LiMA DIGITAL: Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto kursai

LiMA DIGITAL: Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto kursai

2023-02-24 12:30, online + Vilnius | Dalyvauja: 39 Registracijos terminas: 2023-03-10

  LiMA DIGITAL specialisto kursai – intensyvi 4-ių mėn. trukmės programa, kurioje įgyjami esminiai teoriniai skaitmeninio marketingo pagrindai ir bazinės žinios darbui su skaitmeniniais įrankiais

Kas yra tarptautinis LiMA sertifikavimas?

Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto kursų metu įtvirtinamos žinios apie bendrus marketingo ir skaitmeninio marketingo pagrindus ir principus, priemones, įrankius ir rodiklius bei jų tarpusavio sąsajas. Lavinami sprendimų pagrindimo ir įgyvendinimo įgūdžiai. Kursų gale laikomas tarptautiniai egzaminai, kurios išlaikius suteikiama tarptautinė profesinė kvalifikacija ir 3 diplomai.

Registracija į kursus




 

LiMA DIGITAL marketingo specialisto kursų tikslas:

Programa skirta įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas, kad kursą pabaigęs dalyvis galėtų įsidarbinti skaitmeninio marketingo specialisto pozicijoje arba praplėstų jau turimas atsakomybes, sustiprintų savo įgūdžius.




 

 

 

LiMA DIGITAL kursai skirti:

Siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą.




 

 

  

 

LiMA DIGITAL kursų privalumai:

• Intensyvi 4-ių mėn. trukmės programa, kurioje įgyjami esminiai teoriniai skaitmeninio marketingo pagrindai ir bazinės žinios darbui su skaitmeniniais įrankiais;
• Sėkmingai išlaikius egzaminus suteikiama tarptautinė profesinė kvalifikacija bei tai liudijantys NIMA ir LiMA diplomai bei Europos marketingo konfederacijos (EMC) sertifikatas;
• Programa papildyta 2 naujomis temomis - apie fundamentalius marketingo pagrindus ir kampanijos planavimą. Jos apjungs ir dar labiau įprasmins skaitmeninių kanalų integraciją, suteiks papildomų žinių, leisiančių greičiau suprasti ir suvokti marketingo veikimo principus, pagrindines sąvokas, praktikoje naudojamus įrankius;
• Darbas su savo projekto (įmonės, kliento ar nuosavos veiklos) skaitmeniniais įrankiais;
• Savarankiškų užduočių įvairovė suteiks galimybę praktiškai išbandyti platformas, padės įsivertinti ir suprasti savo skaitmeninių kanalų situaciją, nustatyti probleminius taškus, išsikelti tikslus;
• Lektoriai praktikai, savo srities profesionalai iš tokių įmonių kaip BPN Intense, Surfshark, Evolvery, NFQ Technologies, AdDrama, SuperYou, Sons & Daugthers ID, EduMint, ne tik ves įdomias paskaitas, bet ir suteiks grįžtamąjį ryšį, aptardami praktinių užduočių klausimus grupinių, individualių konsultacijų metu arba atsakydami dalyviams asmeniškai raštu;
• Patogus mokymo būdas, pritaikytas dirbantiems žmonėms, tačiau suteikiantis galimybę megzti naujus profesinius ryšius bei tobulėti kartu su rinkos bendraminčiais;
• Atnaujintas partnerių tinklas LiMA DIGITAL programai suteikia galimybę dar plačiau įsiklausyti į šiandieninius verslo ir marketingo rinkos poreikius, atliepti startuolių bendruomenės iššūkius ir suteikti platformą bendradarbiavimui, įtraukiant į rinką naujai sertifikuotus specialistus.
• Sertifikuotų specialistų kvalifikacijos viešinimas ir įtraukimas į registrą LiMA ir EMCQ duomenų bazėje;
• LiMA Sertifikavimo Alumni bendruomenė.
Plačiau apie LiMA DIGITAL Sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto kursus →

  

LiMA DIGITAL kursų programa suskirstyta į 2 modulius

A1 modulis

A2 modulis


A1 modulis - teorinė dalis su užduotimis savarankiškam darbui. Laikomas tarptautinis A1 egzaminas internetu iš uždarų (testo tipo) klausimų. Egzaminui ruoštis yra rekomenduotinas vadovėlis anglų kalba ir dvi online pasirengimo sesijos su lektoriumi. Egzaminas yra parengtas NIMA – The Netherlands Insitute of Marketing. 

A2 modulis - praktinės užduoties rengimas pagal NIMA reikalavimus– analitika ir skaitmeninio plano ruošimas. Laikomas A2 egzaminas - rašto darbo pridavimas ir ginimas. Rašto darbui ruošitės atlikdami savarankiškas užduotis paskaitų metu bei dalyvaudami dvejose online pasirengimo sesijose, kuriose galėsite aptarti aktualiausius klausimus.

A1 teorinė dalis pagrįsta nuosekliu pagrindinių marketingo ir skaitmeninio marketingo temų pristatymu, kiekvieną temą siejant su populiariausiais įrankiais bei praktiniais pavyzdžiais. Kaip papildoma kursų vertė, dalyviams suteikiama galimybė praktiškai atlikti užduotis pagal savo atvejį (darbovietės, kliento ar nuosavos veiklos), kurias galima aptarti su lektoriumi papildomų nuotolinių konsultacijų metu. Užduotys padės praktiškai išbandyti įrankius su savo paskyromis ir tuo pačiu pasirengti A2 dalies rašymui.

A2 praktinė dalis apima savarankišką savo projekto skaitmeninio marketingo plano rengimą ir ginimą. Dalyvis rengia konkrečių veiksmų planą iš dviejų dalių: I dalis (pasirinkto interneto puslapio) ANALITIKA yra privaloma, II dalis – pasirenkama iš temų sąrašo: paieškos variklio marketingas (SEM), reklama internete (online advertising), socialinė medija (social media) arba naujienlaiškių marketingas (newsletter marketing). Plane nurodoma analizuojama įmonė, išanalizuojama dabartinė situacija, iškeliami tobulinimo ar nauji tikslai bei pateikiami konkretūs žingsniai su pavyzdžiais, kaip tie tikslai turėtų būti pasiekti.

LiMA DIGITAL A1 modulio reikalavima pagal NIMA →

LiMA DIGITAL A2 modulio reikalavima pagal NIMA →

 

  

 

Programos temos

 1.  

 Fundamentalūs marketingo pagrindai 

2. 

 Skaitmeninio marketingo planavimas

3. 

 Socialinė medija

4.

 Reklama internete: Meta

5.

 Reklama internete: Google

6.

 Paieškos platformų marketingas: SEO

7.

 Interneto svetainės: konversijų optimizacija

8.

 Naujienlaiškių marketingas

9.

 Duomenų analizė

10.

 Turinio kūrimas prekės ženklams: vaizdinė ir tekstinė komunikacija

11.

 Skaitmeninės kampanijos kūrimas, įgyvendinimas ir efektyvumas

  

Registracija į kursus



Tarptautiniai sertifikavimo partneriai:


      

Svarbiausia informacija:

Laikotarpis:

2023 vasario 24 d. - birželio 23 d.

Vieta:

Vilniuje ir INTERNETU

Mokymo būdas:

9 vakarinės paskaitos internetu ir 4 intensyvios pusės dienos sesijos penktadieniais Vilniuje.
Papildomai kviesime dalyvius jungtis nuotoliniu būdu konsultacijoms ir pasirengimo egzaminams sesijoms. Paskaitos bus įrašomos.

Intensyvumas:

 Vakarinės tiesioginės online paskaitos. 4 ak. val. su 10 min. pertrauka 1 k. per savaitę nuo 18:00 iki 21:10 val;
 Gyvos pusės dienos sesijos Vilniuje 6 ak. val. trukmės su 2 pertraukomis 1 kartą per mėnesį nuo 12:30 iki 17:45 + dalyvių networkingas;
 Papildomos vakarinės online konsultacijos užduočių aptarimui 1-2 k. per savaitę nuo 18.00 iki 19.30 arba 20.15;
Laikas savarankiškam mokymuisi ir skaitmeninio plano rengimui (A2 rašto darbas).

Kalba:

 Paskaitų kalba - lietuvių;
 Paskaitų medžiaga - lietuvių/anglų;
 Rekomenduotinas vadovėlis - anglų;
 Egzaminai - lietuvių/anglų.

Turinys:

Kursų turinys parengtas pagal tarptautinius NIMA reikalavimus skaitmeninio marketingo specialisto kvalifikacijai įgyti, bet jais neapsiriboja. Lektoriai ruošia paskaitų turinį ir užduotis vadovaudamiesi rinkos patikrintais bei populiariausiais metodais ir įrankiais.

Kursų organizatoriai:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA)

Kursai skirti:

Pradedantiesiems skaitmeninio marketingo srities specialistams, siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių su praktiniais įrankių išbandymais.

Forma:

Teorinis ir praktinis skaitmeninio marketingo kursas

Kvalifikacinių kursų kaina:

 

LiMA nariams: 2280 Eur 
Svečiams: 2400 Eur

Mokestį sudaro kursų paskaitos ir 2 tarptautiniai egzaminai

Nesate narys? Kviečiame juo tapti!
LiMA metinės narystės kaina - 100 Eur (+ 40 Eur vienkartinis stojimo mokestis)

Mokėjimo sąlygos:

1. Mokestį už kursus galima mokėti dalimis (600 Eur avansas + likusi suma) arba iškart pilną sumą. Mokėjimas atliekamas per savaitę nuo registracijos, bet ne vėliau nei 2023 02 20. Neapmokėjus iki šios datos, kaina automatiškai kyla iki mokėjimo dieną galiojančios kainos. 

2. Jei mokama dalimis: 
2.1 Registracijos metu kainai ir vietai kursuose rezervuoti yra pervedamas avansas (600 Eur). Avansas mokamas pavedimu į LiMA sąskaitą (rekvizitai), nurodant dalyvio vardą, pavardę ir kursų pavadinimą. 

2.2 Likusią sumą už kursus galima mokėti jums patogiomis dalimis. Už kursus turi būti pilnai atsiskaityta likus ne mažiau nei 14 d. (dvi savaitės) iki A1 egzamino.

2.3 Jeigu likusi suma mokama dalimis, galutinis mokėjimas negali būti didesnis nei 30 proc. kainos.

2.4 Taip pat galimas individualus mokėjimo planas pagal atskirą susitarimą.

2.5 Suteikiama galimybė dalintis kursų kainą su darbdaviu, jei toks poreikis yra.

3. PVM mokestis studijų paslaugai nėra taikomas 

4. Sąskaita faktūra išrašoma kursams pasibaigus (pilnai įvykdžius paslaugą). Pagal poreikį išrašoma išankstinė sąskaita.

Kontaktai pasiteiravimui:

Tarptautinių projektų ir sertifikavimo vadovė
Lina Vaikšnorienė
sertifikavimas@lima.lt 

+370 675 24330

Fotografavimas ir filmavimas:

Paskaitų metu gali būti fotografuojama ar filmuojama, todėl informuojame, kad jūs galite būti matomas  nuotraukose ar vaizdo įrašuose, kurie gali būti patalpinti viešai prieinamose vietose: socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje bei tolimesnėje LiMA kursų komunikacijoje.