Pradžia

Kaip tiksliau pasirinkti tikslinį vartotoją? Praktiškai pritaikomos segmentacijos

Kaip tiksliau pasirinkti tikslinį vartotoją? Praktiškai pritaikomos segmentacijos

Kaip tiksliau pasirinkti tikslinį vartotoją? Praktiškai pritaikomos segmentacijos

2022-05-05 16:00, Online | Dalyvauja: 338 Registracijos terminas: 2022-05-05

Koks segmentacijos vaidmuo rinkodaros strategijoje?

 

Įmonės dažnai neišnaudoja turimų vidinių duomenų potencialo arba atlikę išorinę segmentaciją pilnai jos nepritaiko. Šio seminaro tikslas – išmokti atlikti praktiškai pritaikomas segmentacijas.

Segmentaciją galima skirstyti į dvi grupes: vidinę ir išorinę.
• Vidinė segmentacija – tai įmonės turimų vidinių duomenų segmentacija, kuri leidžia pagerinti pardavimus (trumpai aptariamos ABC, RFM, LTV, MBD segmentacijos).
 Išorinė segmentacija – tai ta, kurios įmonės viduje dažnai neturime ir ją atlikti padeda tyrimai (aptariamos psichografinė/ vertybinė, nuostatų/ elgsenos ir demografinė segmentacijos). Išorinė segmentacija padeda kurti žinutes pozicionavimui arba tarnauja reklamos tikslams pasiekti.

Seminaro metu atsakysime į klausimus:
• Kaip atlikti praktiškai pritaikomas segmentacijas?
• Kuo gali būti naudingos vidinės ir išorinės segmentacijos?
• Kokie yra skirtingi būdai atlikti segmentacijas?
• Kaip pasirinkti sau tinkamą segmentą ar segmentus?

Seminaras skirtas: marketingo vadovams, įmonių vadovams, marketingo specialistams, projektų vadovams ir visiems, kurie savo darbo kasdienybėje bent kartais priima sprendimus dėl vieno ar kito segmento ar tikslinės rinkos pasirinkimo.

Lektoriai:

 

 

Domantas Gailius

Vienas iš KOG instituto steigėjų, Inspired UM verslo plėtros vadovas

Domantas Gailius yra 20+ metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, konferencijų „Password“, „LiMA Day“, „Delfi“ verslo sesijų pranešėjas.

 

 

Dr. Eleonora Šeimienė

KOG instituto vadovė

Dr. Eleonora Šeimienė turi 15+ metų patirtį rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM Universiteto docentė.


Bilieto kaina:

   RENGINIO BILIETO KAINA    
LiMA NARIAMS:
 RENGINIO BILIETO KAINA     
SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

35 Eur*

 

Registracija

 

*LiMA seminarų abonementų 
savininkams: nemokamai
. 

  

Pirkti bilietą

 

*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida. 

   

Svarbiausia informacija

Tema:

Segmentacijos rinkodaros strategijoje

Forma:

Seminaras

Data:

2022 m. gegužės 5 d. (ketvirtadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija ir KOG institutasinfo@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 35 Eur
Registruotis →

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai

Registracija LiMA nariams →

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 metų galo kainuoja 75 Eur + 40 Eur stojimo mokestis
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai


3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
Įsigykite seminarų abonementą →

Bilietų grąžinimo politika