Pradžia

[MASTERCLASS] Klientų sprendimus lemiančios patirtys – kaip jas sukurti?

[MASTERCLASS] Klientų sprendimus lemiančios patirtys – kaip jas sukurti?

[MASTERCLASS] Klientų sprendimus lemiančios patirtys – kaip jas sukurti?

2022-04-28 15:00, Online | Dalyvauja: 153 Registracijos terminas: 2022-04-28


Kaip paslaugų dizaino metodais gerinti klientų patirtis?

  

Kliento patirtis tapo vienu didžiausiu prioritetu verslo sėkmei. Net 61% pirkėjų teigia, kad mokėtų bent 5% daugiau, jei žinotų, kad gaus puikią patirtį. Kai klientas jaučiasi vertinamas ir mėgaujasi patirtimi, jis ir vėl sugrįš bei dalinsis savo potyriais su kitais, taip pritrauks dar daugiau klientų.

Gera patirtis padeda išlaikyti klientus ir paverčia juos prekės ženklo ambasadoriais, bet tik padarykite klaidą ir kliento nusivylimas lems atvirkštinį procesą - formuos negatyvią persepciją galimiems klientams. Pasaulinių tyrimų agentūrų ataskaitose teigiama, kad net 4 iš 5 respondentų paliktų lojalų prekės ženklą po trijų blogų patirčių.

Praktinės sesijos metu sužinosite:
• Kas įeina į yra kliento patirtis? Kokią įtaką kliento patirtys daro verslui? 
Kaip identifikuoti kokia šiuo metu yra įmonės kliento patirtis? 
Kokiais žingsniais kuriama kliento patirtis?
Kas yra paslaugų dizainas? Kokią vertę atneša paslaugų dizainas verslui? 
Kaip veikiant paslaugų dizaino metodais gerinti klientų patirtis, kad jos atneštų apčiuopiamą naudą?

Renginys skirtas: kliento patirčių vadybininkams, marketingo, komunikacijos, žmogiškųjų išteklių specialistams, vadovams bei visiems, kurie organizacijose rūpinasi kliento patirtimis.

Registracija

Sesijos lektoriai: 


 

 

Deividas Juozulynas

CRITICAL CX strategas, produkto dizaino studijos DESDORP bendraįkūrėjas, VDA docentas 

Remdamasis teorinėmis ir praktinėmis vartotojų kelionių organizavimo patirtimis bei tarpdisciplininiais kūrybiniais, holistiniais, empatiškumo principais dizaino agentūroje CRITICAL padeda prekės ženklams įveikti strateginius santykio su vartotojais iššūkius. Veda kūrybines dirbtuves, savo įžvalgomis dalinasi publikacijose, eidamas docento pareigas Vilniaus dailės akademijoje  dėsto paslaugų dizainą, o Kauno technologijos universitete - vartotojo patirties dizainą. 


 

 

  Karolina Petraitytė

CRITICAL CX dizainerė, Kauno technikos universiteto mechanikos inžinerijos ir dizaino fakulteto lektorė, edukacinių priemonių dizainerė, pedagogė

Produktų ir sistemų dizainerė, dirbanti patirčių ir edukacijos srityse, padedanti įmonėms ieškoti holistinių problemų sprendimo būdų. Dėstanti produkto vystymo, dizaino principų integravimo ir patirčių organizavimo paskaitas. Fasilituoja kūrybines dizaino dirbtuves.

 


Bilieto kaina:

 

   LiMA NARIAMS: SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

35 Eur*

 

Registracija

 

*LiMA seminarų abonementų 
savininkams: nemokamai
. 

 

 

Pirkti bilietą

 

*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida.

 

Svarbiausia informacija

Tema:

Paslaugų dizaino metodai klientų patirties gerinime

Forma:

Mokymai

Data:

2022 m. balandžio 28 d. (ketvirtadienis) 15:00 val.

Trukmė:

~ 3 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 35 Eur

Pirkti bilietą →

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 metų galo kainuoja 75 Eur + 40 Eur stojimo mokestis
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Bilietų grąžinimo politika