Prognozuojamas ekonomikos augimas ~ 0 %, infliacija ~ 15 %, matome karo įbaimintus vartotojus. Tai jau yra realybė ir regimoje ateityje turės labai konkrečias pasekmes.
Kokia krizė laukia verslo (jeigu laukia)?
Kaip ji atsilieps e-komercijos ir multichannel verslams?
Kaip e-komercijos bei multichannel verslams pasiruošti ir kokių priemonių imtis?
Renginys skirtas: e-komercijos, marketingo, komunikacijos, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams.
Renginio pranešėjas:
|
Vytautas Vorobjovas
E-komercijos konsultantas E-komercijoje ir e-marketinge dirba nuo 2005. Praeityje Pigu.lt marketingo vadovas, Virgin Atlantic e-komercijos produkto vadovas, Locatory.com komercijos direktorius. Eilės e-komercijos verslų bendraįkūrėjas. Šiuo metu Vytautas bendravadovauja prekybos Amazon automatizavimo bendrovei Dotcon bei eina už E-komercija atsakingo valdybos nario pareigas tarptautinėje biokuro biržoje Baltpool. Vytautas taip pat konsultuoja e-komercijos klausimais didžiausias Lietuvos įmones ir organizacijas. |
Plačiau apie krizines strategijas ir svarbiausius E-komercijos verslo pirkimo / pardavimo aspektus galite išgirsti 5 valandų trukmės seminare „E-KOMERCIJA KRIZĖS METU“!
|
E-KOMERCIJA KRIZĖS METU
|
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
E-komercija krizės metu |
Forma: |
Renginio įrašas |
Renginys vyko: |
2022 m. balandžio 21 d. (ketvirtadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 1,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: nemokamai |