Influencerių rinkodara Lietuvoje: svarbiausia – skaičiai

Influencerių rinkodara Lietuvoje: svarbiausia – skaičiai

2022-04-26 16:00, Online | Dalyvauja: 302 Registracijos terminas: 2022-04-26

Kas lemia sėkmingą prekės ženklų ir nuomonės formuotojų bendradarbiavimą?


 


Vienos sėkmingos bendradarbiavimo su influenceriais formulės tikrai nėra. Kiekvienas atvejis – išskirtinis, kiekvienas bendradarbiavimas – naujos galimybės. Bet padėjus į šalį emocinį vertinimą ir pasitelkus skaičius, vis dėlto galima pabandyti atsakyti į klausimą, kas gi lemia sėkmingą prekės ženklų ir nuomonės formuotojų bendradarbiavimą.

Digital agentūra „SuperYou“, bendradarbiaudama su rinkos tyrimų bendrove „Kantar“, agentūra „Berta&“ ir Lietuvos marketingo asociacija, atliko tyrimą „Lietuvos influencerių reitingas“, matuojantį Lietuvos influencerių įtaigumą bei aktualumą.

Tyrimo „Lietuvos influencerių reitingas“ ataskaitos pristatymo metu išgirsite:

Kaip 2021-aisiais atrodė influencerių rinkodara Lietuvoje?

Kaip influencerius vertina rinkodaros specialistai ir visuomenė?

Kurie influenceriai užkariavo specialistų ir visuomenės simpatijas?

Koks influencerių vertinimo pokytis pastebimas per pastaruosius metus?

Kokias tendencijas galima įžvelgti artimiausioje ateityje?

 

Po ataskaitos pristatymo vyks diskusija: Sėkmingas prekės ženklų bendradarbiavimas su influenceriais: nuo ko tai priklauso?

 

Tyrimo ataskaitą pristatys: 


 

 

Gabija Pilipavičiūtė

Digital agentūros SUPERYOU projektų direktorė,
vadovaujanti projektų vadovų komandai

Daugiausia dėmesio Gabija skiria turinio rinkodaros projektams, komunikacijos strategijų rengimui bei planavimui. Gabija nuolat dirba su didžiaisiais agentūros klientais – „Swedbank“ Lietuvoje, „Maxima“ – ir reguliariai prisideda prie kitų svarbių „SuperYou“ projektų.

 


 

 

Mindaugas Lataitis

Digital agentūros SUPERYOU vadovas

Vilniaus kolegijos, verslo vadybos fakulteto lektorius. Įvairių konferencijų pranešėjas. Rinkodaros srityje dirbantis daugiau nei 12 metų. Pastaruosius 5 metus kuria strategijas ir įgyvendina įvairiausius projektus socialiniuose tinkluose.Prekių ženklai, prie kurių strategijos ar komunikacijos buvo dirbta: Tele2, IQOS, Nike, Swedbank, Lithuania. Real is beautiful, Akropolis, Ežys, Telia, MO muziejus, BENU, Kino Pasaka, Paupys, Utenos alus, Carlsberg ir kt.

 

Diskusijoje Sėkmingas prekės ženklų bendradarbiavimas su influenceriais: nuo ko tai priklauso?“ dalyvaus:


 

 

Tomas Šilingis

 SWEDBANK LIETUVOJE socialinių tinklų
ekspertas

 


Renata Sadunišvili

Pasaulyje pirmaujančios duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovės KANTAR Lietuvos padalinio rinkos tyrimų ir įžvalgų direktorė


Daina Butėnė

AGARAS komercijos direktorė


Gabija Pilipavičiūtė

Digital agentūros SUPERYOU projektų direktorė,
vadovaujanti projektų vadovų komandai


Mindaugas Lataitis

Digital agentūros SUPERYOU vadovas

Bilieto kaina:

 

  LiMA NARIAMS:     SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

35 Eur*

 

Registracija

 

*LiMA seminarų abonementų 
savininkams: nemokamai
. 

 

Pirkti bilietą

 

*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida.

Svarbiausia informacija

Tema:

Influencerių rinkodara

Forma:

Seminaras

Renginys skirtas:

marketingo, komunikacijos, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams.

Data:

2022 m. balandžio 26 d. (antradienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 35 Eur 

Pirkti bilietą →

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 m. gruodžio 31 d. kainuoja 75 Eur + 40 Eur stojimo mokestis
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

 

Bilietų grąžinimo politika