Skirkite gruodžio mėnesį profesinei refleksijai komandose!
Komunikacija yra vienas svarbiausių faktorių efektyviam komandiniam darbui. Deja, dažnai nesugebame vienas kito išgirsti. Kyla nepasitenkinimas santykyje su klientais ar kolegomis dėl įvairiausių iššūkių. Darbas darbą veja ir papildomo laiko aptarti ir nagrinėti problemines situacijas neatsiranda. Neiškalbėti arba nutylėti jausmai ir emocijos trukdo darbo santykiams ir kelia nereikalingas įtampas kolektyve ar su klientu.
Bet ar problema tikrai slypi ten, kur mums atrodo? Taikant refleksijos metodus, pamatoma kito žmogaus perspektyva ir įvertinamas asmeninis indėlis bendrame darbo procese. Atviras situacijos žinojimas ir veiksmų permąstymas skatina profesinį tobulėjimą, sklandesnę komunikaciją ir mokymąsi iš savo klaidų. Refleksijos momentas stiprina komandinius ryšius ir organizacijos kultūrą.
Sesijos pagrindinis tikslas: interaktyviai supažindinti su refleksijos metodais, kurie padeda efektyvinti organizacijos vidinę komunikaciją ir stiprinti darbo kultūrą.
2 valandų sesijos metu sužinosite:
• Kas yra refleksija ir kokią naudą tai atneša įmonėms?
• Kokie yra efektyviausi refleksijų taikymo įrankiai bei metodai?
• Kaip ir kada vykdyti refleksijas, kad būtų užtikrintas asmeninis augimas įmonės viduje?
Renginys skirtas: kliento ir darbuotojo patirčių vadybininkams, marketingo, komunikacijos, žmogiškųjų išteklių specialistams, vadovams bei žmonėms, kuriems rūpi organizacijos vidinės kultūros augimas ir klestėjimas.
Sesijos lektoriai:
|
Deividas Juozulynas
CRITICAL CX strategas, produkto dizaino studijos DESDORP bendraįkūrėjas, VDA docentas Remdamasis teorinėmis ir praktinėmis vartotojų kelionių organizavimo patirtimis bei tarpdisciplininiais kūrybiniais, holistiniais, empatiškumo principais dizaino agentūroje CRITICAL padeda prekės ženklams įveikti strateginius santykio su vartotojais iššūkius. Veda kūrybines dirbtuves, savo įžvalgomis dalinasi publikacijose, eidamas docento pareigas Vilniaus dailės akademijoje dėsto paslaugų dizainą, o Kauno technologijos universitete - vartotojo patirties dizainą. |
|
Karolina Petraitytė
CRITICAL CX dizainerė, Kauno technikos universiteto mechanikos inžinerijos ir dizaino fakulteto lektorė, edukacinių priemonių dizainerė, pedagogė Produktų ir sistemų dizainerė, dirbanti patirčių ir edukacijos srityse, padedanti įmonėms ieškoti holistinių problemų sprendimo būdų. Dėstanti produkto vystymo, dizaino principų integravimo ir patirčių organizavimo paskaitas. Fasilituoja kūrybines dizaino dirbtuves.
|
Bilieto kaina:
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
0 Eur* |
35 Eur* |
*LiMA seminarų abonementų
|
*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Profesinės refleksijos įrankiai ir metodai |
Forma: |
Seminaras |
Data: |
2022 m. gruodžio 8 d. (ketvirtadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 35 Eur |
LiMA nariams: nemokamai Registracija LiMA nariams → |
|
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |