Konferencijos įrašas!
300+ min. marketingo ir pardavimų turinio
12+ marketingo, pardavimų ir verslo ekspertų pranešimų
Dalyvių networking'as Šiauliuose
|
Koks būtų svajonių marketingistas TOP lygio pardavėjui?Šarūnas Rapalis, SOUTHWESTERN CONSULTING sertifikuotas pardavimų ir lyderystės treneris Šarūnas Rapalis yra sertifikuotas pardavimų ir lyderystės treneris Southwestern Consulting kompanijoje, per savo karjerą įgijęs aukščiausius įmanomus Platininius apdovanojimus asmeninių pardavimų ir personalo valdymo srityse. Šarūnas taip pat per 12 metų sėkmingai atrinko, apmokė ir vadovavo daugiau nei 570 jaunųjų verslininkų penkiolikoje skirtingų valstijų JAV ir trijose skirtingose provincijose Kanadoje. |
|
Kaip didinti pardavimus, kai rinka traukiasi?Pučiant stipriam vėjui net kalakutai skraido! Keletą metų paskraidę pavėjui, užfiksavę istorinius pardavėjų rezultatus (ir bonusus, kurie būtų buvę dar įspūdingesni, jei ne problemos tiekime ir gamyboje), ateiname į periodą, kai vėjas nurims, o gal net ims pūsti priešakinis. Kurį laiką pardavėjai laikysis įsikibę į alibi, kad "prieš vėją nepapūsi", vėliau bus nunešti kartu su visais objektyviais pasiteisinimais. Gera naujiena: pardavėjai visada susiranda darbą. Blogoji: pardavėjų kaita retai lemia pardavimų augimą. Ką daryti paprastiems vadovams, kai akcininkai ignoruoja recesines antraštes ir inertiškai planuoja augimą? Kaip padidinti pardavėjų produktyvumą ne procentais, bet kartais? Kaip atrodo marketingo subordinacija į pardavimus? Mindaugas Voldemaras, TOC SALES AND MARKETING direktorius Mindaugas pastaruosius 10 metų padeda gamybininkams ir lietuviškiems prekių ženklams plėstis užsienio rinkose. Specializuojasi Apribojimų teorijos taikyme B2B pardavimuose tiek užkuriant nuolatinį pardavimų srautą, tiek sukuriant konkurencinį pranašumą. |
|
Vartotojas infliacijos perspektyvojePer pastaruosius 12 mėn. vartotojai buvo sukrėsti pareito rudens pandemijos (ir atsiradusios visuomenės poliarizacijos), karo ir infliacijos. Kaip šiame šoke vartotojas reaguoja į infliaciją? Kaip keisis jo veiksmais? Ar verslai, kurių kainų augimas turi didžiausią įtaką vartotojo kišenei, susidurs su didžiausiais vartotojų elgsenos pokyčiais? Kokios pagrindinės taktikos bus siekiant taupyti? Kaip keisis lojalumas prekiniams ženklams? Ir kokie naujieji vartotojo poreikiai? Edita Asakavičienė, NIELSENIQ Vartotojų tyrimo skyriaus vadovė Baltijos šalims Edita Asakavičienė yra NielsenIQ vartotojų tyrimo skyriaus vadovė, turinti daugiau nei 10 metų patirtį rinkodaros ir vartotojų elgsenos srityje Baltijos šalių FMCG ir mažmeninės prekybos rinkose. Padeda perprasti vartotojus bei dalinasi įžvalgomis sėkmingam verslui vystyti. |
|
Blogiausi būdai išleisti 1 mln plėtrai: Baldai1.lt pamokosBaldai1.lt, savo kelionę pradėję Šiauliuose, išbandė plėtrą daugiau nei 20 valstybių. Sėkmingai - tik pusėje jų. Paskutiniai metai - taip pat produktyvūs - tiek augimu, tiek padarytų klaidų skaičiumi. Pijus Makarevičius, BALDAI1.LT/FURNITURE1.EU steigėjas ir vadovas Pijus prieš 12 metų sukūrė elektroninę parduotuvę, kurią vėliau su kolegomis užaugino iki 10 šalių ir 400 žmonių komandos. Įdomiausios pamokos išmoktos eksperimentuojant su elektroninės komercijos plėtra daugiau nei 20 šalių. |
|
Teisus ar teisingas? Strateginė sinergija tarp marketingo ir pardavimųAsmeniniame gyvenime mes dažnai sakome: nori būti teisus ar laimingas? O profesiniame gyvenime TEISUS IR TEISINGAS? O gal abu? Padėkime nuostatas apie marketingo ir pardavimų nesugyvenamą charakterį į šoną. Imkim ir pakalbėkime apie geriausių marketingo ir pardavimų patirčių sinergizavimą, strategines kryptis, bendrus tikslus ir rodiklius, inovacijas, augimą ir, svarbiausia, LAIMINGĄ KLIENTĄ. Kuriam visai nesvarbu, kuris iš mūsų teisus ar teisingas. Raimonda Gudaitė, Marketingo strategė ir profesionalė, Metų CMO'20 Daugiau negu 10 metų dirba mažmeninės prekybos marketingo strategijos kūrime, marketingo komunikacijoje ir retail inovacijose, duomenų analitikoje, skaitmeniniame marketinge. 2016 - 2020 m. užėmė TOPO GRUPĖS rinkodaros vadovės pareigas. 2018 m. ir 2019 m. „Metų CMO“ rinkimų komisijos buvo paskelbta tarp marketingo vadovų TOP 10, o 2020 m. išrinkta Metų marketingo vadove. |
|
Kaip padidinti pardavimus šventiniu laikotarpiu?Artėja visų laukiamas šventinis sezonas. Tačiau, mums, marketingistams, šis laikotarpis prasideda anksčiau ir tęsiasi ilgiau. Kalėdos prasideda Spalį, po Kalėdų seka Q5, o Black Friday iš vienos dienos renginio tapo visa apsipirkimo savaite. Ruoštis šiam laikotarpiui reikia šiandien. Šioje sesijoje sužinosite viską apie Meta platformos trendus, ką daryti ir į ką atkreipti dėmesį, kad šventės praeitų pelningai. Justinas Jautžemis, HTTPOOL META vadovas Lietuvai Justinas Jautžemis yra Meta vadovas Lietuvai kompanijoje Httpool. Httpool, priklausantis Aleph grupei, yra vienintelis regione Meta (Facebook, Instagram) autorizuotas pardavimų partneris. Justinas anksčiau dirbęs didžiosiose agentūrose Londone ir Vilniuje, jau virš 9 metų padeda brandams nusibrėžti strategiją, teisingai išnaudoti digital marketingo įrankius bei suprasti digital inovacijas. Justinas apsigynęs Marketingo bakalaurą Aston universitete. |
|
Triukšmas ir užmarštis: prekės ženklai žmonėms, kurie neprisimenaMykolas Katkus, FABULA RUD PEDERSEN GROUP partneris ir valdybos pirmininkas Patyręs komunikacijos konsultacijų verslo vystytojas, išauginęs vieną didžiausių rinkos kompanijų. Mykolas turi ilgametę tarptautinę patirtį verslo, rinkodaros, vidinės ir išorinės komunikacijos srityse. Dėstytojas, komentatorius ir autorius, rašantis apie komunikaciją. Mykolas Katkus specializuojasi strateginės komunikacijos kūrimo srityje. |
|
Skaitmeniniai pardavimai: tendencijos ir lifehackaiPranešimo metu Gediminas pristatys karščiausias skaitmeninių pardavimų tendencijas iš viso pasaulio, o taip pat pasidalins įžvalgomis, tyrimų rezultatais ir triukais, kurie leis didinti pardavimus skaitmeninėje erdvėje artėjant karščiausiam pardavimų sezonui. Gediminas Galkauskas, ATLAS VPN rinkodaros vadovas Gediminas Galkauskas - visame pasaulyje sparčiai augančio skaitmeninio privatumo ir saugumo startuolio “Atlas VPN” rinkodaros vadovas. Gediminas turi daugiau kaip 20 metų patirtį rinkodaroje ir komunikacijoje, rašo naujienlaiškį apie rinkodros ir technologijų tendencijas stratacada.lt |
|
Kaip sėkmingai pakeisti organizacijos pozicionavimą ir įvaizdį? Šiaulių kultūros centro atvejisPranešime išgirsite apie Šiaulių kultūros centro kaip prekės ženklo pozicionavimo kelią: nuo įstaigos su neigiama konotacija iki šių dienų lyderiaujančią poziciją užimančios kultūros įstaigos Šiauliuose. Pranešime bus pristatytos sėkmingai įgyvendintos reklaminės kampanijos ir įvaizdžio gerinimo būdai bei priemonės, aptarta kultūros politikos ir renginių konkurencingumo problematika, įvardyti iššūkiai ir galimybės, su kuriomis susiduria renginių organizatoriai. Deimantė Bačiulė, Šiaulių kultūros centro direktorė Deimantė yra grafikos magistrė, dešimt metų dirbo Šiaulių „Aušros“ muziejuje, iš kurių septynerius vadovavo Ryšių su visuomene skyriui. Nuo 2016 m. yra Šiaulių kultūros centro direktorė. |
|
Pardavimai ir marketingas: 9 būdai viską sugadinti ir 1 pagerintiKai marketingas ir pardavimai dirba ne pakankamai darniai, vėžimas tampomas į skirtingas puses, įmonės rezultatai nukenčia. Abi šios kritinės bet kurios organizacijos dalys turi ne tik susišnekėti, bet ir kartu siekti bendrų tikslų, derinti veiklas ir įgauti sinergijos. Šiame pranešime apžvelgsime svarbiausius dalykus ir akcentus pasitikrinimui ar šių dvejų padalinių veikla orientuota viena kryptimi ir ar jų judėjimo ritmai suderinti. Aleksandras Golod, TELIA LIETUVA stambaus verslo padalinio vadovas Aleksandras turi daugiau nei 20 metų patirties versle strateginio marektingo ir pardavimų rolėse. Daugiausia patirties įgavo dirbdamas technologijų įmonėse Lietuvoje ir Baltijos šalyse – nuo startuolių iki didelių korporacijų. Buvo Microsoft marketingo vadovas Baltijos šalims ir Stambaus verslo marketingo vadovas Rytų Europai. Šiuo metu yra Telia Lietuva Stambaus verslo pardavimų padalinio vadovas. |
|
Tik 17% organizacijų kainų didinimas yra sėkmingas. Ko galime pasimokyti?Kodėl taip sunku didinti kainas? Neseniai atlikta internetinė Simon-Kucher apklausa apie kainų didinimą atskleidė, kad tik 17 proc. apklaustųjų sėkmingai didina kainas. Ar įmonės tiesiog pamiršo, kaip didinti kainas? Didinti produkto ar paslaugos kainas gali būti nepatogu. Tačiau tinkamai pasiruošus, tai tikrai įmanoma! Pranešimo metu bus peteiktos gerosios pamokos, kaip įmonėms sėkmingai pasirengti ir įgyvendinti kainų didinimą. Dr. Indrė Radavičienė, CES analytica vadovė, VU rinkodaros mokslininkė Indrės ekspertinė sritis – vartotojo sprendimų elgsena, vertės pasiūlymo modeliai, elgsenos kainodara, vartotojų duomenų analitika, vertės komunikacijos sistemos. 15+ metų Indrė padeda įmonėms kurti konkurencingus vertės pasiūlymus rinkai, įgalinti vartotoją suprasti įmonės pasiūlymo naudas ir vertę. 15+ metų ji veda įvairius mokymus, dirbtuves įvairioms įmonėms, aukštųjų mokyklų studentams apie vartotojo elgseną, pasiūlymo vertės konstruktus. Didžiausia Indrės stiprybė rasti duomenimis grįstus sprendimus, kurie nukreipti į didžiausios vertės perdavimą vartotojui ir organizacijai. |
|
Efektyvus pasiruošimas komunikacijos kampanijai - pataupykime ir laiko, ir pinigų!Kokius žingsnius turėtume atlikti, besiruošdami komunikacijos kampanijai? Kaip sumažinti turinio gamybos išlaidas, bet gauti pageidaujamą rezultatą? Darius Gerulis, CAPTION verslo plėtros vadovas Darius Gerulis yra socialinių medijų marketingo ekspertas. Remdamasis ilgamete rinkodaros ir pardavimų bei komunikacijos strategijų ruošimo patirtimi, Darius dalinasi žiniomis kartu su Venudu mokymų projekto komanda rengiamuose marketingo mokymuose, renginiuose ir seminaruose. Ir dar jis mėgsta ilgus sakinius. |
Konferencijos įrašo kaina:
*LiMA ambasadoriaus kodų ir seminarų abonementų turėtojams taikoma 20% nuolaida
LiMA NARIAMS | SVEČIAMS |
|
|
Renginio įrašas | Pirkti įrašą |
Konferencijos vizualinis identitetas
Konferencijos vieta
Informaciniai partneriai
Rėmėjai
Transliacijos partneriai
SVARBIAUSIA INFORMACIJA |
|
Tema: |
Marketingas ir pardavimai |
Forma: |
Konferencijos įrašas |
Renginys vyko: |
2022 m. rugsėjo 28 d. (trečiadienis) |
Įrašo trukmė: |
~ 5 val. |
Renginio įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), info@lima.lt LiMA yra 17 metų veikianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1200 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. |