Pradžia

Renginio įrašas | [MASTERCLASS] Klientų sprendimus lemiančios patirtys – kaip jas sukurti?

Renginio įrašas |  [MASTERCLASS] Klientų sprendimus lemiančios patirtys – kaip jas sukurti?

Renginio įrašas | [MASTERCLASS] Klientų sprendimus lemiančios patirtys – kaip jas sukurti?

2022-12-06 00:00, Online | Dalyvauja: 22 Registracijos terminas: 2022-12-06

Renginio įrašas!

Kaip paslaugų dizaino metodais gerinti klientų patirtis?

  

Kliento patirtis tapo vienu didžiausiu prioritetu verslo sėkmei. Net 61% pirkėjų teigia, kad mokėtų bent 5% daugiau, jei žinotų, kad gaus puikią patirtį. Kai klientas jaučiasi vertinamas ir mėgaujasi patirtimi, jis ir vėl sugrįš bei dalinsis savo potyriais su kitais, taip pritrauks dar daugiau klientų.

Gera patirtis padeda išlaikyti klientus ir paverčia juos prekės ženklo ambasadoriais, bet tik padarykite klaidą ir kliento nusivylimas lems atvirkštinį procesą - formuos negatyvią persepciją galimiems klientams. Pasaulinių tyrimų agentūrų ataskaitose teigiama, kad net 4 iš 5 respondentų paliktų lojalų prekės ženklą po trijų blogų patirčių.

Praktinės sesijos metu sužinosite:
• Kas įeina į yra kliento patirtis? Kokią įtaką kliento patirtys daro verslui? 
Kaip identifikuoti kokia šiuo metu yra įmonės kliento patirtis? 
Kokiais žingsniais kuriama kliento patirtis?
Kas yra paslaugų dizainas? Kokią vertę atneša paslaugų dizainas verslui? 
Kaip veikiant paslaugų dizaino metodais gerinti klientų patirtis, kad jos atneštų apčiuopiamą naudą?

Renginys skirtas: kliento patirčių vadybininkams, marketingo, komunikacijos, žmogiškųjų išteklių specialistams, vadovams bei visiems, kurie organizacijose rūpinasi kliento patirtimis.

Sesijos lektoriai: 


 

 

Deividas Juozulynas

CRITICAL CX strategas, produkto dizaino studijos DESDORP bendraįkūrėjas, VDA docentas 

Remdamasis teorinėmis ir praktinėmis vartotojų kelionių organizavimo patirtimis bei tarpdisciplininiais kūrybiniais, holistiniais, empatiškumo principais dizaino agentūroje CRITICAL padeda prekės ženklams įveikti strateginius santykio su vartotojais iššūkius. Veda kūrybines dirbtuves, savo įžvalgomis dalinasi publikacijose, eidamas docento pareigas Vilniaus dailės akademijoje  dėsto paslaugų dizainą, o Kauno technologijos universitete - vartotojo patirties dizainą. 


 

 

  Karolina Petraitytė

CRITICAL CX dizainerė, Kauno technikos universiteto mechanikos inžinerijos ir dizaino fakulteto lektorė, edukacinių priemonių dizainerė, pedagogė

Produktų ir sistemų dizainerė, dirbanti patirčių ir edukacijos srityse, padedanti įmonėms ieškoti holistinių problemų sprendimo būdų. Dėstanti produkto vystymo, dizaino principų integravimo ir patirčių organizavimo paskaitas. Fasilituoja kūrybines dizaino dirbtuves.

 


Renginio įrašo kaina:

 

   LiMA NARIAMS: SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

25 Eur*

 

Renginio įrašas

 

*LiMA seminarų abonementų 
savininkams: nemokamai
. 

 

 

 

Pirkti įrašą 

 

*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida.

*Studentams taikoma 20% nuolaida.

 

Svarbiausia informacija

Tema:

Paslaugų dizaino metodai klientų patirties gerinime

Forma:

Renginio įrašas

Renginys vyko:

2022 m. balandžio 28 d. (ketvirtadienis) 15:00 val.

Trukmė:

~ 3 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su Google paskyra, todėl prašome nurodyti registracijoje savo Gmail el. paštą
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį
4. LiMA komanda pranešėjo skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 1 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Renginio įrašo kaina:

Renginio įrašas: 25 Eur

Pirkti įrašą →

 

LiMA nariams: nemokamai 

Renginio įrašas →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 metų galo kainuoja 75 Eur + 40 Eur stojimo mokestis
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Registruotis
Registracija priimama iki 2022-12-06