Konferencijos įrašas!
CMO misija – žengti kartu su inovacijomis ir įgalinti organizacijas kurti vertę vartotojams sparčiai besikeičiančioje aplinkoje. Šiuolaikinis CMO atsakingas už autentiškumą, žmogiškąjį ryšį, pasitikėjimą prekės ženklu, inovacijas ir verslo augimą.
Konferencija skirta kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje.
Konferencijoje bus kalbama:
• Koks turi būti šiuolaikinis CMO ir kokią rolę užimti organizacijoje?
• Kaip CMO kurti strateginį pokytį organizacijose?
• Kokių kompetencijų ir įgūdžių reikia?
• Su kokiais iššūkiais susiduria marketingo vadovai?
• Kaip valdyti ir motyvuoti marketingo komandą?
Kam skirta konferencija?
Marketingo vadovams, marketingo projektų vadovams, kitiems su marketingu susijusios srities vadovams, organizacijų vadovams ir verslo lyderiams, kurie nori suprasti CMO vaidmenį organizacijoje, kylančius iššūkius bei potencialą.
Konferencijos pranešėjai:
|
Tarptautinė plėtra ir tarpkultūrinė vadyba (anglų kalba)
Janne Einola (Suomija), buvęs H&M INDIA ir KFC & Vapiano FINLAND vadovas Į rezultatus ir viziją orientuotas profesionalas, turintis daugiau nei 23 metų patirtį H&M (7 pozicijos, 4 rinkos, 9 šalys), dalyvavęs daugiau nei 200 H&M parduotuvių, www.hm.com ir rinkos atidarymų, turintis stiprių lyderystės įgūdžių ir į vertę orientuotą požiūrį. |
|
Etiškas marketingas (anglų kalba) Rinkodaros ir viešųjų ryšių profesionalė, turinti 15 metų patirtį dirbant su prekių ženklais pasaulinėse organizacijose visoje Rytų Europoje, Anglijoje ir JAV. Sorana tiki, kad šiuolaikinio marketingo vadovo galia yra etiška rinkodara, todėl sukūrė trijų etapų sistemą, padedančią prekių ženklams apibrėžti savo tikslą. |
|
Kai žinai, kad nieko nežinai: strategija neapibrėžtumo laikaisMykolas Katkus, FABULA RUD PEDERSEN GROUP partneris ir valdybos pirmininkas Patyręs komunikacijos konsultacijų verslo vystytojas, išauginęs vieną didžiausių rinkos kompanijų. Mykolas turi ilgametę tarptautinę patirtį verslo, rinkodaros, vidinės ir išorinės komunikacijos srityse. Dėstytojas, komentatorius ir autorius, rašantis apie komunikaciją. Mykolas Katkus specializuojasi strateginės komunikacijos kūrimo srityje. |
|
Koks skirtumas tarp geros ir blogos rinkodaros strategijos?
Pokyčio paskutiniais metais buvo tiek daug, kad daugelis teigia, jog rinkodaros strategijos nebereikia, jai neliko laiko ir sprendimus reikia priimti čia ir dabar, reaguojant į aplinką. Ir taip, ir ne! Kaip strateginio mąstymo kelią keitė pastarieji pokyčiai aplink mus ir kaip keitėsi rinkodaros strategijos principai? Kodėl stiprieji rinkodaros vadovai renkasi mąstyti, o vidutiniai reaguoti? Kaip atskirti gerą ir blogą rinkodaros strategiją? Dr. Lineta Ramonienė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, CRC PROJECTS vadovaujanti partnerė Dr. Lineta Ramonienė užima docentės pareigas ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Ji yra Magistrantūros Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė, specializuojasi strateginio valdymo ir rinkodaros srityse, daugiau kaip dvidešimt metų dėsto, kuria ir plėtoja verslo programas. Lineta taip pat aktyviai konsultuoja įmones strateginio valdymo ir rinkodaros srityse. Ji aktyviai dalyvauja tarptautinėse konferencijose, skaitė pranešimus daugiau nei dešimt pasaulio šalių. |
|
Ką strateginiuose įmonės pokyčiuose gali (ir turi) padaryti CMO?
Kokios yra dažniausiai pasitaikančios vadovų klaidos pokyčiuose? Kokie veiksmai vadovui padėtų įgyvendinti pokytį sėkmingai ir sklandžiai? Kuo prie sklandaus pokyčio įgyvendinimo gali prisidėti CMO? Lina Mieliauskienė, CHANGE PARTNERS partnerė Sertifikuota pokyčių valdymo konsultantė, Change partners partnerė, verslo renginių moderatorė, laidos vedėja. |
|
Tarptautinė plėtra ir tarpkultūrinė vadybaDr. Eugenijus Laurinaitis, psichiatras, psichoterapeutas, mokslų daktaras, docentas |
|
Karštoji CMO kėdė
Kodėl vidutinis CMO išdirbis vienoje įmonėje yra trumpiausias iš visų vadovaujamų pozicijų? Kas lemia dažną norą pervadinti šią rolę organizacijoje? Galiausiai, kuriose įmonės veiklos srityse CMO gali sukurti didžiausią vertę savo įmonei 2022 metais ir ateityje, nesudegant šioje karštoje, bet geidžiamoje, kėdėje. Regimantas Urbanas, SURFSHARK marketingo vadovas |
|
Nauja CMO rolė
Kaip CMO atsakomybės transformuosis greitoje ateityje? Kokie nauji iššūkiai, grėsmės ir galimybės laukia marketingo vadovų? Giedrius Juozapavičius, marketingo strategas, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius, LiMA valdybos narys |
|
Transformacijo(s). Kas toliau laukia marketingo vadovų?
Pastarieji metai įrodė, kad gyvename nestabilumo ir neapibrėžtumo sąlygomis, o išoriniai veiksniai paskatino pokyčius, kurių inicijavimą iki pandemijos prioritetiniu klausimu laikė vienetai. Įmonės ėmė skaitmenizuotis ir ieškoti modernių verslo sprendimų. Skaitmeninę erdvę ir jos privalumus krizės laikotarpiu ypač gerai išnaudoti sugebėjo rinkodaros vadovai, kurie atrado sprendimus, padedančius išlaikyti ir auginti verslą. Tačiau šie ekspertai turi potencialo ne tik didinti organizacijos konkurencingumą, tačiau tapti pokyčių vedliais sekančiame skaitmeninės transformacijos etape. Tad kokiems iššūkiams ir galimybėms turi jau dabar ruoštis rinkodaros vadovai? Gediminas Buivydas, skaitmenizacijos ir dizaino mąstysenos praktikas, ISM DIGITAL INNOVATION LAB vadovas |
Diskusijos apie marketingo vadovo lyderystę dalyviai:
|
Toma Sabaliauskienė
NORD SECURITY marketingo vadovė, LiMA valdybos narė Tarptautiniu mastu įvertinta marketingo vadovė ir technologė, turinti kompiuterinių mokslų išsilavinimą. Ji užima CMO pareigas globalaus VPN prekės ženklo „NordVPN” įmonėje ir jos motininėje kompanijoje NORD SECURITY. Toma vadovauja daugiau nei 250 specialistų turinčiai marketingo komandai, kurios profesionalai bazuojasi visame pasaulyje - nuo Japonijos iki Brazilijos. Toma Sabaliauskienė pelnė stipriausios metų marketingo vadovės titulą METŲ CMO’21. |
|
Vytautas Romeika
KESKO SENUKAI DIGITAL direktorius Baltijos šalims Rinkodaros ir vadybos profesionalas, sukaupęs daugiau kaip 15 metų vadovavimo patirties įvairiuose tarptautiniuose online ir offline verslo kompleksuose. 2021- aisiais Vytautas tapo vienos didžiausių e-komercijos įmonių Baltijos šalyse „Kesko Senukai Digital“ vadovu. Savo profesinės karjeros metu yra vadovavęs rinkodaros departamentams, įgyvendinant daugėlį sėkmingų strateginių projektų dirbant su prekių ženklais kaip Senukai.lt, Ksenukai.lv, K-rauta.ee, 1A, PayRay Bank, OlyBet, Olympic Casino, Čili Pizza ir kt. Metų CMO’22 komisijos buvo išrinktas tarp marketingo vadovų TOP 10. |
|
Marija Valaitė
MATH SCIENTIFIC marketingo vadovė Verslininkė, lyderė, mokslinės bendruomenės narė. Per visą savo tarptautinės karjeros kelionę ji specializavosi didžiausių šalies įmonių prekės ženklų vystymo bei komunikacijos srityje. Patirtis skirtingose industrijose (nuo dirbtinio intelekto iki sveikatingumo), aukšti įvertinimai ir, svarbiausia, noras padėti kiekvienam žmogui stiprinti pasitikėjimą savimi, įkvėpė Mariją kartu su verslo partneriais įkurti mokslinės, minimalistinės kosmetikos kompaniją MATH SCIENTIFIC. Šiuo metu Marija vadovauja MATH rinkodaros komandai, dalinasi patirtimi įvairiuose renginiuose bei toliau puoselėja glaudų mokslo ir verslo bendradarbiavimą. Metų CMO’22 komisijos buvo išrinkta tarp marketingo vadovų TOP 10. |
|
Irena Tėvelienė
GINTARINĖS VAISTINĖS rinkodaros vadovė Irena Tėvelienė turi daugiau nei 11 metų vadovavimo patirtį rinkodaroje mažmenos sektoriuje, per tą laiką įgavo didelę patirtį rinkodaros, išorinės ir vidinės komunikacijos srityse. Irena yra orientuota į rezultatą ir verslo viziją ir tiki, kad į klientus orientuota rinkodara ir geras komandinis darbas tai raktas į sėkmę. |
Diskusijos apie organizacijų reputacijos svarbą dalyviai:
|
Rūta Gaudiešienė
CIVITTA partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė Marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį, įgyvendinusi virš 5000 rinkos tyrimų projektų bei konsultavusi ne vieną TOP įmonę strategijų kūrimo ir formavimo klausimais. Rūtos ekspertizė fokusuojasi į strateginį marketingą - prekės ženklo pozicionavimą, vidinės ir išorinės komunikacijos valdymą, vartotojų elgesį ir vertybes, prekės ženklo vertę bei marketingo efektyvumo vertinimą ir valdymą. |
|
Vilma Vaitiekūnaitė
AVIA SOLUTIONS GROUP komunikacijos vadovė Vilma dirba daugiau nei 15 metų komunikacijoje, pardavimuose ir lobistinėse organizacijose, šiuo metu dirba AVIA SOLUTIONS GROUP komunikacijos vadove. |
|
Rūta Skyrienė
INVESTUOTOJŲ FORUMO vykdomoji direktorė Rūta Skyrienė profesinę patirtį sukaupė dirbdama valstybiniame sektoriuje (Finansų ministerijoje), finansų sektoriuje („Societe Generale“ ir „Nordea“ bankų padaliniuose Lietuvoje). Nuo 2003 metų vadovauja asociacijai Investors‘ Forum, kurios paskirtis – padėti Lietuvai tapti palankiausia investicijoms valstybe Europoje, sėkmingai pritraukiančia tarptautinį kapitalą šalies gerovei kurti. |
|
Paulius Pocius
ŠIAULIŲ BANKO rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius rinkodaros srityje dirba jau daugiau nei 10 metų ir kaupė patirtį skirtingose srityse – nuo telekomunikacijų iki bankinės rinkodaros. 2020 m. ir 2021 m. konkursuose „Metų CMO“ pateko tarp TOP 10 geriausių marketingo vadovų, o 2021 m. pelnė nominaciją „Metų proveržis“. |
Konferencijos moderatoriai:
|
Linas Šiautkulis
BPN LIETUVA vadovas, LiMA valdybos pirmininkas |
|
Andrius Milinavičius
LiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas Ekspertas, turintis daugiau nei 15 metų patirties marketingo komunikacijos srityje, šiuo metu žiniasklaidos ir media planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas. Antrą kartą perrinktas LiMA valdybos pirmininku. |
|
Aidas Puklevičius
FABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybinio rašymo vadovas Ilgametis publicistas, žurnalų redaktorius, rašytojas, laidų vedėjas, somelje, geriausiai besijaučiantis moderatoriaus rolėje, bet vis dar pasiryžęs užsiklijuoti ir pranešėjo etiketę. |
Programa:
00:00 | Konferencijos atidarymas |
11:08 |
Mykolas Katkus | Kai žinai, kad nieko nežinai: strategija neapibrėžtumo laikais |
39:00 | Dr. Eugenijus Laurinaitis | Naujasis pasaulis ir jo iššūkiai |
1:11:53 | Lina Mieliauskienė | Ką strateginiuose įmonės pokyčiuose gali (ir turi) padaryti CMO? |
1:36:27 | Pokalbis su Janne Einora | Tarptautinė plėtra ir tarpkultūrinė vadyba |
2:13:22 | Dr. Lineta Ramonienė | Koks skirtumas tarp geros ir blogos rinkodaros strategijos? |
2:39:35 | Giedrius Juozapavičius | Nauja CMO rolė |
3:18:36 | Regimantas Urbanas | Karštoji CMO kėdė |
3:32:43 | Diskusija apie marketingo vadovo lyderystę |
4:35:10 | Sorana Duca | Ethical marketing |
4:57:45 | Gediminas Buivydas | Transformacijo(s). Kas toliau laukia marketingo vadovų? |
5:18:50 | Diskusija apie organizacijų reputacijos svarbą |
6:16:19 | Apdovanojimų vakaras su Metų CMO'22 paskelbimu |
Konferencijos įrašo kaina:
ĮRAŠO KAINA
LiMA NARIAMS
|
ĮRAŠO KAINA SVEČIAMS
|
39 Eur
|
69 Eur* *LiMA ambasadoriaus kodų ir
|
Pirkti įrašą | Pirkti įrašą |
Konferencijos generalinis rėmėjas:
Renginio vieta:
Konferencijos vizualinis identitetas:
Komunikacijos rėmėjai:
Informaciniai partneriai:
Rėmėjai:
Transliacijos partneriai:
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Vadovavimas, marketingas, strategija, kompetencijų kėlimas, karjeros planavimas |
Forma: |
Konferencijos įrašas |
Data: |
2022 m. gegužės 27 d. (penktadienis) |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: 2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su el.pašto adresu, todėl prašome nurodyti registracijoje savo el. paštą; |
Trukmė: |
~ 9 val. |
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), info@lima.lt LiMA yra 18 metų veikianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1200 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. |