LiMA DIGITAL specialisto kursai – intensyvi 4-ių mėn. trukmės programa, kurioje įgyjami esminiai teoriniai skaitmeninio marketingo pagrindai ir bazinės žinios darbui su skaitmeniniais įrankiais
Kas yra tarptautinis LiMA sertifikavimas?
Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto kursų metu įtvirtinamos žinios apie bendrus marketingo ir skaitmeninio marketingo pagrindus ir principus, priemones, įrankius ir rodiklius bei jų tarpusavio sąsajas. Lavinami sprendimų pagrindimo ir įgyvendinimo įgūdžiai. Kursų gale laikomas tarptautiniai egzaminai, kurios išlaikius suteikiama tarptautinė profesinė kvalifikacija ir 3 diplomai.
|
LiMA DIGITAL marketingo specialisto kursų tikslas:Programa skirta įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas, kad kursą pabaigęs dalyvis galėtų įsidarbinti skaitmeninio marketingo specialisto pozicijoje arba praplėstų jau turimas atsakomybes, sustiprintų savo įgūdžius. |
|
LiMA DIGITAL kursai skirti:Siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą. |
|
LiMA DIGITAL kursų privalumai:• Intensyvi 4-ių mėn. trukmės programa, kurioje įgyjami esminiai teoriniai skaitmeninio marketingo pagrindai ir bazinės žinios darbui su skaitmeniniais įrankiais; |
LiMA DIGITAL kursų programa suskirstyta į 2 modulius |
|
A1 modulis |
A2 modulis |
|
A2 modulis - praktinės užduoties rengimas pagal NIMA reikalavimus– analitika ir skaitmeninio plano ruošimas. Laikomas A2 egzaminas - rašto darbo pridavimas ir ginimas. Rašto darbui ruošitės atlikdami savarankiškas užduotis paskaitų metu bei dalyvaudami dvejose online pasirengimo sesijose, kuriose galėsite aptarti aktualiausius klausimus. |
A1 teorinė dalis pagrįsta nuosekliu pagrindinių marketingo ir skaitmeninio marketingo temų pristatymu, kiekvieną temą siejant su populiariausiais įrankiais bei praktiniais pavyzdžiais. Kaip papildoma kursų vertė, dalyviams suteikiama galimybė praktiškai atlikti užduotis pagal savo atvejį (darbovietės, kliento ar nuosavos veiklos), kurias galima aptarti su lektoriumi papildomų nuotolinių konsultacijų metu. Užduotys padės praktiškai išbandyti įrankius su savo paskyromis ir tuo pačiu pasirengti A2 dalies rašymui. |
A2 praktinė dalis apima savarankišką savo projekto skaitmeninio marketingo plano rengimą ir ginimą. Dalyvis rengia konkrečių veiksmų planą iš dviejų dalių: I dalis (pasirinkto interneto puslapio) ANALITIKA yra privaloma, II dalis – pasirenkama iš temų sąrašo: paieškos variklio marketingas (SEM), reklama internete (online advertising), socialinė medija (social media) arba naujienlaiškių marketingas (newsletter marketing). Plane nurodoma analizuojama įmonė, išanalizuojama dabartinė situacija, iškeliami tobulinimo ar nauji tikslai bei pateikiami konkretūs žingsniai su pavyzdžiais, kaip tie tikslai turėtų būti pasiekti. |
|
Programos temos |
1. |
Fundamentalūs marketingo pagrindai |
2. |
Skaitmeninio marketingo planavimas |
3. |
Socialinė medija |
4. |
Reklama internete: Meta |
5. |
Reklama internete: Google |
6. |
Paieškos platformų marketingas: SEO |
7. |
Interneto svetainės: konversijų optimizacija |
8. |
Naujienlaiškių marketingas |
9. |
Duomenų analizė |
10. |
Turinio kūrimas prekės ženklams: vaizdinė ir tekstinė komunikacija |
11. |
Skaitmeninės kampanijos kūrimas, įgyvendinimas ir efektyvumas |
Svarbiausia informacija: |
|
Laikotarpis: |
2023 vasario 24 d. - birželio 23 d. |
Vieta: |
Vilniuje ir INTERNETU |
Mokymo būdas: |
9 vakarinės paskaitos internetu ir 4 intensyvios pusės dienos sesijos penktadieniais Vilniuje. |
Intensyvumas: |
• Vakarinės tiesioginės online paskaitos. 4 ak. val. su 10 min. pertrauka 1 k. per savaitę nuo 18:00 iki 21:10 val; |
Kalba: |
• Paskaitų kalba - lietuvių; |
Turinys: |
Kursų turinys parengtas pagal tarptautinius NIMA reikalavimus skaitmeninio marketingo specialisto kvalifikacijai įgyti, bet jais neapsiriboja. Lektoriai ruošia paskaitų turinį ir užduotis vadovaudamiesi rinkos patikrintais bei populiariausiais metodais ir įrankiais. |
Kursų organizatoriai: |
|
Kursai skirti: |
Pradedantiesiems skaitmeninio marketingo srities specialistams, siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių su praktiniais įrankių išbandymais. |
Forma: |
Teorinis ir praktinis skaitmeninio marketingo kursas |
Kvalifikacinių kursų kaina: |
LiMA nariams: 2280 Eur |
Mokėjimo sąlygos: |
1. Mokestį už kursus galima mokėti dalimis (600 Eur avansas + likusi suma) arba iškart pilną sumą. Mokėjimas atliekamas per savaitę nuo registracijos, bet ne vėliau nei 2023 02 20. Neapmokėjus iki šios datos, kaina automatiškai kyla iki mokėjimo dieną galiojančios kainos. 2. Jei mokama dalimis: 2.2 Likusią sumą už kursus galima mokėti jums patogiomis dalimis. Už kursus turi būti pilnai atsiskaityta likus ne mažiau nei 14 d. (dvi savaitės) iki A1 egzamino. 2.3 Jeigu likusi suma mokama dalimis, galutinis mokėjimas negali būti didesnis nei 30 proc. kainos. 2.5 Suteikiama galimybė dalintis kursų kainą su darbdaviu, jei toks poreikis yra. 3. PVM mokestis studijų paslaugai nėra taikomas 4. Sąskaita faktūra išrašoma kursams pasibaigus (pilnai įvykdžius paslaugą). Pagal poreikį išrašoma išankstinė sąskaita. |
Kontaktai pasiteiravimui: |
Tarptautinių projektų ir sertifikavimo vadovė +370 675 24330 |
Fotografavimas ir filmavimas: |
Paskaitų metu gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje LiMA kursų komunikacijoje. |