Visos dienos konferencija gyvai ir internetu!
12+ ekspertų pranešimų ir sėkmės pavyzdžių
300+ min. marketingo ir komunikacijos turinio
500+ marketingo, komunikacijos ir verslo atstovų
Jau prieinamas renginio įrašas!
Pandemijos nulemtas verslo sąlygų neapibrėžtumas ir pasikeitę vartotojų poreikiai marketingistus privertė pasijausti lyg grįžus į mokyklą.
Kokius pagyrimus ir pastabas gavome šių metų pažymių knygelėje?
Kas yra naujieji verslo pirmūnai ir ko galima iš jų pasimokyti?
Kokių pamokų būtina nepraleisti ir kokius namų darbus padaryti?
Kaip sėkmingai pasiruošti būsimiems egzaminams?
Vienai dienai kartu sugrįžkime į mokyklą!
12-ą kartą organizuojamoje konferencijoje bus kalbama:
• Ką atsinaujinti marketingo strategijoje ir taktikoje?
• Kaip keičiasi vartotojų elgsena ir poreikiai?
• Kaip sėkmingai komunikuoti su tiksline auditorija?
• Kaip efektyviai išnaudoti skaitmeninio marketingo priemones?
• Kokios e. komercijos tendencijos?
Kodėl verta dalyvauti LiMA DAY KAUNAS’21?
• Išgirsite Lietuvos ir užsienio marketingo ekspertų bei praktikų patirtis
• Pasisemsite naujų idėjų ir įžvalgų įkvėpimui
• Susitiksite su marketingo srities kolegomis ir užmegsite naujų ryšių
• Sužinosite, kuo gyvena marketingo bendruomenė, su kokiais iššūkiais ir galimybėmis susiduria
Konferencijos mokytojai:
Matematika: kaip efektyviai įtraukti socialinius tinklus į savo reklamos strategiją?
Kaip vartotojai naudoja socialinius tinklus? Ko reikia nepamiršti planuojant reklamos strategiją? Aidis Dalikas, HTTPOOL kūrybos skyriaus vadovas
|
||
|
Chemija: ko reikia tobulo digital marketingisto formulei?Šiuo metu digital marketingo specialistų rinka karštesnė už bitcoinus. Kodėl? Kokios digital marketingo specialisto kompetencijos yra vertinamos aukščiausiai? Kaip išsirinkti stiprų marketingistą ir kaip pačiam juo tapti? Mantvydas Leknickas, WHATABOUT vadovas Mantvydas vadovauja Whatabout agentūrai, padedančiai prekės ženklams pasiekti ambicingų tikslų digital marketinge. |
|
Ekonomika: visa tiesa apie marketingo strategijasPandemija pakeitė marketingo žaidimo taisykles, o pasikeitus situacijai vadovai dažnai skuba keisti marketingo strategijas ar tiesiog mažinti biudžetus. Ar iš tikrųjų reikia keisti marketingo strategiją? Kokia marketingo strategija ir taktika yra gyvybinga nepastovumo sąlygomis (arba new normal)? Rimantė Hopenienė, KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto docentė Rimantė Hopenienė daugiau kaip 20 metų turi įvairių marketingo disciplinų dėstymo ir mokslinių tyrimų universitete patirtį. Vienas pirmųjų projektų – Paslaugų marketingo ir vadybos vadovėlis su bendraautore, vėliau dirbo įvairiuose KTU projektuose, kur teko parengti ne tik organizacijų, bet ir miestų ar regionų turizmo ar įvaizdžio marketingo strategijas. Pastaruosius 3 metus dirba KTU EVF Administravimo vadove, kur yra atsakinga už marketingo ir komunikacijos projektų įgyvendinimą, siekiant stiprinti KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto įvaizdį. |
||
Fizika: kaip išmokti startuoliškai eksperimentuoti?Ką daro startuoliai norėdami patekti į rinką ir kodėl jiems dažnai tenka improvizuoti? Kodėl jiems būtina eksperimentuoti ir taip inirtingai ieškoti veikiančio metodo/kanalo ar priemonės? Ko galima pasimokyti iš startuolių eksperimentavimo? Gražvydas Kaminskas, NFQ TECHNOLOGIES marketingo vadovas Savo profesinę patirtį sukaupė 11 metų dirbdamas su startuoliais bendrovėse kaip „Teamgate“, „Tesonet“, „iTo“ grupės įmonėje „Tasker“, šiuo metu dirba „NFQ“ pardavimų ir rinkodaros srityse, taip pat sukaupta patirtimi aktyviai dalinasi pre-akseleratoriuje „Techhub”, akseleratoriuje „Startup Wise Guys” bei su Verslios Lietuvos projekto „Sparnai” eksporto lyderiais. |
||
Pasaulio pažinimas: paradoksai ir rinkodaros atsparumasSu kokiais paradoksais susiduriame? Kaip išlaikyti stuburą paradoksų ir pokyčių apsuptyje? Be logikos ir kūrybiškumo, koks elementas padės nežinioje? Kaip auginti pasitikėjimą, kai šiame pasaulyje aišku, kad niekas neaišku? Ieva Bieliūnaitė - Jankauskaitė, TBWA\Vilnius strategė ir partnerė Dar mokykloje buvo aišku, kad Ievai sekasi išgryninti ir išryškinti stipriausias žmonių, o vėliau ir įmonių savybes tam, kad jiems geriau klostytųsi reikalai. Žinias sustiprino studijos, įgūdžius – patirtis vadovaujant Lietuvos bei tarptautinių kompanijų rinkodarai, o pagreitį pavyko pagauti plėtojant nuosavą verslą: tapus TBWA\Vilnius partnere ir rinkodaros stratege. 20-ies metų profesinė kelionė buvo kupina nuotykių ir istorijų, tad visuomet malonu jomis pasidalinti. |
||
Lietuvių kalba: turinys, kuris nepilsto iš tuščio į kiaurąBrendai įsivažiuoja kurti turinio projektus – filmus, serialus, laidas, tinklalaides, žaidimus. Tai, kas išlieka ilgam ir susižeria gerbėjų simpatijas. Kokie įdomiausi tarptautiniai projektai pasirodė pastaruoju metu ir nuo ko galima pradėti Lietuvoje? Aistė Jūrė, NEW! kūrybos vadovė Aistė Jūrė – kūrybos vadovė reklamos agentūroje New! Per savo dešimtmetį reklamoje sukūrė ne vieną sėkmingą nacionalinę kampaniją ir surinko vietinių bei tarptautinių apdovanojimų kolekciją. Paskutinis iš jų – turinio projekto iliustracijoms skirtas Epica Awards auksas. Aistė taip pat dėsto autorinį kursą „Branded content” reklamos mokykloje „The Atomic Garden“. |
||
|
Informacinės technologijos: ko informatikos mokytojas tavęs neišmokė apie slapukus?Jau greitai 3-čiųjų šalių slapukai bus nebepalaikomi faktiškai jokioje naršyklėje, o jie yra pagrindinis digital reklamos rinkos variklis, tad verslai ir bendrai interneto vartotojai turi ruoštis slapukų išjungimo pasekmėms. Ar dingus 3-čios šalies slapukams dings ir reklama internete? Kas tikrasis apokalipsės nugalėtojas: vartotojas ar reklamos milžinai Google, Facebook ir Amazon? Ką daryti el. parduotuvėms? Ar nemokamas internetas tapo naršytojo duomenų saugumo kaina? Gediminas Blažys, ADNET MEDIA vadovas |
|
Etika: ar pasitikėti naudinga?Verslas šiandien išgyvena neįprastą situaciją, kuomet verslų vadovai turi adaptuotis ir galvoti ne vien apie naudą organizacijai, bet jų verslo poveikį sociumui. Ką reiškia ši nauja atsakomybė ir nuo ko pradėti pokytį? Dominykas Karpovič, XWHY/SUPRATIMO AGENTŪROS partneris, PATOGI įkūrėjas Dominykas Karpovič yra XWHY/SUPRATIMO AGENTŪROS partneris ir platformos PATOGI įkūrėjas. Taip pat Dominykas užima Lietuvos socialinio verslo asociacijos valdybos nario pareigas. Dominyko kasdienė veikla - neapibrėžtumu išsiskiriančių problemų sprendimas taikant filosofinius, sociologinius ir antropologinius metodus. |
||
|
Klasės valandėlė apie bendravimą su žiniasklaidaPranešimas apie viską, ką jau žinote apie bendravimą su žiniasklaida, tačiau vis leidžiate sau pamiršti. Ką reiškia pavėluoti su atsakymu 5 minutes? Bei ką reikia žinoti apie kitus bendravimo su žiniasklaida principus? Laura Bielskė, EUROVAISTINĖ komunikacijos vadovė Lauros profesinė karjera prasidėjo radijo stotyje M-1, kur žinioms kalbindama gausybę žmonių laukdavo, kada jie pasakys Tą jai reikiamą sakinį. Kaip ji sako, per tuos beveik 20 metų mažai kas pakito, tik dabar pati visuomet stengiasi pasakyti tai, kas bus naudinga žiniasklaidai ir įmonei, kurioje dirba. Laura Bielskė pastaruosius 6 metus dirba „Eurovaistinės“ komunikacijos vadove. |
|
Istorija: TOP5 pasaulyje: ambicija ar avantiūra?Kas priverčia klasikines „nuobodžias“ rinkas transformuotis? Kas turi nutikti, kad 25 metus veikusi įmonė taptų startuoliu? Kuo skiriasi Ambicija nuo Avantiūros? Kaip pasimokyti iš istorijos ir išvengti komforto spąstų? Ignas Vosylius, AXIOMA METERING generalinis direktorius Ignas Vosylius - provokatyvus ir kartais net ciniškas lietuviško verslo entuziastas, kuris į dalykus visada žiūri labai pragmatiškai. Ignas turi daugiau nei 10-ties metų patirtį pardavimų srityje. Pastaruosius tris metus vadovauja ultragarsinių skaitiklių kūrimo ir gamybos įmonei Axioma Metering. Taip pat Igno patirtis apima strateginį pardavimų planavimą, darbą su multikultūrinėmis pardavimų ir marketingo komandomis. |
||
|
Geografija: e. komercijos žaidimai. Kaip išeiti į tarptautinę lygą?Justinas Pileckas, OMNIVA LT komercijos direktorius Justinas Pileckas turi daugiau nei 10 metų patirtį dirbant su elektroninės prekybos verslais. |
|
Biologija: kaip įtraukti Z kartą? Digiklasės atvejis
Eimantas Bekėža, DIGIKLASĖ/ MEMBY bendraįkūrėjas ir vykdantysis vadovas
|
||
Astronomija: per aspera ad astra. KAUNAS 2022 atvejisSu kokiomis kliūtimis buvo susidurta rengiant Kaunas Europos kultūros sostinė 2022 komunikacijos strategiją? Ko galima pasimokyti? Mindaugas Reinikis, KAUNAS 2022 komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovas „Per 12 metų reklamos industrijoje liko mažai prekės ženklų, prie kurių neteko prisiliesti. Bet man vis dar įdomu, vis dar smalsu, kas paskatina žmones atsisukti, suklusti ir … nusipirkti.” |
10:00 - 10:35 | Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė | Pasaulio pažinimas: paradoksai ir rinkodaros atsparumas |
10:35 - 10:55 |
Ignas Vosylius | Istorija: TOP5 pasaulyje: ambicija ar avantiūra? |
10:55 - 11:20 | Rimantė Hopenienė | Ekonomika: visa tiesa apie marketingo strategijas |
11:20 - 11:45 | Justinas Pileckas | Geografija: e. komercijos žaidimai. Kaip išeiti į tarptautinę lygą? |
11:45 - 12:10 | Gražvydas Kaminskas | Fizika: kaip išmokti startuoliškai eksperimentuoti? |
12:10 - 13:00 | Ilgoji pertrauka |
13:00 - 13:30 | Gediminas Blažys | Informacinės technologijos: ko informatikos mokytojas tavęs neišmokė apie slapukus? |
13:30 - 13:55 | Aidis Dalikas | Matematika: kaip efektyviai įtraukti socialinius tinklus į savo reklamos strategiją? |
13:55 - 14:20 | Aistė Jūrė | Lietuvių kalba: turinys, kuris nepilsto iš tuščio į kiaurą |
14:20 - 14:45 | Eimantas Bekėža | Biologija: kaip įtraukti Z kartą? Digiklasės atvejis |
14:45 - 15:15 | Pertrauka |
15:15 - 15:45 | Laura Bielskė | Klasės valandėlė apie bendravimą su žiniasklaida |
15:45 - 16:05 | Mindaugas Reinikis | Astronomija: Per aspera ad astra. KAUNAS 2022 atvejis |
16:05 - 16:30 | Dominykas Karpovič | Pilietiškumo pagrindai: ar pasitikėti naudinga? |
16:30 - 17:00 | Mantvydas Leknickas | Chemija: ko reikia tobulo digital marketingisto formulei? |
Bilietų kainos
DALYVAUKITE KONFERENCIJOJE GYVAI* (vietų skaičius yra ribotas) |
STEBĖKITE KONFERENCIJĄ INTERNETU |
LiMA Kauno skyriaus nariams: 0 Eur LiMA nariams: 59 Eur Svečiams: 99 Eur* *LiMA ambasadoriaus kodų ir Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. |
LiMA Kauno skyriaus nariams: 0 Eur LiMA nariams ir LiMA seminarų 0 Eur Svečiams: 69 Eur* *LiMA ambasadoriaus kodų Perkant 3+ bilietus taikomos nuolaidos. |
Pirkti bilietą | Pirkti bilietą |
Konferencijos vizualinis identitetas
Konferencijos vieta
Informaciniai partneriai
Rėmėjai
Transliacijos partneriai
Transliacija rūpinasi zoomtv.lt. Daugiau informacijos
apie mūsų transliacijos partnerius - https://www.zoomtv.lt
Sritis: |
Marketingas, pardavimai, strategija |
Forma: |
Konferencija |
Data: |
2021 m. spalio 7 d. (ketvirtadienis) |
Trukmė: |
Konferencija ~ 7 val. (10:00 - 17:00) |
Vieta: |
• Gyvai Kaune, Kauno kolegijos Aktų salė, Pramonės pr. 20 |
Organizatorius: |
LiMA administracija ir LiMA Kauno skyriaus taryba, info@lima.lt |
*Svarbi informacija dalyvaujantiems konferencijoje gyvai: |
Konferencijoje dalyvauti gyvai bus galima turint spalio 7 d. galiojantį galimybių pasą. |
Filmavimas ir fotografavimas: |
Renginyje gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas renginio nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje renginio komunikacijoje. |