Pradžia

Išskirtiniai prekės ženklo elementai: ką daryti, kad jūsų reklama būtų atpažįstama?

Išskirtiniai prekės ženklo elementai: ką daryti, kad jūsų reklama būtų atpažįstama?

Išskirtiniai prekės ženklo elementai: ką daryti, kad jūsų reklama būtų atpažįstama?

2022-06-01 16:00, Online | Dalyvauja: 80 Registracijos terminas: 2022-06-01

Kas lemia gerą prekės ženklo atpažinimą reklamose?

Remiantis reklamos efektyvumo tyrimais, net kas antras žmogus, matęs reklaminę kampaniją, negali teisingai įvardinti reklamuojamo prekės ženklo.

Išskirtinių prekės ženklo elementų trūkumas, mažas jų žinomumas, unikalumas, netinkamas jų pasirinkimas ir panaudojimas lemia, kad įmonių reklamos yra prastai identifikuojamos ar priskiriamos konkurentams.

Todėl kiekvienam marketingistui svarbu suprasti, kokie prekės ženklo elementai yra patys stipriausi, į kuriuos elementus verta investuoti, o kurių verta atsisakyti.

Seminaro tikslas: išmokti išnaudoti prekės ženklo elementus savo atstovaujamo prekės ženklo naudai.

Seminaro metu atsakysime į klausimus:
• Kas yra išskirtiniai prekės ženklo elementai? Kaip atpažinti stipriausius prekės ženklo elementus, kuriuos verta naudoti komunikacijoje?
• Kokie prekės ženklo elementai yra unikaliausi ir labiausiai atpažįstami Lietuvoje?
• Ką daryti, kad jūsų prekės ženklo reklamos būtų atpažįstamos?
• Ko galime pasimokyti iš prekių ženklų, kurie sėkmingai naudoja prekės ženklo elementus?

Renginys skirtas: marketingo vadovams, marketingo specialistams ir projektų vadovams, reklamos, kūrybos ir dizaino agentūrų darbuotojams ir visiems, kurie savo darbo kasdienybėje bent kartais priima sprendimus dėl prekės ženklo elementų naudojimo pasirinkimo.

Lektoriai:

 

 

Eglė Šedbaraitė

KOG instituto tyrimų projektų vadovė 

7 metų patirtis rinkos tyrimų srityje analizuojant vartotojus bei pirkėjus, jų elgseną, apsipirkimo įpročius, gilinamasi į reklamos efektyvumo, prekių ženklų ir prekių ženklų elementų tyrimus.

 

 

Dr. Eleonora Šeimienė

KOG instituto vadovė

Dr. Eleonora Šeimienė turi 15+ metų patirtį rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM Universiteto docentė.


Bilieto kaina:

   RENGINIO BILIETO KAINA    
LiMA NARIAMS:
 RENGINIO BILIETO KAINA     
SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

25 Eur*

 

Registracija

 

*LiMA seminarų abonementų 
savininkams: nemokamai
. 

  

Pirkti bilietą

 

*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida. 

   

Svarbiausia informacija

Tema:

Išskirtiniai prekės ženklo elementai

Forma:

Seminaras

Data:

2022 m. birželio 1 d. (trečiadienis) 16:00 val.

Trukmė:

~ 2 val.

Organizatorius:

LiMA administracija ir KOG institutasinfo@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis.

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 25 Eur
Registruotis →

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai

Registracija LiMA nariams →

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? Narystė iki 2022 metų galo kainuoja 75 Eur + 40 Eur stojimo mokestis
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai


3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
Įsigykite seminarų abonementą →

Bilietų grąžinimo politika

Registruotis
Registracija priimama iki 2022-06-01