Renginys nemokamas!
Grįžtame į The Atomic Garden mokyklą naujiems mokslo metams! Bet prieš tai norime pakviesti pasikrauti naudingų žinių ir rinkos tendencijų iš mūsų kursų vadovų lūpų.
Atominių įkvėpimų sesija atvira visiems, tačiau dalyviams būtina registracija.
Vietų skaičius mokykloje ribotas, tad gyvai priimsime iki 50 norinčių.
Visus kitus pakviesime stebėti tiesioginę transliaciją internetu.
• 16:00 ARTŪRAS OLŠAUSKAS, VERSLO PLĖTROS VADOVAS / MEDIA HOUSE: (NE)REIKALINGI ŽINGSNIAI IKI REZULTATŲ
Smagu išbėgti į aikštelę dar su lauko avalyne ir be apšilimo. O jei taip pat ir su prekės ženklų kampanijomis? Ką laimime ar prarandame prašokę planavimo ir kūrybos etapus? Kiek verta skirti dėmesio situacijai, tikslams, brief, planui, taktikai ir A/B testavimui?
• 16:40 SAULIUS BARADINSKAS, REŽISIERIUS: VIZUALINIS RAŠTINGUMAS – KAS TAI IR KĄ SU JUO VEIKTI 17:20 KRISTINA MAŽEIKYTĖ, RINKODAROS DEPARTAMENTO VADOVĖ / LIDL LIETUVA: MEILĖ IŠ PIRMO ŽVILGSNIO AR MEILĖ IŠ IŠSKAIČIAVIMO
Kiekvieną dieną mes susiduriame su labai daug prekės ženklų, kurie mums kažką reiškia, kiti nereiškia nieko – tik foną ar triukšmą, o tretiems mes jaučiame didelį palankumą. Ką turi daryti prekės ženklai, kad klientai juos mylėtų, o ta meilė būtų abipusė. Prekės ženklas turi išpildyti savo misiją ir jos nepamesti net pačiais sunkiausiais momentais, kai griūva pasaulis ar prasideda krizės. Sėkmingi yra tie prekės ženklai, kurie nuo produkto sukūrimo iki jo naudojimo išpildo savo misiją ir deda dideles pastangas užtikrinti tą vertę, kurią ir suvokia klientas. IKEA atvejis.
• 18:00 ANTONIO BECHTLE, PARTNERIS / BM BOUTIQUE: THINKING OUTSIDE THE ULTIMATE BOX
Many times we have heard that we need to think outside the box when needing to have an original idea. But in a career as competitive as Advertising, thinking outside the box is the standard. So, how to think outside the box when you’re already thinking outside the box? Which is the ultimate box? This presentation is based on a personal experience, which led to the understanding of which exactly that ultimate box is about, and how knowing how to escape it can help you to grow as a creative.
• 18:40 TOMAS NEMURA, BENDRĄĮKŪRĖJAS / CHOCO AGENCY: SKAITMENINĖS KOMUNIKACIJOS TENDENCIJOS, KURIAS VERTA NAUDOTI ŠIANDIEN
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
Atvirų durų diena |
Forma: |
Gyvas susitikimas |
Vieta: |
Gedimino pr. 27, Vilnius |
Data ir laikas: |
2022 m. rugsėjo 14 d. 16:00-20:00 |
Dalyvio mokestis: |
Renginys nemokamas! |
Organizatoriai: |
The Atomic Garden Tel.: +370 666 11233 |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) neatsako už renginio organizavimo ir turinio kokybę. |