Karantinas, Karas, Krizė. Kaip keičiasi vartotojų požiūris ir verslo prioritetai?

Karantinas, Karas, Krizė. Kaip keičiasi vartotojų požiūris ir verslo prioritetai?

2022-09-21 15:00, Vilnius, Antakalnio g. 17 | Dalyvauja: 423 Registracijos terminas: 2022-09-21

 Kaip prekės ženklams išgyventi turbulencijų laikotarpį ir išlikti aktualiems vartotojams?

 

Pastarieji metai pasižymėjo virtine sukrėtimų ir išbandymų. Vos spėjus išsikapstyti iš pasaulį sukausčiusios pandemijos buvome supurtyti karo realybės. Nespėję atsigauti nuo patirto šoko, jau gyvename artėjančios krizės ar netgi pasaulinės recesijos nuotaikomis.

Ribinės patirtys keičia žmones, verčia permąstyti ir griauti nusistovėjusias rutinas, požiūrius ir stereotipus. Ar šios patirtys keičia vartotojus, vartojimo įpročius ir pasirinkimo prioritetus? Kaip šiame pokyčių ir nestabilumo laikotarpyje reikėtų elgtis prekės ženklams ir verslams?

Renginio metu išgirsite: 
• Kaip dramatiškų sukrėtimų akivaizdoje jaučiasi vartotojai? Kaip keičiasi jų apsipirkimo įpročiai? Ko galime tikėtis ateityje?
• Ar kylant kainoms vis dar išlieka svarbūs prekės ženklai? Kiek pirkėjai dėl vartotojiško patogumo yra linkę paaukoti savo vertybinių įsitikinimų?
• Ką daryti ir ko nedaryti prekės ženklams, jei nori išlikti reikalingais vartotojams?
• Kaip karantino ir karo poveikį išgyveno konkrečios įmonės? Ko galime pasimokyti iš jų sėkmės ar nesėkmės istorijų?
• Kaip konkrečios įmonės ruošiasi artėjančiai krizei? Kaip išgyventi galimai susitrauksiančios paklausos ir rinkodaros biudžetų laikotarpį?

Renginys skirtas: prekės ženklų vadovams, marketingo, prekės ženklų, komunikacijos specialistams ir vadovams bei visiems, kurie seka vartotojų nuostatas, yra atsakingi už prekės ženklų vystymą.

Registracija

Pranešėjai:

 

 

Lietuvos ekonomikos recesijos akivaizdoje: poveikis verslui

Jekaterina Rojaka, CREDITINFO LIETUVA verslo plėtros ir strategijos vadovė

Kredito biure „Creditinfo Lietuva“ J. Rojaka atsakinga už kredito rizikos politikos formavimą, duomenų analize grįstų naujų produktų kūrimą, analitinių paslaugų teikimą didžiausiems verslo klientams. Iki prisijungdama prie „Creditinfo Lietuva“ J.Rojaka ėjo LR Vyriausybės Ekonomikos ir inovacijų viceministrės pareigas. Prieš tai ji 15 metų dirbo DNB banke, dar anksčiau – Pasaulio ir Lietuvos bankuose.  Taip pat J. Rojaka dėsto Vilniaus universitete.

 

  

 

Nauji vartojimo ir prekių ženklų populiarumo vingiai. Tyrimo „Baltic Brands“ rezultatų pristatymas

Reprezentatyvaus tyrimo metu Lietuvos vartotojai įvertino kelis šimtus stipriausių šalies prekės ženklų pagal svarbiausius jų pasirinkimo kriterijus tokius kaip kaina, kokybė, vertė už pinigus, socialinė ir aplinkosauginė atsakomybė. Pranešimo metu bus pristatomi trijose Baltijos šalyse atliekamo vartotojų nuostatų ir prekės ženklų tyrimo „Baltic Brands“ rezultatai. Kaip per pastaruosius keletą metų keitėsi prekės ženklų pasirinkimo kriterijai bei vartotojų meilė konkretiems prekės ženklams? Kurie prekės ženklai išaugo, o kurie nukrito per pastaruosius keletą metų? Kurie prekės ženklai lyderiauja kainos, kokybės ar socialinės atsakomybės suvokime, kurie iš šių kriterijų yra patys svarbiausi prekės ženklo sėkmei?

Dovilė Dovidavičiūtė, SONS & DAUGHTERS vadovaujanti partnerė

Dovilė turi daugiau nei 20 m. patirties komunikacijos srityje, dirbant su didžiausiais prekės ženklais Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose. Nuolat gilinamos žinios komunikacijos, psichologijos, vartotojo elgsenos srityse jai leidžia pažvelgti ir analizuoti problematiką kompleksiškai, pasiūlyti efektyvius bei ilgalaikius sprendimus.

 

 

Streso įtaka vartotojų elgsenai

Nors gyvenime patiriame vis daugiau streso, jo vaidmuo vartotojų elgsenos kontekste dar nėra pakankamai gerai ištyrinėtas, o tyrimų rezultatai yra nevienareikšmiai. Pranešime bus pristatomi atlikto tyrimo (kartu su mokslininkais iš Groningeno ir VU Amsterdamo universitetų) rezultatai. Kokią įtaką turi stresas vartotojų elgsenai ir jų sprendimų priėmimui? Kokią įtaką asmeninės savybės turi inovatyvių produktų pasirinkimui?

Dovilė Barauskaitė, ISM universiteto doktorantė ir tyrėja

Dovilė Barauskaitė yra tyrėja bei doktorantė ISM universitete. Prieš doktorantūros studijas penkerius metus dirbo rinkodaros ir rinkos tyrimų srityse, stažavosi Norvegijoje (BI Norwegian Business School), Belgijoje (EIASM), JAV (Kolumbijos Universitetas), Olandijoje (Groningeno Universitetas), Japonijoje (Tokijo universitetas). Savo mokslinių tyrimų rezultatus pristato pagrindinėse tarptautinėse konferencijose.

 

 

Krizės ar sėkmės istorija. Ką savo anūkams pasakosite jūs?

Kliūtys, apribojimai ar sukrėtimai – tai ne vien problemos ir iššūkiai. Tai ir priverstinė galimybė sustoti ir permąstyti įsisenėjusius stereotipus, nusistovėjusias rutinas ar įpročius. Toks sustojimas priverčia į į situaciją pažvelgti naujomis akimis, nauju kampu ir atrasti naujas galimybes. Kaip kritines situacijas paversti sėkmės istorijomis? Kaip prekės ženklams kūrybiškai išnaudoti krizes, kad jos taptų ne duobe, kurioje paskęstama, o dugnu, nuo kurio atsispiriama šuoliui aukštyn?

 Arnas Aukštikalnis, SONS & DAUGHTERS kūrybos vadovas

10+ metų reklamoje. Per tą laiką – ilgas sąrašas įvaizdinių, Kalėdinių, „rebrandų” ir naujų prekės ženklų įvedimo kampanijų. Kaip ir reklamos festivalių apdovanojimų.

Diskusija „Verslo požiūris ir prioritetai 3K (Karantinas, Karas, Krizė) akivaizdoje“

Diskusijos metu dalyviai išgirs: 
• Kaip 3K poveikį išgyveno ar jam ruošiasi konkrečios įmonės?
• Kokius veiksmus ar strategijas taikė kiekvienam iš K? Kuo kiekvienas K buvo ir bus ypatingas? Kuris iš jų turėjo didžiausią poveikį jų verslui?
• Kaip kito rinkodaros biudžetai per pastaruosius trejetą metų?
• Kokias sėkmingiausias naujoves įgyvendino, ką naujo išmoko?


Diskusijos dalyviai:

 

 

Daiva Budrikė

 BITĖS įvaizdžio komunikacijos skyriaus vadovė. Beveik 9 metus dirba su BITĖS įmonės prekės ženklais, jų strateginiu ir kasdieniniu vystymu, įvaizdžiu ir komunikacija. Reklamos srityje atsirado dar studijų metais ir gerą dešimtmetį patirtį sėmėsi tiek BTL, tiek didžiosiose kūrybinėse (Truth (McCann Vilnius), TBWA reklamos agentūrose.

 

 

Odeta Bložienė

 Odeta Bložienė yra BEATOS VIRTUVĖ direktorė, restoranų „Jurgis ir drakonas“, „Brooklyn Brothers“, „Detroito sesės“ įkūrėja ir bendrasavininkė

 

 

Daiva Tonkūnienė

 Daiva Tonkūnienė yra SONS & DAUGHTERS partnerė, verslo vystymo vadovė. Daiva turi daugiau nei 20 m. patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityje, gerai išmano vartotojų tyrimus, seka rinkos tendencijas ir domisi vartotojų nuostatų kitimu.

 

 

Jurga Sakalauskaitė

Jurga Sakalauskaitė yra INVL investicijų valdymo ir gyvybės draudimo grupės marketingo vadovė. 20-imt metų dirbdama rinkodaros, komunikacijos ir pardavimų srityse ji pirmiausia galvoja apie galutinį produkto ar paslaugos vartotoją. Per savo praktiką planavusi ir vykdžiusi kampanijas įvairiose šalyse, Jurga sako, kad kartais paprasčiausi sprendimai nugali genealiausias idėjas, ir ne visada dideli biudžetai laimi prieš kuklesnius.  

 

Diskusijos moderatorius:

 

 

Giedrius Juozapavičius

 Marketingo strategas, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius, LiMA valdybos narys

 
Renginio programa: 

14:30 - 15:00 Dalyvių registracija 
15:00 - 15:30 Lietuva ekonomikos recesijos akivaizdoje: poveikis verslui | Jekaterina Rojaka
15:30 - 15:55

Streso įtaka vartotojų elgsenai | Dovilė Barauskaitė

15:55 - 16:30 Nauji vartojimo ir prekių ženklų populiarumo vingiai. Tyrimo „Baltic Brands“ rezultatų pristatymas | Dovilė Dovidavičiūtė
16:30 - 16:40 LiMA tarptautinio sertifikavimo diplomų įteikimo ceremonija
16:40 - 17:05 Pertrauka
17:05 - 17:30 Krizės ar sėkmės istorija. Ką savo anūkams pasakosite jūs? | Arnas Aukštikalnis
17:30 - 18:15 Diskusija „Verslo požiūris ir prioritetai 3K (Karantinas, Karas, Krizė) akivaizdoje“


  

Bilieto kaina: 

GYVAI:
Vietų kiekis ribotas!
 

INTERNETU:


Svečiams:

49 Eur

LiMA nariams:
NEMOKAMAI

LiMA seminarų abonementų
 savininkams:
NEMOKAMAI

Svečiams:

35 Eur

LiMA nariams:
NEMOKAMAI


LiMA seminarų abonementų
 savininkams:
NEMOKAMAI

 

Pirkti bilietą  

Pirkti bilietą

 


Rėmėjai:
 

Svarbiausia informacija

Tema:

Vartotojų požiūris ir verslo prioritetai išbandymų laikotarpiu

Forma:

Seminaras

Data:

2022 m. rugsėjo 21 d. (trečiadienis) 15:00 val.

Trukmė:

~ 3 val.

Vieta:

Vilnius Tech Park, Antakalnio g. 17, Vilniuje ir internetu

Fotografavimas:

Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje.

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams, kurie pasirinko stebėti renginį internetu, renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija ir agentūra Sons&Daughters. Kilus klausimams kreipkitės el. paštu info@lima.lt arba tel. nr. +370 672 90 607.

Papildoma informacija:

Bilieto kaina: 

Gyvai: 49 Eur

Internetu: 35 Eur

 

Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? 
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

LiMA bilietų grąžinimo politika čia →