, komunikacija, žurnalistika |
Tema: | „Content marketing“. Geram pasakotojui nereikia žinoti Facebook triukų |
Skirta: | Marketingo ir RsV specialistams, kūrybininkams |
Forma: | Seminaras |
Vieta: | Viešbutis CONTI (Raugyklos g. 7/2, Vilnius) |
Parkavimas: | Prie viešbučio |
Data: | 2015 m. kovo 18 d. |
Trukmė: | 1,5-2 val. |
Organizatorius: | LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, vilnius@lima.lt |