Konferencijos įrašas |  Marketingo vadovų konferencija LiMA CMO SUMMIT'22

Konferencijos įrašas | Marketingo vadovų konferencija LiMA CMO SUMMIT'22

2023-06-23 00:00, Online | Dalyvauja: 9 Registracijos terminas: 2023-07-13

 Konferencijos įrašas!


CMO misija – žengti kartu su inovacijomis ir įgalinti organizacijas kurti vertę vartotojams sparčiai besikeičiančioje aplinkoje. Šiuolaikinis CMO atsakingas už autentiškumą, žmogiškąjį ryšį, pasitikėjimą prekės ženklu, inovacijas ir verslo augimą.

Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.


Konferencijoje bus kalbama:
• Koks turi būti šiuolaikinis CMO ir kokią rolę užimti organizacijoje?
• Kaip CMO kurti strateginį pokytį organizacijose?
• Kokių kompetencijų ir įgūdžių reikia?
• Su kokiais iššūkiais susiduria marketingo vadovai?
• Kaip valdyti ir motyvuoti marketingo komandą?

 

Kam skirta konferencija?
Marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą. 

 
Konferencijos pranešėjai:

 

Tarptautinė plėtra ir tarpkultūrinė vadyba (anglų kalba)

Janne Einola (Suomija), buvęs H&M INDIA ir KFC & Vapiano FINLAND vadovas

Į rezultatus ir viziją orientuotas profesionalas, turintis daugiau nei 23 metų patirtį H&M (7 pozicijos, 4 rinkos, 9 šalys), dalyvavęs daugiau nei 200 H&M parduotuvių, www.hm.com ir rinkos atidarymų, turintis stiprių lyderystės įgūdžių ir į vertę orientuotą požiūrį.

 

Etiškas marketingas (anglų kalba)

 
Sorana Duca, MBA, CPMM® (Didžioji Britanija), MARKETINGKIND marketingo ir viešųjų ryšių konsultantė

Rinkodaros ir viešųjų ryšių profesionalė, turinti 15 metų patirtį dirbant su prekių ženklais pasaulinėse organizacijose visoje Rytų Europoje, Anglijoje ir JAV. Sorana tiki, kad šiuolaikinio marketingo vadovo galia yra etiška rinkodara, todėl sukūrė trijų etapų sistemą, padedančią prekių ženklams apibrėžti savo tikslą.

 

Kai žinai, kad nieko nežinai: strategija neapibrėžtumo laikais

Mykolas Katkus, FABULA RUD PEDERSEN GROUP partneris ir valdybos pirmininkas

Patyręs komunikacijos konsultacijų verslo vystytojas, išauginęs vieną didžiausių rinkos kompanijų. Mykolas turi ilgametę tarptautinę patirtį verslo, rinkodaros, vidinės ir išorinės komunikacijos srityse. Dėstytojas, komentatorius ir autorius, rašantis apie komunikaciją. Mykolas Katkus specializuojasi strateginės komunikacijos kūrimo srityje.

 

Koks skirtumas tarp geros ir blogos rinkodaros strategijos?

Pokyčio paskutiniais metais buvo tiek daug, kad daugelis teigia, jog rinkodaros strategijos nebereikia, jai neliko laiko ir sprendimus reikia priimti čia ir dabar, reaguojant į aplinką. Ir taip, ir ne! Kaip strateginio mąstymo kelią keitė pastarieji pokyčiai aplink mus ir kaip keitėsi rinkodaros strategijos principai? Kodėl stiprieji rinkodaros vadovai renkasi mąstyti, o vidutiniai reaguoti? Kaip atskirti gerą ir blogą rinkodaros strategiją?

Dr. Lineta Ramonienė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, CRC PROJECTS vadovaujanti partnerė

Dr. Lineta Ramonienė užima docentės pareigas ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Ji yra Magistrantūros Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė, specializuojasi strateginio valdymo ir rinkodaros srityse, daugiau kaip dvidešimt metų dėsto, kuria ir plėtoja verslo programas. Lineta taip pat aktyviai konsultuoja įmones strateginio valdymo ir rinkodaros srityse. Ji aktyviai dalyvauja tarptautinėse konferencijose, skaitė pranešimus daugiau nei dešimt pasaulio šalių.

 

Ką strateginiuose įmonės pokyčiuose gali (ir turi) padaryti CMO?

Kokios yra dažniausiai pasitaikančios vadovų klaidos pokyčiuose? Kokie veiksmai vadovui padėtų įgyvendinti pokytį sėkmingai ir sklandžiai? Kuo prie sklandaus pokyčio įgyvendinimo gali prisidėti CMO?

Lina Mieliauskienė, CHANGE PARTNERS partnerė

Sertifikuota pokyčių valdymo konsultantė, Change partners partnerė, verslo renginių moderatorė, laidos vedėja.

 

Tarptautinė plėtra ir tarpkultūrinė vadyba

Dr. Eugenijus Laurinaitispsichiatras, psichoterapeutas, mokslų daktaras, docentas

Dr. Eugenijus Laurinaitis turi daugiau nei 40 metų psichoterapinio darbo patirtį, Europos psichoterapijos asociacijos (EAP) Valdybos narys, 2013-2015 buvo EAP Prezidentas, šiuo metu - EAP Generalinis sekretorius ir Lietuvos psichoterapijos draugijos prezidentas.

 

Karštoji CMO kėdė

Kodėl vidutinis CMO išdirbis vienoje įmonėje yra trumpiausias iš visų vadovaujamų pozicijų? Kas lemia dažną norą pervadinti šią rolę organizacijoje? Galiausiai, kuriose įmonės veiklos srityse CMO gali sukurti didžiausią vertę savo įmonei 2022 metais ir ateityje, nesudegant šioje karštoje, bet geidžiamoje, kėdėje.

Regimantas Urbanas, SURFSHARK marketingo vadovas

Regimantas turi daugiau nei 16 metų patirtį dirbant su pažangiausių technologijų startuoliais ir žiniasklaidos agentūromis. Savo karjerą pradėjo Lietuvos žiniasklaidos agentūrų (Media-House & Publicum Media) skaitmeniniuose skyriuose, žiniasklaidos kanale - 15min.lt. Vėliau dirbo GOOGLE marketingo vadovu Baltijos šalims, miesto mobilumo programėlės TRAFI marketingo vadovu, agentūros EVOLVERY marketingo vadovu ir strateginiu patarėju. Šiuo metu Regimantas vadovauja 60 marketingistų komandai startuolyje SURFSHARK, Metų CMO’22 komisijos buvo išrinktas tarp marketingo vadovų TOP 10.

 

Nauja CMO rolė

Kaip CMO atsakomybės transformuosis greitoje ateityje? Kokie nauji iššūkiai, grėsmės ir galimybės laukia marketingo vadovų?

Giedrius Juozapavičius, marketingo strategas, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius, LiMA valdybos narys

Giedrius daugiau nei 20 metų dirba rinkodaros ir komunikacijos srityje. Pastaruosius penkis metus konsultuoja įmones strateginės rinkodaros ir taktikos, reputacijos formavimo bei komunikacijos klausimais. Taip pat aktyviai užsiima visuomenine veikla - marketingo temų, marketingo kuriamos vertės ir procesų, marketinge dirbančių žmonių, CMO, aktualijų, sprendimų ir LiMA veiklos populiarinimu visuomenėje.

 

Transformacijo(s). Kas toliau laukia marketingo vadovų?

 

Pastarieji metai įrodė, kad gyvename nestabilumo ir neapibrėžtumo sąlygomis, o išoriniai veiksniai paskatino pokyčius, kurių inicijavimą iki pandemijos prioritetiniu klausimu laikė vienetai. Įmonės ėmė skaitmenizuotis ir ieškoti modernių verslo sprendimų. Skaitmeninę erdvę ir jos privalumus krizės laikotarpiu ypač gerai išnaudoti sugebėjo rinkodaros vadovai, kurie atrado sprendimus, padedančius išlaikyti ir auginti verslą. Tačiau šie ekspertai turi potencialo ne tik didinti organizacijos konkurencingumą, tačiau tapti pokyčių vedliais sekančiame skaitmeninės transformacijos etape. Tad kokiems iššūkiams ir galimybėms turi jau dabar ruoštis rinkodaros vadovai?

Gediminas Buivydas, skaitmenizacijos ir dizaino mąstysenos praktikas, ISM DIGITAL INNOVATION LAB vadovas 
Skaitmenizacijos ir dizaino mąstysenos praktikas dirbantis su skaitmeninėmis inovacijomis. Šiuo metu ISM universitete vysto skaitmeninių inovacijų laboratorijos konceptą, kuris padėtų studentams vystyti skaitmeninius produktas/paslaugas. Taip pat yra ISM vadovų magistrantūros skaitmeninės transformacijos ir verslo modulio vadovas bei dėsto paskaitas šia tema. Dirba ir padeda organizacijoms, kurios yra skaitmeninės transformacijos kelionėje.

Diskusijos apie marketingo vadovo lyderystę dalyviai:

 

Toma Sabaliauskienė

NORD SECURITY marketingo vadovė, LiMA valdybos narė

Tarptautiniu mastu įvertinta marketingo vadovė ir technologė, turinti kompiuterinių mokslų išsilavinimą. Ji užima CMO pareigas globalaus VPN prekės ženklo „NordVPN” įmonėje ir jos motininėje kompanijoje NORD SECURITY. Toma vadovauja daugiau nei 250 specialistų turinčiai marketingo komandai, kurios profesionalai bazuojasi visame pasaulyje - nuo Japonijos iki Brazilijos. Toma Sabaliauskienė pelnė stipriausios metų marketingo vadovės titulą METŲ CMO’21.

 

Vytautas Romeika

KESKO SENUKAI DIGITAL direktorius Baltijos šalims

Rinkodaros ir vadybos profesionalas, sukaupęs daugiau kaip 15 metų vadovavimo patirties įvairiuose tarptautiniuose online ir offline verslo kompleksuose. 2021- aisiais Vytautas tapo vienos didžiausių e-komercijos įmonių Baltijos šalyse „Kesko Senukai Digital“ vadovu. Savo profesinės karjeros metu yra vadovavęs rinkodaros departamentams, įgyvendinant daugėlį sėkmingų strateginių projektų dirbant su prekių ženklais kaip Senukai.lt, Ksenukai.lv, K-rauta.ee, 1A, PayRay Bank, OlyBet, Olympic Casino, Čili Pizza ir kt. Metų CMO’22 komisijos buvo išrinktas tarp marketingo vadovų TOP 10.

 

Marija Valaitė

MATH SCIENTIFIC marketingo vadovė

Verslininkė, lyderė, mokslinės bendruomenės narė. Per visą savo tarptautinės karjeros kelionę ji specializavosi didžiausių šalies įmonių prekės ženklų vystymo bei komunikacijos srityje. Patirtis skirtingose industrijose (nuo dirbtinio intelekto iki sveikatingumo), aukšti įvertinimai ir, svarbiausia, noras padėti kiekvienam žmogui stiprinti pasitikėjimą savimi, įkvėpė Mariją kartu su verslo partneriais įkurti mokslinės, minimalistinės kosmetikos kompaniją MATH SCIENTIFIC. Šiuo metu Marija vadovauja MATH rinkodaros komandai, dalinasi patirtimi įvairiuose renginiuose bei toliau puoselėja glaudų mokslo ir verslo bendradarbiavimą. Metų CMO’22 komisijos buvo išrinkta tarp marketingo vadovų TOP 10.

 

Irena Tėvelienė

GINTARINĖS VAISTINĖS rinkodaros vadovė

Irena Tėvelienė turi daugiau nei 11 metų vadovavimo patirtį rinkodaroje mažmenos sektoriuje, per tą laiką įgavo didelę patirtį rinkodaros, išorinės ir vidinės komunikacijos srityse. Irena yra orientuota į rezultatą ir verslo viziją ir tiki, kad į klientus orientuota rinkodara ir geras komandinis darbas tai raktas į sėkmę.


Diskusijos apie organizacijų reputacijos svarbą dalyviai:

 

Rūta Gaudiešienė

CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė

Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą.

 

Vilma Vaitiekūnaitė

AVIA SOLUTIONS GROUP komunikacijos vadovė

Vilma dirba daugiau nei 15 metų komunikacijoje, pardavimuose ir lobistinėse organizacijose, šiuo metu dirba AVIA SOLUTIONS GROUP komunikacijos vadove.

 

Rūta Skyrienė

INVESTUOTOJŲ FORUMO vykdomoji direktorė

Rūta Skyrienė profesinę patirtį sukaupė dirbdama valstybiniame sektoriuje (Finansų ministerijoje), finansų sektoriuje („Societe Generale“ ir „Nordea“ bankų padaliniuose Lietuvoje). Nuo 2003 metų vadovauja asociacijai Investors‘ Forum, kurios paskirtis – padėti Lietuvai tapti palankiausia investicijoms valstybe Europoje, sėkmingai pritraukiančia tarptautinį kapitalą šalies gerovei kurti.

 

Paulius Pocius

ŠIAULIŲ BANKO rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius 

Paulius rinkodaros srityje dirba jau daugiau nei 10 metų ir kaupė patirtį skirtingose srityse – nuo telekomunikacijų iki bankinės rinkodaros. 2020 m. ir 2021 m. konkursuose „Metų CMO“ pateko tarp TOP 10 geriausių marketingo vadovų, o 2021 m. pelnė nominaciją „Metų proveržis“.

Konferencijos moderatoriai:

 

Linas Šiautkulis

BPN LIETUVA vadovas, LiMA valdybos pirmininkas

Ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų patirties marketingo komunikacijos srityje, šiuo metu žiniasklaidos ir media planavimo agentūros „BPN INTENSE“ vadovas, 2022 m. perrinktas LiMA valdybos pirmininku.

 

Andrius Milinavičius

LiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas

Ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų patirties marketingo komunikacijos srityje, šiuo metu žiniasklaidos ir media planavimo agentūros „BPN LIETUVA vadovas. Antrą kartą perrinktas LiMA valdybos pirmininku.

 

Aidas Puklevičius

FABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybinio rašymo vadovas

Ilgametis publicistas, žurnalų redaktorius, rašytojas, laidų vedėjas, somelje, geriausiai besijaučiantis moderatoriaus rolėje, bet vis dar pasiryžęs užsiklijuoti ir pranešėjo etiketę.


Programa:

00:00 Konferencijos atidarymas
11:08
Mykolas Katkus | Kai žinai, kad nieko nežinai: strategija neapibrėžtumo laikais
39:00 Dr. Eugenijus Laurinaitis | Naujasis pasaulis ir jo iššūkiai
1:11:53 Lina Mieliauskienė | Ką strateginiuose įmonės pokyčiuose gali (ir turi) padaryti CMO?
1:36:27 Pokalbis su Janne Einora | Tarptautinė plėtra ir tarpkultūrinė vadyba
2:13:22 Dr. Lineta Ramonienė | Koks skirtumas tarp geros ir blogos rinkodaros strategijos?
2:39:35 Giedrius Juozapavičius | Nauja CMO rolė
3:18:36 Regimantas Urbanas | Karštoji CMO kėdė
3:32:43 Diskusija apie marketingo vadovo lyderystę 
4:35:10 Sorana Duca | Ethical marketing
4:57:45 Gediminas Buivydas | Transformacijo(s). Kas toliau laukia marketingo vadovų?
5:18:50 Diskusija apie organizacijų reputacijos svarbą
6:16:19 Apdovanojimų vakaras su Metų CMO'22 paskelbimu

 


Konferencijos įrašo kaina:

 

 ĮRAŠO KAINA
LiMA NARIAMS
 ĮRAŠO KAINA
SVEČIAMS

39 Eur

                                                          

 

 

69 Eur*

*LiMA ambasadoriaus kodų ir
seminarų abonementų turėtojams
taikoma 20% nuolaida.

 

Pirkti įrašą Pirkti įrašą

 

 

  

Konferencijos generalinis rėmėjas:

 


Renginio vieta:

 

Konferencijos vizualinis identitetas:




 


Komunikacijos rėmėjai:

 

Informaciniai partneriai:

 

 

 

Rėmėjai:

  


Transliacijos partneriai:
  


Svarbiausia informacija

Sritis:

Vadovavimas, marketingas, strategija, kompetencijų kėlimas, karjeros planavimas

Forma:

Konferencijos įrašas

Data:

2022 m.  gegužės 27 d. (penktadienis)

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“;

2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su el.pašto adresu, todėl prašome nurodyti registracijoje savo el. paštą;
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį;
4. LiMA komanda pranešėjų skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 3 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.;

Trukmė:

~ 9 val.

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), info@lima.lt LiMA yra 18 metų veikianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1200 fizinių ir juridinių narių bendruomenę.