Renginio įrašas | B2B MARKETINGAS'22: nuo strategijos iki biudžeto

Renginio įrašas | B2B MARKETINGAS'22: nuo strategijos iki biudžeto

2023-12-12 00:00, Online | Dalyvauja: 34 Registracijos terminas: 2023-12-12

Renginio įrašas!


Renginio įraše išgirsite Lietuvos ekspertų, praktikų bei sėkmės pavyzdžių, dirbančių su B2B klientais, įžvalgas ir patarimus:
• Kaip adaptuoti B2B strategiją krizės laikotarpiu?
• Ką būtina žinoti apie B2B augimo strategiją?
• Kokiais pardavimų kanalais ir priemonėmis pasiekti verslo klientus?
• Kaip išlaikyti klientų lojalumą B2B sektoriuje?
• Ko reikėtų nepamiršti dirbant su B2B?

Renginys skirtas: dirbantiems B2B sektoriaus įmonėse, dirbantiems su verslo klientais arba besidomintiems B2B marketingu.

Renginio įrašas

 

Pranešėjai: 

 

  

B2B marketingo tendencijos 2023

Kaip atrodo B2B ekosistema, kurioje turime naviguoti šiandien? Kokios yra marketingo globalios tendencijos 2023 metais? Kur fokusuoti dėmesį ateinančiais metais B2B marketinge?

Marija Dzemionaitė, NORD SECURITY Head of Brand Marketing @NordLayer

Marija pastaruosius 8 metus dirbo su Europos ir Pietryčių Azijos startuoliais, pasaulinėmis B2B ir B2C įmonėms bei vyriausybinėms organizacijoms. Marijai dirbo skaitmeninio marketingo specialiste įvairiose sektoriuose – nuo mados iki IT.

 

 

B2B rinkodara Lietuvos įmonėse: tyrimo rezultatai

Pranešimo metu išgirsite pirmą kartą Lietuvoje atlikto tyrimo apie marketingą B2B įmonėse rezultatus. Kiek Lietuvos įmonės skiria biudžeto B2B rinkodarai? Kam daugiausiai dėmesio skiriama B2B marketinge? Kokie iššūkiai kyla dirbant su B2B marketingu? Kaip matuojami rezultatai? Kurios priemonės svarbiausios siekiant marketingo tikslų? Tyrimo rezultatų dėka galėsite geriau suprasti, kaip atrodote rinkos kontekste ir į ką vertėtų kreipti daugiau dėmesio B2B marketinge.

Jorė Astrauskaitė, WE ARE MARKETING strateginių projektų vadovė

Dešimties metų rinkodaros ir komunikacijos patirtį turinti Jorė paskutinius ketverius metus padeda B2B verslams išsigryninti savo pozicionavimo ir pardavimų generavimo strategijas. Kiekviena strategija yra puiki proga įsigilinti į naują verslo sritį, padėti klientui geriau suprasti savo pirkėjus bei jų poreikius, ir parodyti aiškų kelią, kaip rinkodaros dėka pasiekti norimus verslo rezultatus.

 

 

For work and play – business decision makers are on #Twitter

How to find your B2B audience on Twitter? How B2B marketers utilize the platform?

Pauls Perkons, HTTPOOL Twitter Performance Director

Pauls is skilled in high-level marketing strategy development as well as hands-on execution across multiple channels, through working with advertisers of all sizes. He is currently overseeing the performance business on Twitter at Httpool. Pauls team is consulting and running some of the largest global advertisers on Twitter to help reach their performance KPIs.

 

 

Kaip rinkodara gali padėti išlaikyti B2B klientų lojalumą: Omniva LT pavyzdys

Krizių metu, augant kuro kainoms ir rinkose vyraujant pesimistinėms nuotaikoms, svarbu kūrybiškai pažiūrėti į vertes, kurias kiekvienas verslas gali suteikti B2B partneriams. Kaip tai daro Omniva LT ir kokius rezultatus generuoja partneriams? 

Vadimas Komarskis, Omniva LT rinkodaros vadovas

25-erius metus rinkodaros srityje veikiančio Vadimo žinios remiasi įvairiose Lietuvos ir tarptautinėse bendrovėse įgyta patirtimi, kuria šiandien jis naudojasi vadovaudamas bendrovės „Omniva LT“ rinkodaros departamentui.


Diskusija: Kaip efektyviai planuoti marketingo biudžetą B2B verslams šiandien? 


Diskusijos dalyviai:

 

 

Giedrė Vilkė

PHH GROUP marketingo vadovė

Giedrė dirba „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“, „220.lv“, „Kaup24.ee“, „Hansapost.ee“, „HobbyHall.fi“ marketingo vadove. Giedrė pastaruoju metu dirbo kompanijos „Aboutwear“ vadove, dirbo „CyberNews.com“ komercijos vadove, ėjo mados prekių startuolio „Filippo Loreti“ vykdomosios direktorės pareigas. „Pigu.lt“ rinkodaros direktore G. Vilkė dirbo 2013-2019 metais, anksčiau šioje grupėje, Latvijos kompanijoje „220.lv“, ji ėjo komercijos vadovės pareigas, taip pat dirbo „Pigu.lt“ produktų grupės vystymo vadove.

 

 

Julius Kaknevičius

WE ARE MARKETING partneris

B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ įkūrėjas, per beveik 10 veiklos metų dirbęs su daugiau nei 300 B2B įmonių iš įvairių industrijų. Raktas į rezultatyvų B2B marketingo piltuvėlį yra nuolat kintantis, todėl Julius įsisavina naujausias žinias, jas praktiškai išbando ir yra pasiruošęs atradimais su visais pasidalinti.

 

 

Šarūnas Sakalauskas

HTTPOOL vadovas Lietuvoje

Šarūnas Sakalauskas yra bendrovės HTTPOOL, atstovaujančios socialinius tinklus/platformas META, TWITTER, SPOTIFY, SNAPCHAT, TIKTOK, REDDIT ir DIGITAL TURBINE vadovas Lietuvoje.

Šarūnas turi 15 metų patirtį marketingo srityje, o skaitmeninis B2B marketingas  yra viena iš jo profesinio domėjimosi sričių.

 

 

Raimundas Skurdenis 

JUNG VILNIUS vadovas

Prieš beveik dvidešimt metų Lietuvoje įsteigus vokiečių dukterinę įmonę „JUNG Vilnius“, jos siūlomi produktai daug kam atrodė kaip tolima ateitis ar prabangi egzotika, tačiau R. Skurdenis neišnaudotą protingų namų sektoriaus potencialą netruko užpildyti pasiūla. Jo vadovaujama įmonė savo veiklą pradėjo nuo trijų darbuotojų bei kuklaus kambarėlio, kuriame ir gimė pirmosios išmaniosios idėjos, – dabar ši bendrovė yra didelės įmonės dalis su trimis dukterinėmis įmonėmis. Viso struktūroje dirba daugiau kaip 100 specialistų, o pernai metų konsoliduota apyvarta viršijo 28 mln. eurų. Kadangi „JUNG Vilnius“ tiesioginės prekybos nevykdo, o produktas – gana specifinis ir reikalaujantis techninio išmanymo, visa įmonės veikla vyksta B2B.

Diskusijos moderatorius:

  

Giedrius Juozapavičius 

Marketingo strategas, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius, LiMA valdybos narys

 

Renginio įrašas

Svarbiausia informacija

Tema:

B2B marketingas

Forma:

Renginio įrašas

Renginys vyko:

2022 m. lapkričio 10 d. (ketvirtadienis) 15:00 val.

Trukmė:

~ 3 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Dalyvio mokestis:

LiMA nariams: nemokamai 

Renginio įrašas LiMA nariams →