Ši tema yra “E-komercijos praktikos” kurso dalis. Jį pasirinko keli šimtai E-komercijos specialistų, jų metu įgytas žinias savo kasdieniame darbe taiko sėkmingiausios Lietuvos E-komercijos įmonės. Seminaro tikslas yra supažindinti dalyvius su esminiais E-komercijos marketingo principais, bei parodyti, kad juos savo darbe galite sėkmingai pritaikyti net ir neturėdami E-parduotuvės.
Kalbėsime apie principus, kanalus, matavimus.
Pranešėjas: Vytautas Vorobjovas – e-komercijos ir e-marketingo praktikas, šiose srityse dirbantis nuo 2005 m. jis šiuo metu vadovauja vienos iš seniausių Baltijos šalyse „digital“ agentūrų „Impartner“ verslo plėtrai bei vysto savo konsultacijų verslą.
Sritis: |
E-komercija |
Tema: |
E-komercija, e-marketingas, pardavimai |
Skirta: |
Pradedantiems, pažengusiems, patyrusiems specialistams, vadovams, verslų savininkams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
Pramogų klubo „Mega“ kavinėje „Pop Cafe“ (Rūdės g. 27a) |
Data: |
2015 m. balandžio 9 d. 18:00 val. (ketvirtadienis) |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |