Kas lemia sėkmingą prekės ženklų ir nuomonės formuotojų bendradarbiavimą?
Vienos sėkmingos bendradarbiavimo su influenceriais formulės tikrai nėra. Kiekvienas atvejis – išskirtinis, kiekvienas bendradarbiavimas – naujos galimybės. Bet padėjus į šalį emocinį vertinimą ir pasitelkus skaičius, vis dėlto galima pabandyti atsakyti į klausimą, kas gi lemia sėkmingą prekės ženklų ir nuomonės formuotojų bendradarbiavimą.
Digital agentūra „SuperYou“, bendradarbiaudama su rinkos tyrimų bendrove „Kantar“, agentūra „Berta&“ ir Lietuvos marketingo asociacija, atliko tyrimą „Lietuvos influencerių reitingas“, matuojantį Lietuvos influencerių įtaigumą bei aktualumą.
Tyrimo „Lietuvos influencerių reitingas“ ataskaitos pristatymo metu išgirsite:
Kaip 2021-aisiais atrodė influencerių rinkodara Lietuvoje?
Kaip influencerius vertina rinkodaros specialistai ir visuomenė?
Kurie influenceriai užkariavo specialistų ir visuomenės simpatijas?
Koks influencerių vertinimo pokytis pastebimas per pastaruosius metus?
Kokias tendencijas galima įžvelgti artimiausioje ateityje?
Po ataskaitos pristatymo vyks diskusija: „Sėkmingas prekės ženklų bendradarbiavimas su influenceriais: nuo ko tai priklauso“?
Tyrimo ataskaitą pristatys:
|
Gabija Pilipavičiūtė
Digital agentūros SUPERYOU projektų direktorė, Daugiausia dėmesio Gabija skiria turinio rinkodaros projektams, komunikacijos strategijų rengimui bei planavimui. Gabija nuolat dirba su didžiaisiais agentūros klientais – „Swedbank“ Lietuvoje, „Maxima“ – ir reguliariai prisideda prie kitų svarbių „SuperYou“ projektų. |
|
Mindaugas Lataitis
Digital agentūros SUPERYOU vadovas Vilniaus kolegijos, verslo vadybos fakulteto lektorius. Įvairių konferencijų pranešėjas. Rinkodaros srityje dirbantis daugiau nei 12 metų. Pastaruosius 5 metus kuria strategijas ir įgyvendina įvairiausius projektus socialiniuose tinkluose.Prekių ženklai, prie kurių strategijos ar komunikacijos buvo dirbta: Tele2, IQOS, Nike, Swedbank, Lithuania. Real is beautiful, Akropolis, Ežys, Telia, MO muziejus, BENU, Kino Pasaka, Paupys, Utenos alus, Carlsberg ir kt. |
Diskusijoje „Sėkmingas prekės ženklų bendradarbiavimas su influenceriais: nuo ko tai priklauso?“ dalyvaus:
|
Tomas Šilingis
SWEDBANK LIETUVOJE socialinių tinklų |
|
Renata SadunišviliPasaulyje pirmaujančios duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovės KANTAR Lietuvos padalinio rinkos tyrimų ir įžvalgų direktorė |
Daina ButėnėAGARAS komercijos direktorė |
|
Gabija PilipavičiūtėDigital agentūros SUPERYOU projektų direktorė, |
|
Mindaugas LataitisDigital agentūros SUPERYOU vadovas |
Bilieto kaina:
LiMA NARIAMS: | SVEČIAMS: |
0 Eur* |
35 Eur* |
*LiMA seminarų abonementų
|
*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Influencerių rinkodara |
Forma: |
Seminaras |
Renginys skirtas: |
marketingo, komunikacijos, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams. |
Data: |
2022 m. balandžio 26 d. (antradienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 35 Eur Pirkti bilietą → |
|
LiMA nariams: nemokamai
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 m. gruodžio 31 d. kainuoja 75 Eur + 40 Eur stojimo mokestis |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |