Kaip efektyviai ir teisiškai teisingai komunikuoti nuolaidas ar kainos kėlimą?
Renginio metu siekiama atsakyti į klausimus:
• Kaip vartotojai reaguoja į kainų pokyčius šiandien? Kiek vartotojai jautrūs kainoms?
• Kokią kainodaros strategiją pasirinkti šiemet?
• Kiek ir kaip didinti kainas, kad neprarastume pagrindinių pirkėjų?
• Kaip efektyviai iškomunikuoti nuolaidas ar kainos kėlimą?|
• Kuo pasižymi lyginamoji reklama? Kokios grėsmės kyla ir kaip jas suvaldyti?
• Kaip teisiškai teisingai vykdyti akcijas ir komunikuoti nuolaidas?
Kam skirtas renginys: marketingo, pardavimų, komunikacijos, kainodaros specialistams ir vadovams bei visiems besidomintiems kainos/nuolaidos sudarymu ir komunikacija.
Pranešėjos:
|
Mažiau išleidi, o tiek sau leidi
Pastarųjų metų kainų pokyčiai tapo iššūkiu daugeliui. Lidl visada turėjo tam sprendimą – privataus pekės ženklo produktus. Būtent tai ir stengiamės priminti žmonėms: privačių prekės ženklų produkcija padeda išleisti mažiau, neaukojant savo poreikių. Kaskark, kai ateina laikas rinktis, kur apsipirkti ar kokį produktą dėti į krepšelį, bent sukurbės mintis – ar tai geriausias pasirinkimas man ir mano šeimai. Pranešimo metu išgirsite lyginamosios reklamos kampanijos „Mažiau išleidi, o tiek sau leidi” kūrimo užkulisiuos ir įgyvendinimą. 15+ metų CMO pozicijoje didžiausiose mažmeninės prekybos įmonėse Lietuvoje, finansų institucijose bei telekomunikacijų bendrovėse. Atsakinga už marketingo strategijos sukūrimą ir jos įgyvendinimą, marketingo veiklos vertinimo sistemos sukūrimą ir jos diegimą kasdieniam efektyvumui vertinti. |
|
Taupantis vartotojas: ar kaina vienintelis įrankis?
2022 metai Lietuviai susidūrė su didžiausia infliacija per pastaruosius tris dešimtmečius. Kuriose rinkose kainų augimas atsiliepė labiausia, o ką pirkdami buvo labiausiai linkę keisti savo įpročius? Metai buvo kupini pokyčių: du trečdaliai pirkėjų keitė savo apsipirkimą, taip, kad sutaupytų ir neapsiribojo viena taupymo taktika. Kas vartotojams bus aktualu žvelgiant į 2023: žema kaina, daug akcijų, mažesnis produktas ar naujos savybės? Edita Asakavičienė, NIELSENIQ vartotojų tyrimų skyriaus vadovė Baltijos šalims |
|
Nuolaidų komunikacija: kaip laviruoti tarp griežtų reikalavimų
Pranešimo metu aptarsime naujausius reikalavimus ir apribojimus, kurie taikomi bet kokioje komunikacijoje apie suteikiamas nuolaidas ir vykdomas akcijas. Indrė su pavyzdžiais ir praktiniais paaiškinimais parodys, kaip veikia „30 dienų mažiausios kainos taisyklė“ ir aptars naujausias reguliuotojo teikiamas gaires ir rekomendacijas. Kokie reikalavimai taikomi komunikuojant apie akcijas? Kokios vyrauja dažniausiai pasitaikančios komunikacijos klaidos? Kaip tokių klaidų išvengti? Indrė Barauskienė, TGS Baltic asocijuotoji partnerė, mažmeninės ir didmeninės prekybos industrijos grupės vadovė ir advokatė |
|
Trys komunikacijos banginiai: kaina klientui, kaina pardavėjui ir „o kodėl neatsipirko“Komunikacijoje nuolat balansuojame tarp to, ką matyti nori pirkėjai ir ką būtinai norim perteikti patys. Kaina šiame žaidime vaidina lemiamą rolę. Būsim tik reaktyvūs, gali baigtis skatinimu iš viso nepirkti šių produktų, paskelbsime apie kainų pokyčius patys, rinka gali būti nepasiruošusi ir tapsime visos rinkos advokatu. Kaip elgtis skirtingais atvejais ir kokių principų laikytis komunikuojant kainų pokyčius? Kainą kaip esminį išskirtinumą ar naują akcentą, kad jums rūpės ir kaina? Kaip elgtis, kai žiniasklaidai neįdomi jūsų komunikacija arba priešingai? Kaip pamatuoti tokios komunikacijos efektyvumą? Laura Dabulytė, komunikacijos profesionalė, BUDINTI KOMUNIKACIJA įkūrėja Komunikacijos profesionalė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį komunikacijos srityje, pastaruosius 6 metus dirbusi „Eurovaistinės“ komunikacijos vadove. Šiuo metu Laura konsultuoja verslus, taip pat veda Žinių radijo laidą „Aš jus įrašinėsiu" bei DELFI TV laidą „Pakvaišę dėl grožio“. |
|
Kainos strategija 2023 m.: kaip kursite vertę ir kam ją kursite?
Dinamiškoje verslo aplinkoje kaip niekada reikia lanksčios kainodaros, kad pelnas būtų kuo didesnis. Kaip ruošiatės 2023 m., kai visi kainodaros vektoriai nėra nukreipti ta pačia kryptimi? Kaip nustatysite tendencijas, galimybes ir priešpriešinius vėjus? Kaip į tai reaguosite? Kaip greitai galite reaguoti? Kokias kainos strategijas naudosite savo vertei užfiksuoti? Ar jūsų organizacija yra pasirengusi įgyvendinti šias strategijas? Dr. Indrė Radavičienė, CES analytica įkūrėja, OVC consulting konsultantė ir tyrimų srities vadovė, VU mokslininkė, AUKOK valdybos narė |
Renginio moderatorė:
|
LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė |
Bilieto kaina:
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
0 Eur* |
39 Eur* |
*LiMA seminarų abonementų
|
*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Kainos komunikacija |
Forma: |
Online seminaras |
Data: |
2023 m. vasario 9 d. (ketvirtadienis) 15:00 val. |
Trukmė: |
~ 3 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams susitikimo nuorodą ir prisijungimo duomenis. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 39 Eur |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |