Renginio įrašas!
Kaip prekės ženklams išgyventi turbulencijų laikotarpį ir išlikti aktualiems vartotojams?
Pastarieji metai pasižymėjo virtine sukrėtimų ir išbandymų. Vos spėjus išsikapstyti iš pasaulį sukausčiusios pandemijos buvome supurtyti karo realybės. Nespėję atsigauti nuo patirto šoko, jau gyvename artėjančios krizės ar netgi pasaulinės recesijos nuotaikomis.
Ribinės patirtys keičia žmones, verčia permąstyti ir griauti nusistovėjusias rutinas, požiūrius ir stereotipus. Ar šios patirtys keičia vartotojus, vartojimo įpročius ir pasirinkimo prioritetus? Kaip šiame pokyčių ir nestabilumo laikotarpyje reikėtų elgtis prekės ženklams ir verslams?
Renginio įraše išgirsite:
• Kaip dramatiškų sukrėtimų akivaizdoje jaučiasi vartotojai? Kaip keičiasi jų apsipirkimo įpročiai? Ko galime tikėtis ateityje?
• Ar kylant kainoms vis dar išlieka svarbūs prekės ženklai? Kiek pirkėjai dėl vartotojiško patogumo yra linkę paaukoti savo vertybinių įsitikinimų?
• Ką daryti ir ko nedaryti prekės ženklams, jei nori išlikti reikalingais vartotojams?
• Kaip karantino ir karo poveikį išgyveno konkrečios įmonės? Ko galime pasimokyti iš jų sėkmės ar nesėkmės istorijų?
• Kaip konkrečios įmonės ruošiasi artėjančiai krizei? Kaip išgyventi galimai susitrauksiančios paklausos ir rinkodaros biudžetų laikotarpį?
Renginys skirtas: prekės ženklų vadovams, marketingo, prekės ženklų, komunikacijos specialistams ir vadovams bei visiems, kurie seka vartotojų nuostatas, yra atsakingi už prekės ženklų vystymą.
Pranešėjai:
|
Lietuvos ekonomikos recesijos akivaizdoje: poveikis versluiJekaterina Rojaka, CREDITINFO LIETUVA verslo plėtros ir strategijos vadovė Kredito biure „Creditinfo Lietuva“ J. Rojaka atsakinga už kredito rizikos politikos formavimą, duomenų analize grįstų naujų produktų kūrimą, analitinių paslaugų teikimą didžiausiems verslo klientams. Iki prisijungdama prie „Creditinfo Lietuva“ J.Rojaka ėjo LR Vyriausybės Ekonomikos ir inovacijų viceministrės pareigas. Prieš tai ji 15 metų dirbo DNB banke, dar anksčiau – Pasaulio ir Lietuvos bankuose. Taip pat J. Rojaka dėsto Vilniaus universitete. |
|
Nauji vartojimo ir prekių ženklų populiarumo vingiai. Tyrimo „Baltic Brands“ rezultatų pristatymasReprezentatyvaus tyrimo metu Lietuvos vartotojai įvertino kelis šimtus stipriausių šalies prekės ženklų pagal svarbiausius jų pasirinkimo kriterijus tokius kaip kaina, kokybė, vertė už pinigus, socialinė ir aplinkosauginė atsakomybė. Pranešimo metu bus pristatomi trijose Baltijos šalyse atliekamo vartotojų nuostatų ir prekės ženklų tyrimo „Baltic Brands“ rezultatai. Kaip per pastaruosius keletą metų keitėsi prekės ženklų pasirinkimo kriterijai bei vartotojų meilė konkretiems prekės ženklams? Kurie prekės ženklai išaugo, o kurie nukrito per pastaruosius keletą metų? Kurie prekės ženklai lyderiauja kainos, kokybės ar socialinės atsakomybės suvokime, kurie iš šių kriterijų yra patys svarbiausi prekės ženklo sėkmei? Dovilė Dovidavičiūtė, SONS & DAUGHTERS vadovaujanti partnerė Dovilė turi daugiau nei 20 m. patirties komunikacijos srityje, dirbant su didžiausiais prekės ženklais Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose. Nuolat gilinamos žinios komunikacijos, psichologijos, vartotojo elgsenos srityse jai leidžia pažvelgti ir analizuoti problematiką kompleksiškai, pasiūlyti efektyvius bei ilgalaikius sprendimus. |
|
Streso įtaka vartotojų elgsenai
Nors gyvenime patiriame vis daugiau streso, jo vaidmuo vartotojų elgsenos kontekste dar nėra pakankamai gerai ištyrinėtas, o tyrimų rezultatai yra nevienareikšmiai. Pranešime bus pristatomi atlikto tyrimo (kartu su mokslininkais iš Groningeno ir VU Amsterdamo universitetų) rezultatai. Kokią įtaką turi stresas vartotojų elgsenai ir jų sprendimų priėmimui? Kokią įtaką asmeninės savybės turi inovatyvių produktų pasirinkimui? Dovilė Barauskaitė, ISM universiteto doktorantė ir tyrėja Dovilė Barauskaitė yra tyrėja bei doktorantė ISM universitete. Prieš doktorantūros studijas penkerius metus dirbo rinkodaros ir rinkos tyrimų srityse, stažavosi Norvegijoje (BI Norwegian Business School), Belgijoje (EIASM), JAV (Kolumbijos Universitetas), Olandijoje (Groningeno Universitetas), Japonijoje (Tokijo universitetas). Savo mokslinių tyrimų rezultatus pristato pagrindinėse tarptautinėse konferencijose. |
|
Krizės ar sėkmės istorija. Ką savo anūkams pasakosite jūs?Kliūtys, apribojimai ar sukrėtimai – tai ne vien problemos ir iššūkiai. Tai ir priverstinė galimybė sustoti ir permąstyti įsisenėjusius stereotipus, nusistovėjusias rutinas ar įpročius. Toks sustojimas priverčia į į situaciją pažvelgti naujomis akimis, nauju kampu ir atrasti naujas galimybes. Kaip kritines situacijas paversti sėkmės istorijomis? Kaip prekės ženklams kūrybiškai išnaudoti krizes, kad jos taptų ne duobe, kurioje paskęstama, o dugnu, nuo kurio atsispiriama šuoliui aukštyn? Arnas Aukštikalnis, SONS & DAUGHTERS kūrybos vadovas 10+ metų reklamoje. Per tą laiką – ilgas sąrašas įvaizdinių, Kalėdinių, „rebrandų” ir naujų prekės ženklų įvedimo kampanijų. Kaip ir reklamos festivalių apdovanojimų. |
Diskusija „Verslo požiūris ir prioritetai 3K (Karantinas, Karas, Krizė) akivaizdoje“
Diskusijos metu dalyviai išgirs:
• Kaip 3K poveikį išgyveno ar jam ruošiasi konkrečios įmonės?
• Kokius veiksmus ar strategijas taikė kiekvienam iš K? Kuo kiekvienas K buvo ir bus ypatingas? Kuris iš jų turėjo didžiausią poveikį jų verslui?
• Kaip kito rinkodaros biudžetai per pastaruosius trejetą metų?
• Kokias sėkmingiausias naujoves įgyvendino, ką naujo išmoko?
Diskusijos dalyviai:
|
Daiva Budrikė
BITĖS įvaizdžio komunikacijos skyriaus vadovė. Beveik 9 metus dirba su BITĖS įmonės prekės ženklais, jų strateginiu ir kasdieniniu vystymu, įvaizdžiu ir komunikacija. Reklamos srityje atsirado dar studijų metais ir gerą dešimtmetį patirtį sėmėsi tiek BTL, tiek didžiosiose kūrybinėse (Truth (McCann Vilnius), TBWA reklamos agentūrose.
|
|
Odeta Bložienė
Odeta Bložienė yra BEATOS VIRTUVĖ direktorė, restoranų „Jurgis ir drakonas“, „Brooklyn Brothers“, „Detroito sesės“ įkūrėja ir bendrasavininkė
|
|
Daiva Tonkūnienė
Daiva Tonkūnienė yra SONS & DAUGHTERS partnerė, verslo vystymo vadovė. Daiva turi daugiau nei 20 m. patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityje, gerai išmano vartotojų tyrimus, seka rinkos tendencijas ir domisi vartotojų nuostatų kitimu.
|
|
Jurga Sakalauskaitė
Jurga Sakalauskaitė yra INVL investicijų valdymo ir gyvybės draudimo grupės marketingo vadovė. 20-imt metų dirbdama rinkodaros, komunikacijos ir pardavimų srityse ji pirmiausia galvoja apie galutinį produkto ar paslaugos vartotoją. Per savo praktiką planavusi ir vykdžiusi kampanijas įvairiose šalyse, Jurga sako, kad kartais paprasčiausi sprendimai nugali genealiausias idėjas, ir ne visada dideli biudžetai laimi prieš kuklesnius.
|
Diskusijos moderatorius:
|
Giedrius Juozapavičius
Marketingo strategas, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius, LiMA valdybos narys |
Renginio įrašo kaina:
LiMA NARIAMS: | SVEČIAMS: |
0 Eur* |
35 Eur* |
*LiMA seminarų abonementų
|
*LiMA ambasadoriaus kodų |
Rėmėjai:
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Vartotojų požiūris ir verslo prioritetai išbandymų laikotarpiu |
Forma: |
Renginio įrašas |
Renginys vyko: |
2022 m. rugsėjo 21 d. (trečiadienis) 15:00 val. |
Renginio įrašo trukmė: |
~ 3 val. |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija ir agentūra Sons&Daughters. Kilus klausimams kreipkitės el. paštu info@lima.lt arba tel. nr. +370 672 90 607. |
Papildoma informacija: |
LiMA nariams: nemokamai |