Visos dienos konferencija gyvai ir internetu!
13 ekspertų pranešimų ir sėkmės pavyzdžių
300+ min. marketingo ir pardavimų turinio
300+ marketingo, pardavimų ir verslo atstovų
Konferencijoje bus kalbama:
Kaip pritraukti talentus marketingo pagalba?Ne paslaptis – talentų (darbuotojų) pritraukimas pastarasiais metais tapo iššūkių daugumai Lietuvos ir užsienio įmonių. Darbuotojai tapo išrankūs ir nebepakanka pasiūlyti atlyginimo ar karjeros galimybių. Dabar daug lemia įmonės įvaizdis, žinomumas, patrauklumas, vidinė ir išorinė komunikacija. Tad kaip marketingas gali (ir turi) prisidėti prie įmonės patrauklumo pritraukiant talentus? Saulius Vanagas, VOODOOSALES ir LOVEJOB projektų įkūrėjas Marketinge, pardavimuose, verslo plėtroje, verslo konsultacijose virš 15 metų. Paskutiniai 5 metai – darbas su VoodooSales prekiniu ženklu jo plėtra: galvų medžioklė, verslo konsultacijos mokymai. Nuo 2020 m. – Lovejob projekto verslo plėtros vadovas. |
Apie tai, ko geriau nežinotiKada žinojimas nepadeda profesionalui ir kokie įrankiai leidžia nežinomybę paversti stiprybe? Kaip priimant sprendimus identifikuoti mus ribojančias nuostatas? Kaip objektyviai matyti produktą iš skirtingų pusių ir jį geriau parduoti? Neringa Čeponė, NERINGAME.COM marketingo ir komunikacijos partnerė, LiMA Vilniaus skyriaus valdybos pirmininkė „Daugiau nei 10 metų nuotykių marketinge ir komunikacijoje. Agentūroje žongliravau virš 50 prekių ženklų, korporacijoje augau su vienu galingu brand’u, startuolyje strategavau ties prekės ženklo įvedimu. Patyriau savo kailiu, kad viskas yra įmanoma - įveikti krizes mėgaujantis adrenalinu, atskleisti patrauklaus darbdavio įvaizdį skeptiškoje aplinkoje, laimėti apdovanojimus tikint komandos sėkme. Šiandien padedu klientų verslams įgauti pagreitį, o būdama LiMA Vilniaus valdybos pirmininke dalinuosi ir mokinuosi iš kiekvieno jūsų.“ |
|
GUBERNIJA. Grįžti ten, kur tavo namai
Gubernija „Nealkoholinis“ atnaujinimo istorija apie tai, kaip paprastumas ir buvimas savimi gali atnešti geresnių rezultatų nei įprastos vadovėlio teorijos. Arnas Aukštikalnis, DDB VILNIUS kūrybos vadovas „Per 12 metų reklamos industrijoje liko mažai prekės ženklų, prie kurių neteko prisiliesti. Bet man vis dar įdomu, vis dar smalsu, kas paskatina žmones atsisukti, suklusti ir … nusipirkti.” |
|
Julija Dergunovė, MV GROUP PRODUCTION prekių ženklų grupės vadovėJulija Dergunovė yra „Gubernijos“ prekės ženklo vadovė, sukaupusi ilgametę produktų kūrimo ir prekių ženklų vystymo patirtį lyderiaujančiose Lietuvos įmonėse. |
|
Sell or go homePaulius Pocius, ŠIAULIŲ BANKO rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius rinkodaros srityje dirba jau daugiau nei 10 metų ir kaupė patirtį skirtingose srityse – nuo telekomunikacijų iki bankinės rinkodaros. 2020 m. ir 2021 m. konkursuose „Metų CMO“ pateko tarp TOP 10 geriausių marketingo vadovų, o 2021 m. pelnė nominaciją „Metų proveržis“. |
Už ar prieš nuolaidą! Kodėl?
Dažnai sau užduodame klausimą – daryti ar nedaryti kainos nuolaidą? Kodėl gi nedaryti? Tačiau kokį poveikį nuolaidos daro pirkėjų elgsenai? Kaip nuolaidos veikia įmonės pinigų srautus? Ką turime žinoti, kad nepakenktumėme pardavimams? Dr. Indrė Radavičienė, Nepriklausoma ekspertė Dr. Indrė Radavičienė 15 metų dirba rinkodaros-kainodaros valdymo ir planavimo srityje. Organizacijoms kuria, modeliuoja kainodaros, vartotojų elgsenos modelius, atliekant „big data“ analizes, empirinius tyrimus kitas metrikas, siekiant didesnio veiklos efektyvumo. Dirba mokslo srityje, Vilniaus universitete gilinasi į kainos afektą, kainos sąžiningumo suvokimą, vartotojų emocinių reakcijų tyrimus. Pastarąjį dešimtmetį džiaugiasi turėdama galimybę dalintis žiniomis su studentais, verslo ir viešojo sektoriaus bendruomenėmis, akademikais. Jos teigimu, pasirinkta mokslo, praktikos kryptis nuolatos leidžia naujas idėjas realizuoti, kuriant skirtingų verslo modelių kainodaros, verslo, procesų koncepcijas, taip pat jas sėkmingai realizuojant praktikoje. |
7 mąstymo pokyčiai efektyvesniam rezultatui gautiDeividas Budginas, RELEVANT vadovas Skaitmeninėje komunikacijoje Deividas dirba jau 8 metus, per kuriuos išbandė viską nuo skaitmeninio marketingo specialisto iki marketingo vadovo. Paskutinius 5 metus pagrindinis RELEVANT skaitmeninės komunikacijos strategas, veda mokymus, konsultuoja. Dirbęs su tokiais prekės ženklais kaip DPD, MAXIMA GROUP, LIETUVOS DRAUDIMAS, NEWSEC, OBUOLYS, KNYGOS.LT, EBAY, MODUS GROUP, GENERAL FINANCING. |
Tvarumas kaip marketingo strategijaKartais tenka išgirsti trikdančią frazę „tvarumas dabar yra ant bangos”... Galbūt tuoj visi būsime „ant bangos”, nes klimatas toliau rekordiškai šyla, o vandenynų lygis nenustoja kilti. Ką reiškia tvarumas marketinge, ką reikia suprasti ir kaip taip prasmingai panaudoti? Tvarumas kaip taktika, strategija, o gal prekės ženklo esmė? Gediminas Judzentas, AUGA rinkodaros ir tvarumo vadovas Gediminas Judzentas turi ilgametę patirtį FMCG sektoriuje ir dirbo su tokiais prekės ženklais kaip „Philip Morris“, „Kraft Foods“, „Alita“, „MV Group“. Konkurse „Metų CMO‘21“ pateko tarp TOP 10 geriausių marketingo vadovų bei pelnė nominaciją už aktyvų tvarumo integravimą. |
Socialinė atsakomybė kaip veiklos tvarumo garantas
„Socialinė atsakomybė jau senai nebe rinkodarinis išskirtinumas ar pardavimų papunktis. Atsakingas verslo veikimas aplinkoje yra veiklos tvarumo garantas.“ Gintaras Šeputis, Rinkodaros - komunikacijos konsultantas Gintaras Šeputis per 26 metų praktiką yra dirbęs vos ne su visais Lietuvoje žymesniais prekės ženklais. Yra dirbęs reklamoje ir komunikacijoje nuo kūrybininko iki didžiausios nepriklausomos kūrybinės agentūros vadovo, vadovavo Komunikacijos agentūrų asociacijai (KOMAA), vedė dešimtis strateginių seminarų įmonėse tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje, dėstė reklamą ir komunikaciją aukštosiose Lietuvos mokyklose. Pastaruosius 3 metus dirbo „City Service“ rinkodaros departamento vadovu 5 šalių rinkoms, šiuo metu vykdo sisteminės rinkodaros - komunikacijos konsultanto veiklą. |
Marketplace iššūkiai. Kliento beieškant. GETFIX atvejis
Kaip prasidėjo „marketplace” statybos? Kokios buvo klaidos? Kaip transformavosi požiūris į klientą? Kokie iššūkiai su dabartiniu modeliu? Ko galima pasimokyti iš GETFIX atvejo? Benas Dobrikas, GETFIX bendraįkūrėjas Benas Dobrikas yra laisvai samdomų meistrų platformos GETFIX bendraįkūrėjas, išmanaus stalelio sumanytojas, UAB „Šiaulių tauro ryšiai“ pardavimų vadovas. |
Archetipai: ką reikia žinoti prekinių ženklų kūrėjams
Kaip archetipai įtakoja pirkėjų sprendimus? Koks yra archetipų pasirinkimo sprektras? Kokias galimybes atneša archetipų naudojimas marketinge? Kokios dažniausios klaidos archetipų taikyme bei kaip jų išvengti? Giedrė Plukienė, Tyrimų ir mokymų konsultantė, geštalto terapijos praktikė Giedrė Plukienė daugiau nei 20 metų padeda organizacijoms pažinti ir suprasti jų klientų sprendimus ir elgseną, yra vedusi virš 100 fokusuotų tyrimų grupių, virš 200 pagilintų interviu su įvarių profesijų atstovais, o pastaraisiai metais veda kūrybines ir emocinio intelekto dirbtuves komandoms. |
B2B praktikos Skandinavijoje, kurios parduoda. CRANBALT atvejisKokios marketingo bei pardavimų praktikos padėjo užkariauti didžiųjų Švedijos statybininkų pasitikėjimą bei kontraktus? Ko galima pasimokyti iš CRANBALT atvejo B2B pardavimuose?? Arvydas Bagdonas, CRANBALT generalinis direktorius Arvydas visą savo karjerą dirbu su Skandinavijos regionu ir Skandinaviškoje aplinkoje. Tai, pasak jo, jam padėjo suformuoti ne tik jo, kaip vadovo, pamatus, vertybes bei vadovavimo stilių, bet ir įmonės pardavimų bei marketingo strategijas. |
User-centric social media - vartotojas kaip komunikacijos ašis ir variklisPardavimas be pirkėjo neįmanomas: į prekės ženklo socialinių tinklų (o tuo pat ir bendro verslo) kasdienybę vertėtų įtraukti tokią komunikaciją, kurios centre yra vartotojas. Vartotojo patirtis, efektyvus klientų aptarnavimas, išorinės komunikacijos (žinutės, komentarai, pasidalinimai) priežiūra ir turinys, kurį sukuria vartotojas - tai tik keli lengvai vykdomi darbai, kuriuos vis dar pamiršta daugelis prekės ženklų. Pranešime išgirsite veiksmus, kuriuos galite pritaikyti savo prekės ženklo komunikacijai siekiant tiek verslo, tiek komunikacijos tikslų, visa ko centre išlaikant galutinį vartotoją. Darius Gerulis, CAPTION verslo vystymo vadovas Dariaus misija - kad kiekvieno kliento socialinių tinklų komunikacija būtų NEPRIEKAIŠTINGA ir tik tokia, kuri pasiteisina. Kalbindamas potencialius klientus ir rengdamas jiems pasiūlymus, per mėnesį Darius nagus prikiša prie daugiau nei 10 skirtingų prekių ženklų strategijų. |
Bilietų kainos
DALYVAUKITE KONFERENCIJOJE GYVAI* (vietų skaičius yra ribotas) |
STEBĖKITE KONFERENCIJĄ INTERNETU |
LiMA Šiaulių skyriaus nariams: 0 Eur LiMA nariams: 49 Eur Svečiams: 69 Eur* Į bilieto kainą įskaičiuoti pietūs. Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. |
LiMA Šiaulių skyriaus nariams: 0 Eur LiMA nariams ir LiMA seminarų 0 Eur Svečiams: 49 Eur* *LiMA ambasadoriaus kodų Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. |
Pirkti bilietą | Pirkti bilietą |
Konferencijos vizualinis identitetas
Konferencijos vieta
Informaciniai partneriai
Rėmėjai
Transliacijos partneriai
Transliacija rūpinasi zoomtv.lt. Daugiau informacijos
apie mūsų transliacijos partnerius - https://www.zoomtv.lt
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Marketingas, pardavimai, strategija |
Tema: |
Marketingo strategijos ir veiksmai pardavimams didinti |
Forma: |
Konferencija |
Data: |
2021 m. rugsėjo 16 d. (ketvirtadienis) |
Trukmė: |
Konferencija ~ 8 val. (10:00 - 16:30) |
Vieta: |
• Gyvai Šiaulių arenos konferencijų salėje, J. Jablonskio g. 16, Šiauliai |
Organizatorius: |
LiMA administracija ir LiMA Šiaulių skyriaus taryba, info@lima.lt |
*Svarbi informacija dalyvaujantiems konferencijoje gyvai: |
Konferencijoje dalyvauti gyvai bus galima turint rugsėjo 16 d. galiojantį galimybių pasą. |
Filmavimas ir fotografavimas: |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje renginio komunikacijoje. |