Renginio įrašas | LiMA DAY KAUNAS'22: PERFORMANCE MARKETING

Renginio įrašas | LiMA DAY KAUNAS'22: PERFORMANCE MARKETING

2023-10-05 00:00, Online | Dalyvauja: 45 Registracijos terminas: 2023-10-05


Renginio įrašas!

300+ min. marketingo ir skaitmeninio marketingo turinio
300+ marketingo, komunikacijos ir verslo atstovų
Dalyvių networking'as Kaune

 

Konferencijos įraše išgirsite:
· Kaip skaitmeninis marketingas gali pagerinti verslo rezultatus?

· Kokios tendencijos vyrauja skaitmeniniame marketinge?
· Kaip efektyviau įdarbinti skaitmeninius kanalus?
· Kokiais performance marketingo principais verta vadovautis šiandien?
· Kokias performance marketingo kampanijas svarbu įtraukti į kitų metų planą?
· Ko galima pasimokyti iš performance marketingo sėkmės atvejų?

Kam skirta konferencija?
Marketingo, skaitmeninio marketingo, produkto, komunikacijos, pardavimų specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams, ir visiems, kuriems rūpi jų įmonės, organizacijos ar produkto performansas.

Konferencijos įrašas


Konferencijos pranešėjai: 

 

Navigating uncertainty through performance marketing

Jekabs Dambergs, GOOGLE Account Manager

Jekabs turi ilgametę patirtį dirbant su technologijomis ir skaitmeniniais sprendimais tokiose įmonėse kaip „Google", „Scoro", „Teamshape", „ImproWise Trainings" ir „Antler".

Vaida Arlauskaitė, GOOGLE Account Manager

Vaida pastaruosius metus dirbo su šimtais įmonių iš įvairių pramonės šakų Baltijos šalyse, padėdama joms plėsti verslą efektyviai naudojant pažangiausius „Google“ reklamos sprendimus.

 

Driving performance through power testing

August Vasilonok, Meta Agencies Solutions Manager

August Vasilonok yra oficialus Meta reklamos platformų atstovas, glaudžiai bendradarbiaujantis su beveik visomis Latvijos agentūromis. August specializuojasi marketingo strategijų kūrime, performance marketinge, kampanijų optimizavime, audite.

Martins Millers, Meta SMB Solutions Manager

Martins - į sprendimus orientuotas, plačią socialinių tinklų projektų valdymo patirtį turintis profesionalas. Martins specializacija – naujų produktų pristatymas rinkai.

 

Performance > Neperformance > Performance: kaip ištrūkti iš užburto „nevažiuoja pardavimai“ rato?

Esate susifokusavę į performance marketingą: leidžiat Google ads‘us, darot remarketingą, Facebook ads‘us ir dar periodiškai – influencerius, tačiau CPA pasiekė lubas, ROAS – grindis, ir pardavimai nebeauga taip, kaip norėtumėt? Pasibandėt kitų kanalų, bet nesuveikė, tad toliau sukat galvą, ką daryti? Pažįstama situacija? Jei taip, greičiausiai esate pakliuvę į „nusiperforminusio“ performance‘o spąstus. Pranešimo metu aptarsime, kaip iš jų ištrūkti.

Marius Marčenkovas, BPN INTENSE klientų vystymo direktorius

Reklaminių kampanijų planavimo skirtinguose digital ir media kanaluose strategas, turintis daugiau kaip 15 metų patirties rinkodaros ir komunikacijos srityse tarptautinėse agentūrose „BPN Intense“, „Dentsu“ bei kliento pusėje „Bitė Lietuva“, „Deloitte“, „Impuls“. Mariaus specializacija - media strategijos, reklamos kanalų efektyvumas, vartotojų tyrimai, prekių ženklų vystymas.

 

Skaitmeninė komunikacija, kuri leido nubėgti maratoną

Marija Valaitė, MATH SCIENTIFIC bendraįkūrėja ir marketingo vadovė

Verslininkė, lyderė, mokslinės bendruomenės narė. Per visą savo tarptautinės karjeros kelionę ji specializavosi didžiausių šalies įmonių prekės ženklų vystymo bei komunikacijos srityje. Patirtis skirtingose industrijose (nuo dirbtinio intelekto iki sveikatingumo), aukšti įvertinimai ir, svarbiausia, noras padėti kiekvienam žmogui stiprinti pasitikėjimą savimi, įkvėpė Mariją kartu su verslo partneriais įkurti mokslinės, minimalistinės kosmetikos kompaniją MATH SCIENTIFIC. Šiuo metu Marija vadovauja MATH rinkodaros komandai, dalinasi patirtimi įvairiuose renginiuose bei toliau puoselėja glaudų mokslo ir verslo bendradarbiavimą. Metų CMO’22 komisijos buvo išrinkta tarp marketingo vadovų TOP 10 bei gavo nominaciją už metų proveržį.
 

Nematoma skaitmeninės transformacijos pusė

Skaitmeninė marketingo transformacija yra maratonas. Jame išgyvena ne tie, kas greičiausiai bėga trumpus sprintus. Iki galo distanciją nubėga tie, kas nesiblaško ir kantriai įveikinėja savo mylias. Mūsų kelionės užkulisiai per penkiolika minučių.

Liudas Rimkus, SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas

Karjerą pradėjo Lietuvos krepšinio lygoje, atstovo ryšiams su žiniasklaida pareigose. Vėliau NEBL (Šiaurės Europos krepšinio lyga) ir Forum Palace rinkodaros vadovas. SEB banke nuo 2005 metų, nuo 2010 m. vadovauja rinkodaros departamentui, o nuo 2021 m. yra SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas. Metų CMO’22 komisijos buvo išrinktas tarp marketingo vadovų TOP 10 ir apdovanotas nominacija už skaitmeninę transformaciją.

 

Nuomonės formavimas - skaičiai ar kūrybingumas?

Pranešime išgirsite nuomonės formavimo pagrindus, šiek tiek matematikos bei pačių nuomonės formuotojų indėlį į sėkmę produktui. Kas veikia ir ko vengti influencerių marketinge? Ką stebėti ir kas mūsų gali laukti ateityje?

Deivydas Šimas, NORDVPN nuomonės formuotojų marketingo vadovas

Fizikas išsilavinimu, marketingistas širdim. Nesaikingas YouTube ir Twitch žiūrėjimas vakarais galiausiai atsipirko - savo varikliuką atradau nuomonės formuotojų marketinge, reklamuojant NordVPN produktą. Vadovauju 12 žmonių komandai ir sėkmingai dirbame su žinomiausiais pasaulio veidais, kaip - PewDiePie, Mark Rober, MrBeast, OverSimplified. Per penketą metų padirbėjome su daugiau nei 12 tūkstančių kūrėjų iš viso pasaulio. Teko pabendrauti su Drake atstovais ar Marvel komanda. Nemeluosiu - neblogas darbas. 

Kaip suvokti, kad pasiekei lubas performance marketinge

Kaip ir kada identifikuoti, kad performance kampanijos išsisėmė? Kaip pažaboti mokamos paieškos bei PPM (Product Performance Management) savo naudai? Kaip sustoti ties maksimaliu šių kanalų potencialu? Ko galima pasimokyti iš e-komercijos performace marketingo?

Laurynas Šlikas, KESKO SENUKAI DIGITAL Head of Marketing Activation Baltics

Lauryno kelias rinkodaroje prasidėjo nuo media planavimo agentūroje, tada perėjo į projektinį darbą su didžiaisiais e-komercijos žaidėjais Lietuvoje iš agentūros pusės. Pastaruosius porą metų dirba su vienu didžiausių e-komercijos tinklu, kuris apima 6 e-parduotuves Baltijos šalyse. Laurynas išbandęs nemažai performance marketingo struktūrų, metodų ir padaręs šimtus klaidų. 

Video turinio vaidmuo skaitmeninio marketingo performance strategijoje

Pranešimo metu kelsime šiuos klausimus: kaip ir kokį video turinį integruoti į performance kampanijas? Kaip išnaudoti YouTube kampanijos auditoriją pardavimų strategijoje? Kokias video kampanijas reikėtų įtraukti į skaitmeninio marketingo strategiją siekiant didinti konversijos rodiklį?

Rūta Grišė, WHATABOUT performance skyriaus vadovė

Daugiau nei 6 m. patirtis dirbant su tarptautiniais skaitmeninio marketingo projektais, daugiausiai specializuojantis į PPC kanalą ir performance marketingą. Industrijos: ecommerce projektai, sveikatos paslaugos, online žaidimai, nekilnojamasis turtas.

B2B įmonėms performance marketingas yra tiesiog apgavystė. Bet yra vienas „bet“.

Lietuvos B2B įmonėse tik 22% marketingo veiklų yra susijusios su užklausų generavimu. Ir performance marketingas sudaro tik mažą to dalį. Kokius lūkesčius B2B įmonės turėtų turėti performance marketingui - pranešime, kuris bus paremtas pirmojo Lietuvoje B2B marketingo tyrimo rezultatais ir praktine tarptautine agentūros patirtimi.

Julius Kaknevičius, WE ARE MARKETING partneris

B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ įkūrėjas, per beveik 10 veiklos metų dirbęs su daugiau nei 300 B2B įmonių iš įvairių industrijų. Raktas į rezultatyvų B2B marketingo piltuvėlį yra nuolat kintantis, todėl Julius įsisavina naujausias žinias, jas praktiškai išbando ir yra pasiruošęs atradimais su visais pasidalinti. 

SEO šokių tendencijos el. prekyboje 2022 m.

Simas Šarmavičius, SARMAVICIUS.LT el. prekybos ir SEO strategas

Simas Šarmavičius yra el. prekybos ir SEO strategas, turintis 10+ metų patirtį dirbant tik su el. prekybos verslais Lietuvos ir užsienio rinkose („Gera dovana“, „Pasiutusi lapė“ ir kt) bei ekspertines SEO reklamos kanalo „hands-on” žinias. Šiuo metu Simas valdo savo el. prekybos konsultacijų įmonę ir dirba su smulkaus, vidutinio dydžio Lietuvos įmonėmis, padėdamas joms augti vietinėse ir užsienio rinkose. Taip pat Simas yra Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas, ISM lektorius, LiMA DIGITAL kursų lektorius.

Chatbot’ai performance marketingo pagreičiui

Nuo 2016 m. populiariausi messengeriai WhatsApp, Telegram, Facebook Messenger, WeChat aplenkė socialinius tinklus pagal populiarumą ir tapo numeris vienas terpe internete pagal aktyvių vartotojų kiekį. Ir nors net 81 % vartotojų tikisi, kad prekės ženklai su jais susisieks minėtuose kanaluose, verslai daugiausiai naudojasi tradiciniais, morališkai pasenusiais komunikacijos kanalais telefonu (69%), el. paštu (65%), SMS (35%). Kuo chatbot’ai gali būti naudingi versle? Kaip suteikti pagreitį performance marketing’o rezultatams be papildomų reklaminių išlaidų? Kaip chatbotų pagalba pasiekti Black Friday pardavimų rekordą?

Kostas Zhukov, BOTWORKS bendraįkūrėjas

Verslo vystymo profesionalas, sukaupęs daugiau nei 10 metų darbo patirtį su B2B SaaS inovatyviais produktais. Išvystė logistikos e-komercijos platformą MultiShip nuo 20 iki 700 mokančių klientų, kuri 2014 m. buvo nupirkta Yandex. Nuo 2019 m. užsiima chat marketing’u – yra messenger marketing’o platformos IntellectDialog buvęs bendraįkūrėjas, agentūros BotWorks ir chat marketingo instrumentų platformos ChatPoint bendraįkūrėjas. 

Naujienlaiškiai. Išmatuoti neišmatuojamą?

Atidarymai ir paspaudimai vis dar yra populiariausios naujienlaiškių statistikos metrikos. Tačiau tai tik dūmų uždanga, neleidžianti pamatyti viso paveikslo. CTR, CR, LGR ir kiti išvestiniai parametrai daro poveikį jūsų el. pašto rinkodaros programai ilgalaikėje perspektyvoje. Pranešime apžvelgsime ką reiškia šie ir kitų naudingi „raidžių deriniai“, kaip juos apskaičiuoti ir kaip pagerinti.

Matas Pocius, NFQ.email komandos vadovas, LiMA valdybos narys 

Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ TECHNOLOGIES el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys, LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas bei dėsto LiMA DIGITAL kursuose. 

Renginio įrašo kaina:

LiMA NARIAMS SVEČIAMS

 

 

 

NEMOKAMAI

 

 

 

59 Eur

Renginio įrašas Pirkti įrašą

 

 

Generalinis rėmėjas:


Konferencijos vizualinis identitetas:

  


Konferencijos vieta:

 

Konferencijos viešbutis:


 

Informaciniai partneriai:


 

 

Rėmėjai:


 

 

 

 Transliacijos partneriai:

 

Svarbiausia informacija

Sritis:

Marketingas, komunikacija, verslas, pardavimai

Forma:

Konferencijos įrašas

Konferencija vyko:

2021 m. rugsėjo 16 d. (ketvirtadienis)

Įrašo trukmė:

 ~ 5 val.

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“;
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su el.pašto adresu, todėl prašome nurodyti registracijoje savo el. paštą;
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį;
4. LiMA komanda pranešėjų skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 3 d.d. nuo apmokėjimo / registracijos gavimo jūsų nurodytu el. paštu.;

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), info@lima.lt LiMA yra 17 metų veikianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1200 fizinių ir juridinių narių bendruomenę.