300+ min. marketingo ir komunikacijos turinio
300+ marketingo, pardavimų ir verslo atstovų
Vakarinis networking'as Klaipėdoje
Birželio 16 d. gyvai Klaipėdoje ir internetu!
|
Laurynas Šuopys
RAPID MEDIA LIETUVA padalinio vadovas ir HADES MEDIA bendraįkūrėjas |
|
Beatričė Baronaitė
ÉTIQUETTE vyresnioji dizainerė |
|
Girmantas Neniškis
Klaipėdos vizualinio identiteto projekto vadovas |
|
Ieva MakiejevaitėProjekto „Klaipėda – Europos jaunimo sostinė 2021“ komunikacijos koordinatorė |
|
Neimuntas GarjonisEDIT PANDA bendraįkūrėjas |
|
Gedas KvedarasEDIT PANDA bendraįkūrėjas |
|
Indrė Razbadauskaitė-VenskėMarketingo konsultantė, LiMA Klaipėda tarybos pirmininkė |
|
Radvilas ŠeputisEVOLVERY partneris ir UNCONDITIONAL AGENCY įkūrėjas |
|
Dr. Donatas JonikasMARKETOLOGAI direktorius, konsultantas |
Daugiau pranešėjų netrukus!
Išankstinės bilietų kainos
Kainos galioja apmokant iki birželio 5 d. imtinai
DALYVAUKITE KONFERENCIJOJE GYVAI |
STEBĖKITE KONFERENCIJĄ INTERNETU |
LiMA Klaipėdos skyriaus nariams: 0 Eur LiMA nariams: 29 Eur 49 Eur Svečiams: 59 Eur* 89 Eur *LiMA ambasadoriaus kodų ir Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. |
LiMA nariams: 0 Eur LiMA seminarų 31 Eur 47 Eur Svečiams: 39 Eur* 59 Eur *LiMA ambasadoriaus kodų Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. |
Pirkti bilietą | Pirkti bilietą |
Akimirkos iš LiMA DAY KLAIPĖDA'21: Marketingas verslo augimui
Daugiau konferencijos akimirkų rasite čia →
Konferencijos vieta
Transliacijos partneriai
Transliacija rūpinasi zoomtv.lt. Daugiau informacijos
apie mūsų transliacijos partnerius - https://www.zoomtv.lt
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Marketingas, komunikacija, verslas, pardavimai |
Forma: |
Konferencija |
Data: |
2022 m. birželio 16 d. (ketvirtadienis) |
Vieta: |
Gyvai Kultūros fabrikas, Bangų g. 5A, Klaipėda |
Trukmė: |
Konferencija ~ 8 val. (10:00-18:00) |
Organizatorius: |
LiMA Klaipėdos skyriaus valdyba ir LiMA administracija, info@lima.lt |
Fotografavimas ir filmavimas: |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje renginio komunikacijoje |