Pradžia

Renginio įrašas | Kaip tiksliau pasirinkti tikslinį vartotoją? Praktiškai pritaikomos segmentacijos

Renginio įrašas |  Kaip tiksliau pasirinkti tikslinį vartotoją? Praktiškai pritaikomos segmentacijos

Renginio įrašas | Kaip tiksliau pasirinkti tikslinį vartotoją? Praktiškai pritaikomos segmentacijos

2022-12-05 00:00, Online | Dalyvauja: 29 Registracijos terminas: 2022-12-05


Renginio įrašas!


Koks segmentacijos vaidmuo rinkodaros strategijoje?

 

Įmonės dažnai neišnaudoja turimų vidinių duomenų potencialo arba atlikę išorinę segmentaciją pilnai jos nepritaiko. Šio seminaro tikslas – išmokti atlikti praktiškai pritaikomas segmentacijas.

Segmentaciją galima skirstyti į dvi grupes: vidinę ir išorinę.
• Vidinė segmentacija – tai įmonės turimų vidinių duomenų segmentacija, kuri leidžia pagerinti pardavimus (trumpai aptariamos ABC, RFM, LTV, MBD segmentacijos).
 Išorinė segmentacija – tai ta, kurios įmonės viduje dažnai neturime ir ją atlikti padeda tyrimai (aptariamos psichografinė/ vertybinė, nuostatų/ elgsenos ir demografinė segmentacijos). Išorinė segmentacija padeda kurti žinutes pozicionavimui arba tarnauja reklamos tikslams pasiekti.

Seminaro metu atsakysime į klausimus:
• Kaip atlikti praktiškai pritaikomas segmentacijas?
• Kuo gali būti naudingos vidinės ir išorinės segmentacijos?
• Kokie yra skirtingi būdai atlikti segmentacijas?
• Kaip pasirinkti sau tinkamą segmentą ar segmentus?

Seminaras skirtas: marketingo vadovams, įmonių vadovams, marketingo specialistams, projektų vadovams ir visiems, kurie savo darbo kasdienybėje bent kartais priima sprendimus dėl vieno ar kito segmento ar tikslinės rinkos pasirinkimo.

Lektoriai:

 

 

Domantas Gailius

Vienas iš KOG instituto steigėjų, Inspired UM verslo plėtros vadovas

Domantas Gailius yra 20+ metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, konferencijų „Password“, „LiMA Day“, „Delfi“ verslo sesijų pranešėjas.

 

 

Dr. Eleonora Šeimienė

KOG instituto vadovė

Dr. Eleonora Šeimienė turi 15+ metų patirtį rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM Universiteto docentė.


Renginio įrašo kaina:

LiMA NARIAMS:

SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

25 Eur*

 

Renginio įrašas

 

*LiMA seminarų abonementų 
savininkams: nemokamai
. 

  

 

Pirkti įrašą

 

*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida.
*Studentams taikoma 20% nuolaida. 

   

Svarbiausia informacija

Tema:

Segmentacijos rinkodaros strategijoje

Forma:

Renginio įrašas

Renginys vyko:

2022 m. gegužės 5 d. (ketvirtadienis) 16:00 val.

Įrašo trukmė:

~ 2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija ir KOG institutasinfo@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su Google paskyra, todėl prašome nurodyti registracijoje savo Gmail el. paštą
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį
4. LiMA komanda pranešėjo skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 1 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Dalyvio mokestis:

Renginio įrašo kaina: 25 Eur

Registruotis →

 

LiMA nariams: nemokamai

Renginio įrašas LiMA nariams →

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 metų galo kainuoja 75 Eur + 40 Eur stojimo mokestis
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai


3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
Įsigykite seminarų abonementą →

Registruotis
Registracija priimama iki 2022-12-05