Renginio įrašas | Influencerių rinkodara Lietuvoje: svarbiausia – skaičiai

Renginio įrašas | Influencerių rinkodara Lietuvoje: svarbiausia – skaičiai

2023-12-23 00:00, Online | Dalyvauja: 38 Registracijos terminas: 2023-12-23

 

Renginio įrašas!

Kas lemia sėkmingą prekės ženklų ir nuomonės formuotojų bendradarbiavimą?

 


Vienos sėkmingos bendradarbiavimo su influenceriais formulės tikrai nėra. Kiekvienas atvejis – išskirtinis, kiekvienas bendradarbiavimas – naujos galimybės. Bet padėjus į šalį emocinį vertinimą ir pasitelkus skaičius, vis dėlto galima pabandyti atsakyti į klausimą, kas gi lemia sėkmingą prekės ženklų ir nuomonės formuotojų bendradarbiavimą.

Digital agentūra „SuperYou“, bendradarbiaudama su rinkos tyrimų bendrove „Kantar“, agentūra „Berta&“ ir Lietuvos marketingo asociacija, atliko tyrimą „Lietuvos influencerių reitingas“, matuojantį Lietuvos influencerių įtaigumą bei aktualumą.

Tyrimo „Lietuvos influencerių reitingas“ ataskaitos pristatymo metu išgirsite:

Kaip 2021-aisiais atrodė influencerių rinkodara Lietuvoje?

Kaip influencerius vertina rinkodaros specialistai ir visuomenė?

Kurie influenceriai užkariavo specialistų ir visuomenės simpatijas?

Koks influencerių vertinimo pokytis pastebimas per pastaruosius metus?

Kokias tendencijas galima įžvelgti artimiausioje ateityje?

 

Po ataskaitos pristatymo išgirsite diskusiją: Sėkmingas prekės ženklų bendradarbiavimas su influenceriais: nuo ko tai priklauso?

 

Renginio įrašas

 

Tyrimo ataskaitą pristato: 


 

 

Gabija Pilipavičiūtė

Digital agentūros SUPERYOU projektų direktorė,
vadovaujanti projektų vadovų komandai

Daugiausia dėmesio Gabija skiria turinio rinkodaros projektams, komunikacijos strategijų rengimui bei planavimui. Gabija nuolat dirba su didžiaisiais agentūros klientais – „Swedbank“ Lietuvoje, „Maxima“ – ir reguliariai prisideda prie kitų svarbių „SuperYou“ projektų.

 


 

 

Mindaugas Lataitis

Digital agentūros SUPERYOU vadovas

Vilniaus kolegijos, verslo vadybos fakulteto lektorius. Įvairių konferencijų pranešėjas. Rinkodaros srityje dirbantis daugiau nei 12 metų. Pastaruosius 5 metus kuria strategijas ir įgyvendina įvairiausius projektus socialiniuose tinkluose.Prekių ženklai, prie kurių strategijos ar komunikacijos buvo dirbta: Tele2, IQOS, Nike, Swedbank, Lithuania. Real is beautiful, Akropolis, Ežys, Telia, MO muziejus, BENU, Kino Pasaka, Paupys, Utenos alus, Carlsberg ir kt.

 

Diskusijoje Sėkmingas prekės ženklų bendradarbiavimas su influenceriais: nuo ko tai priklauso?“ dalyvauja:


 

 

Tomas Šilingis

 SWEDBANK LIETUVOJE socialinių tinklų
ekspertas

 


Renata Sadunišvili

Pasaulyje pirmaujančios duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovės KANTAR Lietuvos padalinio rinkos tyrimų ir įžvalgų direktorė


Daina Butėnė

AGARAS komercijos direktorė


Gabija Pilipavičiūtė

Digital agentūros SUPERYOU projektų direktorė,
vadovaujanti projektų vadovų komandai


Mindaugas Lataitis

Digital agentūros SUPERYOU vadovas

 

Renginio įrašas

Svarbiausia informacija

Tema:

Influencerių rinkodara

Forma:

Renginio įrašas

Renginys skirtas:

Marketingo, komunikacijos, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams.

Renginys vyko:

2022 m. balandžio 26 d. (antradienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su Google paskyra, todėl prašome nurodyti registracijoje savo Gmail el. paštą
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį
4. LiMA komanda pranešėjo skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 1 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Dalyvio mokestis:

LiMA nariams: nemokamai 

Renginio įrašas LiMA nariams →