Turinio marketingas 2022

Turinio marketingas 2022

2022-03-30 15:00, Online | Dalyvauja: 538 Registracijos terminas: 2022-03-30

Kokios turinio marketingo tendencijos 2022?

Kokios populiariausios turinio marketingo formos? 

Kaip turinio marketingo pagalba kurti ilgalaikę vertę vartotojams? 

Kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį? 

Kaip prekių ženklų sukurtas turinys gali efektyviai skleistis skirtingais marketingo kanalais?

 

  Kam skirta: marketingo, komunikacijos specialistams, projektų vadovams ir visiems besidomintiems turinio marketingu.

  

Renginio pranešėjai: 

 

Linijinė komercija: kaip YouTuber'is sukūrė burgerių verslą ir kitos istorijos

Linijinė komercija — konceptas, kuris padės nauju kampu pažvelgti į galimus turinio rinkodaros vaidmenis brendų strategijose bei suvokti, kokią perkamąją galią gali turėti kuruojama ir puoselėjama auditorija.

Edvinas Valikonis, skaitmeninės komunikacijos agentūros SUPERYOU kūrybos vadovas

Padeda kūrybos komandai realizuoti savo idėjas ir siekti klientų tikslų, bei dirbdamas prie pagrindinių klientų (tarp kurių – „Vinted“, „TELE2 Lietuva“, „Swedbank Lietuvoje“ ir kiti) strategijų bei kūrybinių sprendimų vystymo.  Edvinas taip pat neseniai išleido poezijos knygą „Rūko dugnas“ bei fotografuoja. 

 

 

Turinio marketingo trendai ir sveika kritika

Kiekvienais metais marketingistai dalinasi praėjusiųjų skaičiais, tendencijomis, įžvalgomis ir su fanfaromis anonsuoja kitų metų trendus, kurie su trenksmu aidi visame internete. Tačiau kiek naudos iš tų trendų mums Lietuvoje?

Audrius Šėlsta, OGILVY VILNIUS vyr. kūrybininkas bei
THE ATOMIC GARDEN dėstytojas

Audrius savo karjerą pradėjo ryšiuose su visuomene, tačiau po trijų metų perėjo į reklamos pasaulį, kur dirba daugiau nei dešimt metų. Per savo karjerą Audrius pabuvojo TRUTH ir OGILVY agentūrose, dirbo su didžiausiais Lietuvos prekės ženklais, sukūrė daugybę reklamų, kurios, jo manymu, puošia pasaulį, laimėjo vieną kitą apdovanojimą, tarp kurių ir EPICA bronza, bei pradėjo dėstyti „branded content“ reklamos mokykloje THE ATOMIC GARDEN.

 

 

 

 

Turinio hintai: neišnaudotos vartotojų įtraukimo formos

Kasdien žmonės susiduria su daugybe skirtingų turinio formų, į vienas įsitraukia, kitas pasilieka fone, o didžiąją dalį nereaguoja visai. Ką apie turinio vartojimo pokyčius turėtų žinoti prekės ženklai, kad būtų pastebėti, išgirsti, žiūrimi? Kokioms turinio formoms 2022 m. prekės ženklai turėtų skirti mažiau dėmesio ir ar nuomonės formuotojas yra tiesiog atskira turinio forma?

Jurgita VideikaitėMARVELOUS vadovė

Jurgita turi daugiau nei 10 metų patirtį socialinės žiniasklaidos valdymo, rinkodaros ir turinio kūrimo bei sklaidos srityje, dirba tiek su komerciniais, tiek su viešojo sektoriaus prekės ženklų ir ypač su jų kampanijomis socialiniuose tinkluose. Jurgita yra dirbusi su „Maxima“, IF, IKEA turinio projektais, „Barbora“, „Ermitažas“, „Swedbank“ nuomonės formuotojų kampanijomis ir su daugiau nei 50 prekės ženklų komunikacija socialiniuose tinkluose. 

 

  

 

Vertę kurianti komunikacija 2022: ko norėti ir kaip matuoti sėkmę?

Laura Bielskė, komunikacijos profesionalė,
BUDINTI KOMUNIKACIJA įkūrėja
 

Komunikacijos profesionalė, turinnti daugiau nei 20 metų patirtį komunikacijos srityje, pastaruosius 6 metus dirbusi „Eurovaistinės“ komunikacijos vadove. Šiuo metu Laura konsultuoja verslus, taip pat veda Žinių radijo laidą „Aš jus įrašinėsiu" bei DELFI TV laidą „Pakvaišę dėl grožio“.

 

 

 

Kontentas kaip kontekstas ir dar du dalykai (nuolat pildoma)

Daug metų reklamos ir kūrybiškumo festivalyje Kanų liūtai pranešėjai tvirtino – Content is the King. Vėliau šios frazės populiarumas menko, kol pranešėjai pakeitę vieną raidę sugalvojo naują šūkį – Context is the King. Kas gi karalius yra šiuo metu, kai dėl pandemijos Kanų liūtai nevyksta? Gal į sostą sugrįžo kontentas, o gal kontentas kartu su kontekstu karaliauja pakaitomis arba paraleliai? O gal – tai vienas ir tas pats? Kuriant bet kokį rinkodaros projektą šie klausimai tokie pats svarbūs, kaip tie kiti du svarbūs dalykai.

Justas Rožėnas, 15MIN GROUP reklamos kūrybos vadovas

Justas savo profesinę patirtį kaupė dirbdamas žurnalistu, vėliau festivalio Scanorama koordinatoriumi, filmų programos sudarytoju, didžiausioje reklamos agentūroje Lietuvoje Ogilvy kūrybininku.

 

 

Kaip kurti įtraukiantį video turinį?

Kaip pritraukti vartotojo dėmesį video turiniu? Kokius patarimus būtina žinoti norint kurti video? Kokios daromos didžiausios klaidos?

Petras Skukauskas, ATAKOS MEDIJA vadovas, kinematografas ir profesionalus kino operatorius

Kaip laisvai samdomas operatorius filmuoja TV reklamas, dokumentinius filmus, muzikinius vaizdo įrašus, tiesioginius šou, mados ir daugybę kitų koncertų. Dirbo su filmais „Tobulas pasimatymas“, serialais „Meilė gydo“, „Pats brangiausias serialas“, „Gelbėtojai išgelbėtojai“, „Mano meilė karantinas“.

 


 

 

Vertingo turinio metamorfozė

Vertingo turinio kūrimas tapo komunikacijos higiena. Pasišnekėkime, kaip ir kur surasti kūrybiškas idėjas, kaip išnaudoti socialinių tinklų galimybes, bei kokių principų laikytis ieškant vertingiausių sprendimų mūsų prekės ženklo tikslinei auditorijai.  Kur ieškoti įkvėpimo? Kaip suprasti, koks turinys vertingas prkės ženklo tikslinei auditorijai? Kokių principų laikytis kuriant vertingą turinį socialiniuose tinkluose?


Laura Domarkė, ADDRAMA bendraįkūrėja ir vadovė

Kūrybinės rinkodaros agentūros ADDRAMA bendraįkūrėja su socialiniais tinklais dirba nuo 2009 m. Laura padėjo kurti strateginius ir turinio projektus daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų, taip pat dėsto LiMA DIGITAL kursuose.

 

 

 

Bilieto kaina:
KAINOS GALIOJA APMOKANT IKI KOVO 23 D. IMTINAI

 

RENGINIO BILIETO KAINA   
LiMA NARIAMS:
 RENGINIO BILIETO KAINA    
SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

24 Eur 49 Eur*

 

Registracija


*LiMA seminarų abonementų
 
savininkams: nemokamai
. 

 

 

 

 

 

Pirkti bilietą 


*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida.

 

 



 

 

Vizualinio identiteto partneris:




Renginio partneris:   


 

Svarbiausia informacija

Tema:

Turinio marketingas

Forma:

Online renginys

Data:

2022 m. kovo 30 d. (trečiadienis) 15:00 val.

Trukmė:

~ 3 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 24 Eur 49 Eur

 

Pirkti bilietą →

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 m. kainuoja 100 Eur + 40 Eur stojimo mokestis
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Bilietų grąžinimo politika