Renginio įrašas | LiMA DAY LIETUVA'22: (NE)KOMFORTO ZONA

Renginio įrašas | LiMA DAY LIETUVA'22: (NE)KOMFORTO ZONA

2024-12-09 00:00, Online | Dalyvauja: 42 Registracijos terminas: 2024-12-09


Konferencijos įrašas!

12+ pranešėjų – marketingo bei verslo profesionalų ir praktikų
300+ minučių turinio apie marketingo tendencijas ir įkvepiančias patirtis
800+ marketingo, komunikacijos ir verslo atstovų networkingas 

 

Didžiausia marketingo konferencija LiMA DAY LIETUVA’22!

Komforto siekiame visi, tačiau būtent diskomfortas skatina tobulėti ir judėti į priekį. Diskomfortas yra inovacijų prigimtis ir verslo augimo variklis.

Kas ir kur yra marketingo (dis)komforto zona?
Kaip marketingistui diskomfortą paversti komfortabiliu?

Konferencijoje:
• Sužinosite pagrindinės (ne)tendencijas, kurias vertėtų pritaikyti savo versle;
• Atrasite marketingo sprendimus, kuriuos būtina išbandyti 2023 m.;
• Išgirsite įkvepiančius (ne)sėkmės pavyzdžius versle ir gyvenime;
• Pasimėgausite tikru dėmesiu ir pabendrausite su didžiausia marketingo bendruomene.
 

Konferencija komfortiškiausia:
marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, reklamos ir komunikacijos agentūrų atstovams, marketingo konsultantams, laisvai samdomiems specialistams, įmonių vadovams ir visiems, kuriems įdomu, kokios yra šiuolaikinio marketingo tendencijos, strategijos ir perspektyvos.


Konferencijos pranešėjai: 

Keep your ads out of the Friendzone

We are all looking for that special relationship with our consumers. A real connection. But in the age of the 8 second attention span, conventional advertising doesn’t cut it anymore. As marketers and advertisers, we cannot afford to be forgettable. Our consumers will forget our strategic differentiators, our clever taglines, and our big budget productions. But they will always remember how we made them feel. That’s why to tell a good story, we must aim to uncover the most powerful of emotions – from love to hate, happiness, surprise, or anger. In this talk, you will learn a series of tactics you can apply to make sure your work has the impact to win over any consumer’s heart.

Simona Suman, MRM/MCCANN ROMANIA vykdančioji kūrybos direktorė

Simona turi daugiau nei 14 metų patirtį dirbant su sudėtingomis skaitmeninėmis marketingo kampanijomis, skirtomis regioniniams ir pasauliniams B2C ir B2B klientams. Jos darbai buvo pripažinti daugelyje tarptautinių ir vietinių festivalių, tokių kaip Cannes Lions, The One Show, New York Festivals, Eurobest, Golden Drum, ADC Europe. Simona dažnai priklauso tarptautinėms vertinimo komisijoms tokiuose konkursuose kaip D&AD, LIAA, Dubai Lynx, New York Festivals ar ADC Europe, yra aktyvi moterų talento propaguotoja kūrybinėse industrijose, organizuoja ir veda renginius įvairovės ir įtraukimo temomis.

Kaip sukurti Grand Prix vertą reklamą?

Lietuvos reklamos gamybos namai „Magic“ nufilmavo šiais metais tarptautiniame kūrybiškumo festivalye „Kanų liūtai“ svarbiausią apdovanojimą „Grand Prix“ apdovanojimą pelniusią „Penny: The Wish“ reklamą. Kokios priežastys nulėmė, kad reklama buvo įvertinta kaip geriausia? Kaip vyko reklamos Vilniuje filmavimas ir kas labiausiai įsiminė? Į ką svarbu atkreipti dėmesį kuriant tokio dydžio projektą? Kaip „Kanų liūtų” apdovanojimas pakeitė gyvenimą?

Ramojus Petrauskas, MAGIC ir ECONTENT.STORE įkūrėjas ir prodiuseris

Ramojus Petrauskas yra Lietuvos reklamos gamybos namų „Magic“ ir skaitmeninio turinio gamybos agentūros „ eContent.store“ įkūrėjas ir prodiuseris, daugiau nei 20 metų kuriantis bei gaminantis video turinį pasaulinėje rinkoje.

 

Creating innovative solutions in uncertain times

Often clients want new and innovative solutions, but together with the idea they ask for data on how similar campaigns have been successful in the past. How can we be more comfortable with this ever-shifting field, on both the creative and the client side? How can we reduce uncertainty and probability of failure when offering innovative solutions?

Ossi Honkanen, HASAN&PARTNERS kūrybos vadovas

Ossi Honkanen yra multidiscipliniškas marketingo ir reklamos profesionalas, dirbantis pirmaujančiose agentūrose Suomijoje ir Europoje. Šiuo metu dirba Ossi kūrybos vadovu ir inovacijų vadovu „hasan & partneris“ su klientais iš B2C ir B2B sektorių („OnePlus“, „Pfizer“, „DNA“, „Sanoma“, „Tallink Silja“, „Fazer“, „Helsingin Sanomat“, „Plan“ ir „Radio Helsinki“). Ossi nuolat pasineria į naujas temas – nuo dirbtinio intelekto iki psichologijos ir kultūros reiškinių, nuo duonos gaminimo iki kelnių siuvimo – ir vėliau jas sujungia naujais būdais.

 

Kakė Makė: iš local į global siekiant Netflix, Disney ir Nickelodeon

Iš local į global per testus, offroadus, MVP, biudžeto degimą ir nuolatines pamokas: Kakė Makė/Nelly Jelly atvejis. Kaip atsidurti ant Disney, Netflix ar Nickelodeon stalo? Unikali prekės ženklo kelionė iš local į global atsisakius eiti per DNR, o šiai kelionei sukuriant naują turinį. Pranešime bus pristatyta Y2022 strategija, jos įgyvendinimo užkulisiai su visais nesklandumais, išmoktomis pamokomis, kurios monetizuojasi naujuose veiksmuose arba tampa nuostoliais.

Simona Krasauskienė, NJ WORLD vadovė

Rinkoje dirba su stipriausiais lietuviškais ir global prekės ženklais jau daugiau nei 20 m. iš prekės ženklo, agentūros, enterprenerio pusės. Paskutinius beveik trejus metus yra on a mission to make Kakė Makė well known globally as Nelly Jelly ir su komanda kuria naują turinio formą, ją pristato Paramount, Disney, Netflix ir kitiems pasaulio broadcasteriams. Dažnai vartojama frazė: “Taikykimės į mėnulį, nusileisime kuriose nors žvaigždėse”. 

Ar gali skambučiai Rusijai sustabdyti karą?

Kampanija „Call Russia“ tapo viena didžiausių pasaulyje pilietinių iniciatyvų, kovojančių su Rusijos karo Ukrainoje dezinformacija. Daugiau nei 49 000 savanorių iš viso pasaulio pakėlė ragelį ir paskambino į Rusiją. Tačiau kokia šių skambučių prasmė? Ką jie gali pakeisti? Ši iniciatyva pelnė platų pripažinimą ir buvo įvertinta tokiuose reklamos festivaliuose kaip „London International Awards“, „Golden Drum Festival“, „Kyiv International Advertising Festival“, „BalticBest“ ir ADC*LT. Taip pat iniciatyva pateko į prestižinį „Kanų liūtų“ „Titanium“ kategorijos trumpąjį sąrašą.

Paulius Senūta, NOT PERFECT COMPANIES steigėjas ir partneris 

Paulius Senūta yra reklamos specialistas, rašytojas ir visuomenės veikėjas. Jis buvo išrinktas antru svarbiausiu skaitmeniniu aktyvistu (po Elono Musko) Rusijos–Ukrainos 2022 metų kare, o 2019-aisiais jo debiutinis romanas „Sfera“ tapo antra perkamiausia grožine knyga Lietuvoje keturias savaites iš eilės. Be šių antrosios vietos pasiekimų, Paulius Senūta yra vienos labiausiai pripažintų kūrybinių agentūrų tinklų Baltijos šalyse su ofisais Vilniuje, Rygoje ir Taline „Not Perfect Companies“ steigėjas ir partneris. Jis turi daugiau nei 25 metų strateginio planavimo patirtį ir yra dirbęs daugiau kaip su 150 prekių ženklų visuose įsivaizduojamuose sektoriuose.

Baigėsi komfortabilus dešimtmetis socialiniuose tinkluose

Jei socialinių tinklų ekspertas iš 2012 teleportuotųsi į šiandieną, į darbus įsilietų be didesnių problemų. Tačiau greit pajaustų, kad jam nebesiseka taip gerai, kaip sekdavosi anksčiau. Kodėl sekėjai nebepamato jo turinio? Kodėl neįsitraukia, o kartais net atvirai kritikuoja jo prekės ženklo įrašus? Ir kas čia per BeRealai su Metavisatom? Į 2023-iuosius žengsim su stiprokai pasikeitusiu SMM horizontu. Pranešime išgirsite apie kintančius įpročius, lūkesčius ir formatus socialiniuose tinkluose.

Karolis Rimkus, CAPTION ir VENUDU.LT vadovas

Karolis vadovauja socialinių tinklų agentūrai „Caption" ir marketingo mokymų platformai „Venudu.lt". Savo mintimis apie marketingą aktyviai dalinasi LinkedIn platformoje, kur jo įrašus seka >30 000 žmonių. 

Šiame susitikimų kambaryje mirė humoras

Kas atsitiko, kad juokas reklamoje tapo nepageidaujamas. Ar jis mirė susitikimų kambariuose? Ar bus pribaigtas bandant patikti visiems? O gal galą gavo, nes per daug galvojame „ką žmonės pagalvos“. Pamėginkime sugrąžinti humorą į reklamą, nes žmonės dar nepamiršo kaip juoktis.

Mantas Velykis, LRT savireklamos skyriaus vadovas

Beveik 13 metų dirbęs įvairiose šalies reklamos agentūrose ir jose kartu su komandomis laimėjęs ne vieną vietinį ir tarptautinį apdovanojimą, Mantas atsidūrė kliento pusėje. Šiuo metu jis dirba LRT komandoje, kurioje padeda užtikrinti kokybišką ir patrauklią komunikaciją. Taip pat Mantas yra reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas ir įvairių projektų mentorius. 

Pitch, don’t kill my vibe

Kai paskutinį kartą KOMAA (komunikacijos agentūrų asociacijos) nariai ėmėsi spręsti neapmokamų pitch’ų klausimą – viskas baigėsi karteliniu susitarimu ir 3,4 mln. litų nuostoliu. Nežinia, kuo tai baigsis šįkart, bet surizikuosiu kelti reklamos agentūrų konkursų klausimą iš naujo. Ar tikrai šis formatas, kuris iki galo netinka nei agentūroms, nei patiems klientams, yra geriausia, ką galėjome sugalvoti? Pranešimo metu įvertinsime standartinį pitch’o procesą tiek iš agentūrų, tiek iš klientų perspektyvos ir pabandysime atrasti geresnį būdą atsirinkti kūrybos partnerius iš pirmo karto.

Toma Stasiukaitytė, CLINIC 212 agentūrų grupės strategė

Toma turi 10 metų patirtį dirbant reklamoje: nuo kūrybininkės performance marketingo, komunikacijos agentūrose iki strategės tradicinės reklamos ir branding‘o agentūrų grupėje. Juokaudama, šiandien save vadina gut feeling‘o architekte, o kasdienybėje padeda klientams ne tik atrasti efektyviausią būdą atsidurti vartotojų akiratyje, bet ir kaip įsitvirtinti jų pasąmonėje ilgam. Daugiausia dirba su mažmeninės prekybos, gamybos, telekomunikacijų, IT sektoriaus klientais ir per pastarąjį dešimtmetį prisidėj prie jų sėkmės tiek Lietuvoje, tiek kitose Europos Sąjungos šalyse, tiek JAV.

Naujųjų metų rezoliucijos komforto zonai praplėsti

Yra nemažai dalykų, kuriuos kasdieniame darbe vis dar darome, nors neturėtume. Tarsi jaučiame, kad dalį kasdienių užduočių turėtume spręsti kitaip, bet inertiškai judame ta pačia vaga. Metų pabaiga yra puiki proga persidėlioti mintis ir nuspręsti, kuria linkme plėsime komforto zoną kitais metais.

Tomas Nemura, CHOCO AGENCY partneris

Skaitmeninės rinkodaros strategas, pastaruosius 15 metų padedantis savo klientams pasiekti vartotojų širdis. Tomas Nemura yra vienas iš skaitmeninės agentūros „Choco agency“ įkūrėjų, „The Atomic Garden Vilnius“ mokyklos dėstytojas, konsultuoja stambiausius prekinius ženklus Lietuvoje ir formuoja jų skaitmeninės komunikacijos strategijas. 

„Stratkomų“ vadovėlis operuoti (ne)komforto zonoj

Karas, maras, recesija. Ką dar mums pasiūlys netolima ateitis? Ir kaip naviguoti nežinomybėje, kai beveik neįmanoma planuoti? Komunikacijos strategai jau daugiau nei dešimtmetį įkvėpimo semiasi iš egzotiškiausių disciplinų: politikos (#campaigns), žvalgybos (#redteaming) ir karo mokslų (#VUCA), startuolių ir rizikos kapitalo (#HockeyStick), ar futurizmo (#ConeOfPlausibilities). Ruošiantis naujiems metams, apžvelgsime ką į „išgyvenimo rinkinį“ verta įsidėti ir mums.

Leon Cook, ATTICUS PARTNERS įkūrėjas

Leonas yra tarptautinius apdovanojimus pelniusios komunikacijos, strateginių konsultacijų ir vyriausybinių reikalų agentūros „Atticus Partners“ įkūrėjas, vadovaujantis tarptautinei 30-ies žmonių komandai, dirbančiai su klientais visame pasaulyje – pavyzdžiui, Vestminsteryje, Briuselyje, Vašingtone ir Vilniuje. Savo agentūrą Leonas sukūrė po daugiau nei 20 metų darbo su trimis didžiausiomis pasaulio agentūromis, tarptautinėmis energetikos ir industrinėmis kompanijomis, bei keletu vyriausybių. Tarp jo karjeros pasiekimų – sėkmingos kampanijos su tech gigantais META ir SONY, bei pagalba FTSE 100 kompanijoms naviguoti COVID-19 nežinomybę.

Dominykas Milašius, UNIT 370 įkūrėjas

Geopolitinės rizikos valdymo ekspertas ir entrepreneris, dalinantis laiką tarp Londono ir Vilniaus. Kaip „butikinės" konsultacijų agentūros Unit 370 įkūrėjas, Dominykas padeda kurti ir įgyvendinti rizikos valdymo ir auginimo strategijas, bei stiprinti tarptautinio verslo ir investicinius ryšius. Anksčiau dirbęs su top-3 pasauline konsultacijų firma bei specializuotu Londono butiku, Dominykas patarinėjo EMEA regiono sprendimų priėmėjams viešajame ir privačiame sektoriuose. Taip pat, Dominykas yra vaistų kūrimo akseleravimo startuolio “Delta biosciences”bendraįkūrėjas, bei giliųjų technologijų partneris Baltic Sandbox Ventures fonde. 

Kiek marketingo žmogaus dar reikės duomenų bei algoritmų pasaulyje?

Nors tiek metų kalbame apie „data-driven“ rinkodarą, beveik kasdien aptariant kampanijas vis dar galime išgirsti tokias išsprūstančias frazes kaip „nematau savo reklamos”, „šis vizualas patrauklesnis”, „tai mūsų auditorijai neaktualu”. Pakalbėkime apie šiuos ir kitus žmogiškus manifestus prieš duomenimis grįstą rinkodarą, jau daug metų bandančią pakeisti rinkodaros efektyvumo vertinimą. Apie sprendimus, kur žmogus nepakeičiamas, ir situacijas, kai duomenys ir algoritmai padės žymiai sutaupyti laiko bei padidins rinkodaros investicijų atsiperkamumą.

Linas Šiautkulis, BPN INTENSE vadovas ir LiMA valdybos pirminkas 

Ekspertas, turintis daugiau nei 18 metų patirtį marketingo komunikacijos srityje. Linas taip pat yra dažnas rinkodaros, technologijų inovacijų konferencijų svečias. Kaip pranešėjas, lektorius ar moderatorius aktyviai dalyvauja Baltijos šalių edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose, konferencijose marketingo komunikacijos bei vartotojų elgsenos temomis. 

(Ne)komfortas iš vartotojų perspektyvos: kas mūsų laukia rytoj?

 

Įprasta girdėti, kad po kiekvieno mus sukrėtusio įvykio (pandemija, karas Ukrainoje, ekonominis nuosmukis) kaip vartotojai pasikeičiame negrįžtamai ir jau nebūsime tokie, kaip buvę. Žiniasklaida ieško karštų temų ir nuo vasaros pabaigos garsiai kalba apie „recesijos aukas“. Bet galbūt nežiūrint į viską jaučiamės laimingi ir džiugiai laukiame ateities?

Dr. Eleonora Šeimienė, KOG instituto vadovė 

Dr. Eleonora Šeimienė turi 16 metų patirtį rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto vadovė, ISM vadybos ir ekonomikos universiteto docentė. 

Organizacinė atmintis ir užmarštis

Atmintis daro milžinišką įtaką mūsų veiksmams, patirtims ir elgesiui. Bet atmintis nėra koncepcija, kuri išskirtinai veikia individualius žmones, - ji lygiai taip pat egzistuoja ir platesnėse grupinėse struktūrose. Ką atmintis reiškia įmonėms? Kada organizacinė atmintis gali tapti konkurenciniu pranašumu, o kada virsta į pagrindiniu barjeru, trukdančiu organzacijoms judėti į priekį?

Andrius Grigorjevas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris strategas 

Strategas dirbantis su produktų kūrimo ir vystymo strateginiais projektais, dėstantis produktų vystymo ir skaitmeninės transformacijos kursus ISM ir FRONTIERS produktų akademijos programose. 

Kavos ar arbatos?

Kalbėtis, bendrauti, kurti ryšį, būti atviram yra rimtas ir labai nekomfortiškas darbas, reikalaujantis daug jėgų ir energijos. Visgi, santykis su kitais yra visko pradžia… O kaip kitaip? Tai ir išmėginsim - nepatogiai, kitaip ir nenuspėjamai.

Mindaugas Vidugiris, VIDUGIRIS.PRO vadovas 

Mindaugas Vidugiris – sertifikuotas Marshall Goldsmith koučeris. Vidinės organizacijų kultūros formavimo, komandos formavimo ir augimo ekspertas, dirbęs su daugiau nei 250 Lietuvos ir užsienio organizacijų. Festivalio „Masters of Calm“ ir stovyklos „Vyrų kalvė“ įkūrėjas, patyriminių mokymų ekspertas. 

Konferencijos moderatoriai:

Laura Dabulytė

Komunikacijos profesionalė, BUDINTI KOMUNIKACIJA įkūrėja

Komunikacijos profesionalė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį komunikacijos srityje, pastaruosius 6 metus dirbusi „Eurovaistinės“ komunikacijos vadove. Šiuo metu Laura konsultuoja verslus, taip pat veda Žinių radijo laidą „Aš jus įrašinėsiu" bei DELFI TV laidą „Pakvaišę dėl grožio“. 

Andrius Milinavičius

LiMA valdybos narys, BALTIC SANDBOX verslo plėtros vadovas 

Marketingo ir komunikacijos profesionalas, turintis daugiau nei 13 metų patirties dirbant su įvairiais marketingo projektais. Šiuo metu Andrius daugiausiai dirba su startuolių ekosistemomis, yra vienas iš verslo inovacijų akseleratoriaus BALTIC SANDBOX įkūrėjų ir verslo plėtros vadovas.

Konferencijos įrašo kaina:

LiMA nariams Svečiams

NEMOKAMAI

 

 



69 Eur*

 
*LiMA ambasadoriaus kodų
turėtojams
taikoma 20% nuolaida

 

Renginio įrašas Pirkti įrašą

 

 

 

Konferencijos generalinis rėmėjas


 


Konferencijos vizualinis identitetas

  




Konferencijos animavimas




Konferencijos kava


 


Internetinis puslapis


 


Konferencijos vieta

 


Konferencijos viešbutis




Informaciniai partneriai



Informaciniai draugai

 


Komunikacijos partneriai

 

 

Rėmėjai

 

  


Transliacijos partneriai




Konferencijos įgyvendinimas

  

Svarbiausia informacija

Sritis:

Marketingo tendencijos

Tema:

Konferencijos įrašas

Forma:

Konferencija

Konferencija vyko:

2022 m. lapkričio 30 d. (trečiadienis) 10:00 - 18:00 val.

Įrašo trukmė:

~ 7 val. 

Konferencijos įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“;
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su el.pašto adresu, todėl prašome nurodyti registracijoje savo el. paštą;
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį;
4. LiMA komanda pranešėjų skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 3 d.d. nuo apmokėjimo / registracijos gavimo jūsų nurodytu el. paštu.;

Organizatorius:

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), info@lima.lt
LiMA yra 17 metų veikianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1200 fizinių ir juridinių narių bendruomenę.

 

 

Registruotis
Registracija priimama iki 2024-12-09