Renginio įrašas!
Koks segmentacijos vaidmuo rinkodaros strategijoje?
Įmonės dažnai neišnaudoja turimų vidinių duomenų potencialo arba atlikę išorinę segmentaciją pilnai jos nepritaiko. Šio seminaro tikslas – išmokti atlikti praktiškai pritaikomas segmentacijas.
Segmentaciją galima skirstyti į dvi grupes: vidinę ir išorinę.
• Vidinė segmentacija – tai įmonės turimų vidinių duomenų segmentacija, kuri leidžia pagerinti pardavimus (trumpai aptariamos ABC, RFM, LTV, MBD segmentacijos).
• Išorinė segmentacija – tai ta, kurios įmonės viduje dažnai neturime ir ją atlikti padeda tyrimai (aptariamos psichografinė/ vertybinė, nuostatų/ elgsenos ir demografinė segmentacijos). Išorinė segmentacija padeda kurti žinutes pozicionavimui arba tarnauja reklamos tikslams pasiekti.
Seminaro metu atsakysime į klausimus:
• Kaip atlikti praktiškai pritaikomas segmentacijas?
• Kuo gali būti naudingos vidinės ir išorinės segmentacijos?
• Kokie yra skirtingi būdai atlikti segmentacijas?
• Kaip pasirinkti sau tinkamą segmentą ar segmentus?
Seminaras skirtas: marketingo vadovams, įmonių vadovams, marketingo specialistams, projektų vadovams ir visiems, kurie savo darbo kasdienybėje bent kartais priima sprendimus dėl vieno ar kito segmento ar tikslinės rinkos pasirinkimo.
Lektoriai:
|
Domantas Gailius
Vienas iš KOG instituto steigėjų, Inspired UM verslo plėtros vadovas |
|
Dr. Eleonora Šeimienė
KOG instituto vadovė |
Renginio įrašo kaina:
LiMA NARIAMS: |
SVEČIAMS: |
0 Eur* |
25 Eur* |
*LiMA seminarų abonementų
|
*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Segmentacijos rinkodaros strategijoje |
Forma: |
Renginio įrašas |
Renginys vyko: |
2022 m. gegužės 5 d. (ketvirtadienis) 16:00 val. |
Įrašo trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija ir KOG institutas, info@lima.lt |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Dalyvio mokestis: |
Renginio įrašo kaina: 25 Eur |
LiMA nariams: nemokamai Renginio įrašas LiMA nariams → |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai |