3 renginių ciklas „Digital Marketing Update'23“

3 renginių ciklas „Digital Marketing Update'23“

2023-01-24 15:00, Online | Dalyvauja: 972 Registracijos terminas: 2023-01-26

 Renginio įrašas!


3 renginių ciklo „Digital Marketing Update'23“ renginio įrašas!

18+ Lietuvos skaitmeninio marketingo profesionalų ir praktikų;
500+ min. turinio apie skaitmeninio marketingo tendencijas ir naujoves;
900+ marketingo, skaitmeninio marketingo ir komunikacijos atstovų.

LiMA Digital Marketing Update‘23 – jau septintus metus Lietuvos marketingo asociacijos organizuojama skaitmeninio marketingo tendencijų renginių serija!

Kokios skaitmeninio marketingo naujovės ir tendencijos laukia 2023 m.?
Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką marketingo veiksmams 2023 m.?
Į ką reikės atkreipti dėmesį skaitmeninio marketingo strategijos ir kampanijų planavime?


Pasiruoškite 2023 metams!


Renginio įrašas

  


Renginio pranešėjai:
 

 

 

Kur nupūs 2023 metų dizaino tendencijų vėjai?

Ne, tai nebus dar vienas pranešimas apie tai kokias spalvas, šriftus ar formas naudosime šiais metais. Nekalbėsime apie tendencijas, kurios tikriausiai neišgyvens iki kitų metų konferencijos. Kalbėsime apie tikrą technologinį proveržį turinčias tendencijas, kurios įtakos mūsų vizualinius sprendimus dar ne vienerius metus.

Adomas Jazdauskas, Sons & Daughters ID kūrybos vadovas

Adomas daugiau nei dešimt metų dirba komunikacijos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo. Apdovanotas įvairiuose reklamos ir dizaino festivaliuose ne tik už kūrybiškumą, bet ir už efektyvumą. Šiuo metu vadovauja brandingo agentūrai Sons & Daughters ID. Adomas taip pat yra LiMA DIGITAL kursų lektorius. 

 

 

2023-ieji socialiniuose tinkluose: kokios vertybės ir pamokos bus svarbios?

Ženkime kelis žingsnius atgal ir pažiūrėkime į socialinius tinklus iš tolo. Ko iš laiko prieš ekraną tikisi vartotojai? Kokias funkcijas dabar atlieka socialiniai tinklai ir ar jie iš viso dar yra „socialiniai“? Kodėl kiekvienas marketingo specialistas savo telefone turėtų turėti TikTok'ą ir BeReal'ą? Po fundamentalios apžvalgos būtinai aptarsime, kokius naujus kasdienius įpročius šiemet turėtume įgyti kiekvienas.

Domantas Širvinskas, EDUMINT bendraįkūrėjas ir lektorius, LiMA Vilniaus skyriaus tarybos narys

Mokymų namų EDUMINT bendraįkūrėjas, 12 metų patirties turintis socialinių tinklų rinkodaros specialistas, šios temos mokantis jau 5-erius metus, dėstydamas praleidęs virš 1000 kontaktinių valandų. Domantas yra LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas bei LiMA DIGITAL kursų programos kuratorius ir lektorius. 

 

 

7 video rinkodaros tendencijos 2023 metais

Kur kryps rinkodaros profesionalų, dirbančių su video turiniu, akys. Šiais metais Ronaldas išskyrė dvi kryptis: tai, kas veikia ir neša investicijų grąžą šiuo metu, ir tai, kas gali kurti vertę perspektyvoje. „Reikia laikyti ranką ant pulso ir testuoti naujus įrankius, tokius kaip dirbtinio intelekto kurtas turinys, video iš Meta pasaulio, interaktyvūs video ir kt. Vertėtų vadovautis Bostono matricos logika ir įsivertinti, koks video turinys generuoja didžiausią naudą šiuo metu ir kas turi potencialo nešti grąžą ir galbūt net eksponentinį augimą ateityje“, – siūlo Ronaldas Burokas.

Ronaldas Burokas, VIDEO MARKETINGAS įkūrėjas

Ronaldas daugiau nei dešimtmetį dirbo video turinio, skirto televizijai bei internetui, kūrime. Pasukęs į rinkodaros ir verslo plėtros sritį ir matydamas takoskyrą tarp verslo poreikių ir video turinio kūrėjų, nusprendė gilintis į video rinkodaros sritį ir užsiimti edukacija šioje srityje. Ronaldas įkūrė „Video marketingo” mokymų studiją, kuri rinkoje skaičiuoja jau 6 metus ir šiandien gali pasiūlyti ne tik video kūrimo mokymus, bet ir podkastų įrašų ir kitas video turinio gamybos paslaugas. Praeitais metais Ronaldas kartu su „Video marketingu” suorganizavo pirmąją YouTube konferenciją Lietuvoje „YouTube verslui’22”.

 

 

LinkedIn tendencijos 2023 m.

Ko galima tikėtis iš LinkedIn socialinio tinklo 2023 metais? Koks asmeninio prekės ženklo turinys bus aktualus 2023 m.? Kokie naujų funkcionalumų panaudojimai prekių ženklams? Ne tik B2B, bet ir B2C prežės ženklams aktualūs pokyčiai platformoje leis suprasti, kaip dėliotis prekės ženklo strategiją LinkedIn platformoje 2023-siais. Pranešimas bus itin aktualus tiems, kurie nori LinkedIn įmonių ir žmonių paskyrų komunikacija stiprinti darbdavio įvaizdį, bei padėti pritraukti daugiau „inbound leads”.

Kotryna Kurt, LINKEDIST įkūrėja ir vadovė

Kotryna Kurt yra LinkedIn konsultacijų įmonės „Linkedist” bendraįkūrėja ir vadovė bei aktyvi turinio kūrėja LinkedIn. Jau daugiau nei 6 metus Kotryna intensyviai dirba su reklama, pardavimais bei asmeninio įvaizdžio kūrimu bei su Linkedist padeda kompanijoms siekti maksimalių rezultatų LinkedIn platformoje. Pastaruosius metus Kotryna edukuoja startuolius ir įmones apie LinkedIn tokiose akseleratorių programose kaip Startup Wise Guys, Swiss EP, F10, Copenhagen School of Entrepreneurship ir kitose. Per paskutinius 4 metus, Kotryna surengė virš +400 įmonių ir viešųjų seminarų bei dalijosi žiniomis tokiuose renginiuose kaip „TechBBQ“, „Login“, „Growth Marketing Conference, San Francisco“, „Sales Formula“ ir kt. 

 

 

Darbuotojų ambasadorystės tendencijos skaitmeninėje erdvėje

Darbuotojų kaip ambasadorių įtraukimas į komunikaciją šiandien yra įgijęs pagreitį. Patirtis rodo, kad kai kuriose organizacijose darbuotojai noriai dalijasi turiniu net ir neprašyti bei išnaudoja tai ne tik savo darbdavio, bet ir asmeniniame kontekste – stiprindami savo asmeninį prekės ženklą. Kitos organizacijos į darbuotojų įtraukimo programas žiūri strategiškai ir, norėdami motyvuoti darbuotojus, visų pirma siekia juos supažindinti su asmeninių prekių ženklų vystymo ir komunikacijos pagrindais. Nepaisant to, kad šiandien darbuotojų ambasadorystė – įprastas reiškinys, vis dar kyla klausimai apie jos naudas bei nuo ko pradėti, kaip motyvuoti ir užtikrinti tęstinę darbuotojų komunikaciją. Kokias tendencijas pastebime darbuotojų ambasadorystės kontekste? Ką apie darbuotojų ambasadorystę rodo naujausi moksliniai tyrimai? Į ką atkreipti dėmesį ir nuo ko pradėti vystyti darbuotojų ambasadorystę savo organizacijoje.

Dr. Dominyka Venciūtė, PERSONA COGNITA įkūrėja ir konsultantė

Darbuotojų ambasadorystės ir atstovavimo organizacijai (angl. employee advocacy) bei asmeninių prekių ženklų vystymo ekspertė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir rinkodaros programos direktorė bei mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė. Su rinkodara įvairiose srityse Dominyka susiduria daugiau nei 10 metų, o šiandien jos fokusas – darbuotojų ambasadorystė kaip rinkodaros priemonė organizacijų įvaizdžio stiprinimui, žinomumo didinimui ir talentų pritraukimui. Į šią temą Dominyka gilinasi tiek iš mokslinės, tiek iš tik praktinės pusės konsultuodama, rengdama strategijas ir vesdama mokymus organizacijoms. 

 

 

2023 m. tendencijos Instagram ir Tiktok

Jei galėtume pasikliauti vienu dalyku, jis būtų toks - socialinė medija keičiasi NUOLATOS. Šiais metais autentiškumas ėmė viršų ir natūralumas tapo svarbesniu nei bet kada! 2023-iais metais prognozuojamas dar didesnis poslinkis originalumo link. Pranešime aptarsime svarbiausias tendencijas, kurių galime tikėtis jau labai greitai bei kaip jas galima pritaikyti prekės ženklų komunikacijoje.

Giedrė Kaltauskė, Socialinių tinklų specialistė

Instagram Reels ekspertė, šia tema Lietuvos turinio kūrėjus edukuojanti nuo pat šio formato atsiradimo pradžios. Jos kanale rasite kelias dešimtis mokomųjų klipų apie montažą, perėjimus (transitions), kūrybines idėjas, filtrus, scenarijus, techninius įrankius ir daugybę kitų. 

 

 

Ateities marketingo įrankiai, kuriuos dabar naudoja mažiau nei 1% prekės ženklų

Kokius automatizacijos ir dirbtinio intelekto įrankius būtina išbandyti 2023 m.? Kokius naujausius technologinius įrankius užsienio prekės ženklai jau naudoja komunikacijoje? Kokios dažniausios klaidos naudojant automatizacijos ir dirbtinio intelekto įrankius?

Darius Gerulis, VENUDU programų ir partnerysčių vadovas

Darius Gerulis yra socialinių medijų marketingo ekspertas. Remdamasis ilgamete rinkodaros ir pardavimų bei komunikacijos strategijų ruošimo patirtimi, Darius dalinasi žiniomis kartu su Venudu mokymų projekto komanda rengiamuose marketingo mokymuose, renginiuose ir seminaruose. Ir dar jis mėgsta ilgus sakinius. 

 

 

Papildytos realybės trendai 2023 metais

Kaip papildytą realybę pritaikyti marketinge ir komunikacijoje? Kokios papildytos realybės tendencijos laukia 2023 m.? Kaip panaudojus naują technologiją gauti maksimalų auditorijos įsitraukimą?

Karolina Sinkevič, MyWebAR papildomos realybės turinio kūrėja

Karolina dirba septynis metus marketinge, iš kurių 1,5 metų Web 3.0 industrijoje. Pastaruoju metu Karolina kuria papildomos realybės turinį ir dirba su skirtingais klientais, tarp kurių didžiausi - „Hasbro“, „McDonalds“, „Colgate“. 

 

 

Facebook grupės ir kiti bendruomenių formatai socialiniuose tinkluose: kodėl to beveik niekas nedaro?

Esame prekės ženklų, verslų, organizacijų rinkodaros atstovai ir suprantame, kokią galią savo rankose turi bendruomenės. Žinome, jog kiekvienas socialinis tinklas turi įvairias bendruomenių kūrimo galimybes, tačiau kodėl to vis dar neišnaudojame? Pranešime išgirsite, kokioms bendruomenėms vartotojai (ne)nori priklausyti, kaip Lietuvos prekių ženklai kuria Facebook bendruomenes ir kokius rezultatus galima pasiekti išnaudojant šį komunikacijos kanalą.

Vaida Eirošiūtė, CAPTION projektų vadovė

Vaida jau 7 metus dirba socialinių tinklų komunikacijos srityje. Per šiuos metus socialinius tinklus valdė naujienų portale 15min.lt, vėliau medijų pagalba padėjo Laisvės partijai būti išrinktai į Seimą. Šiuo metu padeda Caption agentūros klientams būti išrinktiems į klientų širdis. 

 

 

Influencerių rinkodara: ar suduš jos populiarumo banga 2023-aisiais?

Jau kelis metus vis stebime influencerių augimo bangą ir vadinamą aukso amžių. Ir kasmet girdime apie ateinančių jų eros pabaigą. Tad kokios tendencijos vyraus 2023 metais influencerių rinkodaros srityje? Kaip keisis žaidimo taisyklės bei į ką reikės atkreipti dėmesį norint efektyviai dirbti su nuomonės formuotojais? Kiek vis gi kainuoja influencerių paslaugos? Ar šiais metais jau suduš jų populiarumo banga?

Armina Staniulienė, LOVE MEDIA įkūrėja ir vadovė

Verslininkė, kūrybinės agentūros LOVE MEDIA įkūrėja ir vadovė, influencerių rinkodaros ekspertė. Prieš 7 metus įkūrta agentūra specializuojasi socialinės medijos, skaitmeninės rinkodaros, viešųjų ryšių, prekybos centrų renginių ir influencerių marketingo srityse. Pastaraisiais metais, stipriai išaugus influencerių marketingo paslaugai, tapome ne tik šios srities ekspertais įgyvendinę virš šimto kampanijų, atstovaudami kelaisdešimt prekės ženklų ir dirbę su daugiau nei tūkstančiu nuomonės formuotojų. Turėdami patirtį ir žinias 3 metus iš eilės dėliojame ateinančių metų influencerių rinkodaros tendencijas bei dalinamės vertingomis įžvalgomis. 

 

 

Kaip tinkamai išnaudoti visiems prieinamus analitikos įrankius?

Kaip suvienyti su analitika dirbančią komandą? Pasakyti, kad keisis vienas pagrindinių jų darbo įrankių ir stebėti kaip jie reaguos. Visame pasaulyje ženkliai sulėtėjus e-prekybos augimui, pradėjo ryškėti, kieno augimą lėmė patogiai susiklosčiusios aplinkybės, o kieno - apgalvotos verslo ir, ypač, rinkodaros strategijos. Todėl, vienas iš kriterijų, išskiriančių lyderius, yra gebėjimas tinkamai išnaudoti visiems prieinamus analitikos įrankius, kaip kitą liepą baigiantį savo gyvavimą Google Universal Analytics, ir jų suteikiamus duomenis. Kaip tinkamai vertinti atsivedamo srauto kokybę ir konversijų efektyvumą? Kodėl migloti sprendimai - prasti? Kokiuose šaltiniuose tobulinti žinias?

Radvilas Šeputis, EVOLVERY partneris

Radvilas Šeputis padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Radvilo, kaip stratego, pagrindinė užduotis yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas, naudodamasis skaitmeninėmis priemonėmis, gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. Radvilas taip pat yra LiMA DIGITAL kursų lektorius.

 

 

Ko el. prekybos verslas gali pasimokyti iš žaidimų industrijos?

Pranešimo metu bus pateikiamos gerosios praktikos, kurios žaidimų industrijai padeda sparčiai judėti į priekį ir į kurias iš jų el. prekybos verslas Lietuvoje turėtų atkreipti dėmesį siekiant savo sėkmės.

Gintarė Šležaitė, NORDCURRENT Skaitmeninio marketingo vadovė

Gintarė skaitmeninėje rinkodaroje dirba daugiau nei 7 metus. Prieš Nordcurrent žinias kaupė skaitmeninės reklamos agentūroje Evolvery, kurioje turėjo galimybę prisidėti prie skaitmeninės reklamos strategijų kūrimo ir įgyvendinimo skirtingose organizacijose. Gintarė dėmesį nukreipia į nuolatinį sprendimų testavimą, kuris visada padeda ieškoti geriausių priemonių strategijos įgyvendinimui. 

 

 

Google Analytics 4 ir ką reikia žinoti ruošiantis įrankio migracijai?

Google Analytics 4 yra produktas pakeisiantis universalius analyticsus jau pusės metų bėgyje ir laikomas lankstesne bei išsamesne jo versija, kuri leidžia sekti ne tik svetainės, bet ir programėlės duomenis vienoje platformoje. Kadangi Google universalių analyticsų nebepalaikys ateityje, migracija į Google Analytics 4 arba į jo alternatyvas tampa neišvengiama ir būtent todėl labai svarbu žinoti į ką atkreipti dėmesį perkeliant duomenis į naująją platformą.

Kamilė Račiūtė, SURFSHARK skaitmeninės rinkodaros komandos vadovė, LiMA DIGITAL kursų lektorė

Sertifikuota Google Ads, Google Analytics ir Facebook įrankių specialistė. Taip pat, viena iš nedaugelio atrinktų kandidatų dalyvavusių Google Digital Champions programoje ir yra apdovanota Smart Bidding Expert ženkleliu. Keturis metus Kamilė dirbo tarptautinėje komunikacijos agentūrų tinklui "Dentsu" priklausančioje skaitmeninės reklamos agentūroje iProspect, kurioje vadovavo reklamos specialistų komandai. Dabar Kamilė yra atsakinga už digital reklamos komandą įmonėje Surfshark bei jau kelerius metus dėsto apie Google produktų subtilybes. 

 

 

Marketingo KPI's ir efektyvumas - nuobodu, bet visada madinga

Evaldas Mockus, OMNISEND marketingo vadovas

Evaldas Mockus yra skaitmeninės rinkodaros automatizavimo bendrovės „Omnisend“ marketingo vadovas. Evaldas sukaupęs daug patirties turinio rinkodaros ir SEO srityse.

 

 

Kaip skaitmeninį turinį vartotojai vartoja šiandien?

Eglė Vaičiukynaitė, KTU EVF Neuromarketingo ekspertė, “Neuromarketing & AI” laboratorijos bendraįkūrėja ir vadovė

 

 

Cookie mirtis ir efektyvumo matavimas po jos

Kaip keičiasi bendras staimeninio matavimo požiūris? Ką marketingistams reikš cookie mirtis? Kaip neprarasti vartotojų signalų Meta reklamos platformoje?

Justinas Jautžemis, HTTPOOL META vadovas Lietuvai, LiMA Vilniaus skyriaus tarybos narys

Justinas Jautžemis yra Meta vadovas Lietuvai kompanijoje Httpool. Httpool, priklausantis Aleph grupei, yra vienintelis regione Meta (Facebook, Instagram) autorizuotas pardavimų partneris. Justinas anksčiau dirbęs didžiosiose agentūrose Londone ir Vilniuje, jau virš 9 metų padeda brandams nusibrėžti strategiją, teisingai išnaudoti digital marketingo įrankius bei suprasti digital inovacijas. Justinas apsigynęs Marketingo bakalaurą Aston universitete. 

 

 

Ar jūsų soc. tinklų turinys tampa pensininku?

Ar jau nusprendėte, kokia socialinės atsakomybės tema bus jūsų prekės ženklo ašis? Ar su kolegomis išdiskutavote, kokia muzika atspindi jūsų "brand'ą"? Stories, reels, AI filtrai ir visi kiti raktažodžiai, kurie greičiausiai dar neguli jūsų (ne)atnaujintose socialinių tinklų strategijose šiems metams. Kanalų daugėja, vartotojų dėmesys menksta, konkurencija aštrėja, tad per šias 20 minučių susitarkime, koks turinys turėtų karaliauti jūsų prekės ženklo socialinių tinklų kanaluose '23-iaisis, o kam laikas į užtarnautą archyvų pensiją.

Laura Domarkė, ADDRAMA ir MEDIAPARK jaunesnioji partnerė

Laura Domarkė - kūrybinės rinkodaros agentūros bendraįkūrėja, Mediapark asocijuota partnerė, LiMA DIGITAL lektorė ir marketingo strategė. Su socialiniais tinklais dirbanti nuo 2009 m., Laura padėjo kurti strateginius bei turinio projektus daugiau 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų.

 

 

Žvilgsnis į esmines skaitmeninio marketingo tendencijas 2023 m.

Kaip keisis skaitmeninio marketingo tendencijos nuo 2022 m.? Apie ką turėtų pradėti galvoti prekės ženklai, siekiantys efektyvumo skaitmeninėje rinkodaroje? Kas lems 2023 m. skaitmeninės rinkodaros veiksmų sėkmę?

Kasparas Januitis, MEDIABRANDS DIGITAL digital strategijų vadovas

Kasparas Januitis pastaruosius 7 metus su skaitmeniniu marketingu dirba BPN LT IR MEDIABRANS DIGITAL agentūrose, kur teko dirbti su įvairiais prekės ženklais: nuo automobilių iki finansinių platformų, nuo telco iki tradicinių e-commerce platformų. Kasparas kūrė ir įgyvendino kampanijas bei strategijas tiek Baltijos šalyse, tiek užsienio rinkose (Vokietija, UK, Ispanija ir kt.) 

 

Renginio įrašo kaina:

 

KAINA   
LiMA NARIAMS:

 KAINA
SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

59 Eur*

 

Renginio įrašas


*LiMA seminarų abonementų
 
savininkams: nemokamai
.  

 

 

Pirkti įrašą 


*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida.

 

 

 

Pagrindinis rėmėjas:



Vizualinis identitetas:

 
 

 

Renginio puslaplis:



Renginio viešbutis:

Informaciniai partneriai:


Komunikacijos partneriai:


Informaciniai rėmėjai:


Transliacijos partneris:


Svarbiausia informacija

Tema:

Marketingas, skaitmeninis marketingas, socialiniai tinklai

Forma:

Online

Renginys vyko:

2023 m.  sausio 24, 25, 26 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis)
15:00 - 18:00 val.

Trukmė:

~ 9 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Renginio įrašo įsigijimas:

Renginio įrašo įsigijimo eiga:
1. Norėdami nusipirkti renginio įrašą, spauskite mygtuką „Registruotis“
2. Renginio įrašas bus prieinamas prisijungiant su Google paskyra, todėl prašome nurodyti registracijoje savo Gmail el. paštą
3. Pasirinkę mokėjimo būdą, apmokėkite nurodytą mokestį
4. LiMA komanda pranešėjo skaidrėmis ir renginio įrašu pasidalins per 3 d.d. nuo apmokėjimo gavimo jūsų nurodytu el. paštu.

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 59 Eur

Pirkti renginio įrašą →

 

LiMA nariams: nemokamai 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? 
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →