15+ pranešėjų – Lietuvos e.komercijos marketingo profesionalai ir praktikai;
500+ minučių turinio apie skaitmeninio marketingo tendencijas ir naujoves;
500+ marketingo, e. komercijos ir skaitmeninio marketingo atstovų.
Renginio metu siekiama atsakyti į klausimus:
Kokios e. komercijos marketingo naujovės ir tendencijos laukia 2023 m.?
Kokie pagrindiniai skaitmeniniai sprendimai turės didžiausią įtaką parduodant internetu?
Kaip padidinti e. komercijos pardavimus?
Kokie atnaujinimai ir naujovės laukia populiariausiuose skaitmeniniuose kanaluose? Kokių klaidų nedaryti?
Gen Z and e-commerce: how do younger generations shop online?The world is seeing stagnant social network user growth. But while reach remains huge, marketers should look at how their target markets (particularly Gen Z) are spread across platforms—that’s where the real change is happening. Which platforms will add, and lose, the most users this year? How are Gen Z’s social habits shaping the wider landscape? How can e-commerce businesses grow in this environment? Katia Nazarova, TIKTOK verslo partnerysčių vadovė Baltijos šalyse Katia turi daugiau nei 15 metų patirtį elektroninės prekybos srityje, pastaruosius 6 metus dirbo „Meta“. Šiuo metu valdo ir plėtoja kai kurias didžiausias ir strategiškai svarbiausias e. parduotuves TikTok platformoje. |
Neribokite pardavimų rinkdamiesi auditorijas
Bėgant metams, vartotojo patirties ir sąsajos tendencijos, rodos, nekinta – daugiau palaikymo mobiliems, greitesnės, aiškesnės svetainės. Tačiau kur link mes bėgame šį maratoną? Pranešimo metu pamėginsime išsiaiškinti, iš kur kyla dabar vyraujančios dizaino srovės ir kryptys, ir kur mus jos nuneš. Informacija, reikalinga norint priimti strateginius dizaino ir vartotojo sąsajos sprendimus ir būti visa galva ne tik 2023 metais. Tomas Riauka, HTTPOOL Meta klientų partneris Tomas turi daugiau nei 10 metų patirtį dirbant su skaitmenine reklama įmonėje „Adform“ ir „HTTPOOL“. Kaip “Meta" klientų partneris Tomas teikia strategines konsultacijas verslo plėtros ir vystymo klausimais naudojant skaitmeninės rinkodaros priemones. |
|
Ar tikrai šiemet bus sunkiau parduoti internete: ką sako naujausios tendencijos?
Infliacija, krizės grėsmė, brangstanti skaitmeninė reklama, mažėjantis jos efektyvumas ir daug kitokių tamsių spalvų. Ar yra tendencijų rodančių, kad net tokioje aplinkoje šiemet bus įmanoma augti? Kaip jomis pasinaudoti? Gediminas Galkauskas, ATLAS VPN rinkodaros vadovas Gediminas Galkauskas - visame pasaulyje sparčiai augančio skaitmeninio privatumo ir saugumo startuolio “Atlas VPN” rinkodaros vadovas. Gediminas turi daugiau kaip 20 metų patirtį rinkodaroje ir komunikacijoje, rašo naujienlaiškį apie rinkodros ir technologijų tendencijas stratacada.lt |
|
Lojalumas e-komercijojeGiedrė Vilkė, PHH GROUP marketingo vadovė Giedrė pastaruoju metu dirbo kompanijos „Aboutwear“ vadove, dirbo „CyberNews.com“ komercijos vadove, ėjo mados prekių startuolio „Filippo Loreti“ vykdomosios direktorės pareigas. „Pigu.lt“ rinkodaros direktore Giedrė dirbo 2013-2019 metais, anksčiau šioje grupėje, Latvijos kompanijoje „220.lv“, ji ėjo komercijos vadovės pareigas, taip pat dirbo „Pigu.lt“ produktų grupės vystymo vadove. |
E-komercijos tendencijos 2023Paulius Vaidžiulis, GOOGLE Google Ads skaitmeninės rinkodaros strategas Šiuo metu dirba skaitmeninės rinkodaros strategu Google, kur padeda klientams formuoti ir optimizuoti savo reklamos planus. Anksčiau dirbo Booking.com, kur taip pat konsultuodavo B2B klientus kuriant jų pardavimų strategijas. |
E-komercija Lietuvoje 2023: kaip keisis medija deriniai?Kaip atrodė 2022 metai e-komercijos dalyviams Lietuvoje? Kas užaugo labiausiai? Kaip keisis e-komercijos žaidėjų medija deriniai? Kam bus skiriama daugiausiai dėmesio? Kokios tendencijos atsiguls į e-komercijos dalyvių taktinius planus? Gedas Kučinskas, BPN INTENSE strategijų vadovas Masinės komunikacijos ekspertas, padedantis auginti prekės ženklus ir dirbantis su TOP rinkos reklamuotojais. BPN INTENSE strategijų vadovas. ISM universiteto lektorius ir doktorantas. |
Kūrybinės žinutės svarba ir būdai kaip „neišsekti“Vystant reklamos bei marketingo kampanijas kūrybiškai išsenka ne tik marketingistai, strategai bei kūrybininkai. „Išsekti“ gali ir jūsų reklamos rezultatai. Ką daryti kad taip neatsitiktų arba ką daryti taip atsitikus? Milda Vyšniauskaitė, HTTPOOL strategė Milda yra daugiau nei 3 metų patirtį turinti kūrybos strategė, šiuo metu dirbanti su didžiausiais prekių ženklais tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje. Taip pat Milda yra ir talentinga fotografė, nesenai laimėjusi "Sony World Photography Awards 2023" Baltijos šalių regione. |
SEO 2023 m.: įžvalgos, tendencijos ir patarimai
SEO reklamos kanalas nuolatos keičiasi. Jį papildo dirbtinio intelekto panaudojimas. Keičia naujausios „Google“ skelbiamos gairės. Be pertrūkio vykdomi eksperimentai, o po jų matuojami netikėti rezultatai. Pakalbėkime apie tai, ko tikėtis 2023 m. Simas Šarmavičius, SARMAVICIUS.LT el. prekybos ir SEO strategas El. prekybos strategas, SEO agentūros vadovas, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos partnerystės docentas, ISM lektorius. Jis 8-erius metus buvo Geros dovanos el. prekybos vadovas Baltijos šalims ir Lenkijai. Vilniaus universiteto Verslo mokykloje bei ISM universitete dėsto el. prekybos kursą. Kaip kviestinis svečias pranešimus skaitęs „Lietuvos verslo forume", „Pardavimų formulėje", „Verslo žinių" konferencijose „Gazelė", taip pat „SEB", „Omniva" ir kitų įmonių renginiuose. Dirba su skirtingų sektorių verslais, pradedant farmacija ir baigiant FMCG kategorija. Stipriausios kompetencijos – el. prekybos strategijos kūrimas ir SEO reklamos kanalo valdymas. |
Penkmečio planas vartotojo patirčiai
Bėgant metams, vartotojo patirties ir sąsajos tendencijos, rodos, nekinta – daugiau palaikymo mobiliems, greitesnės, aiškesnės svetainės. Tačiau kur link mes bėgame šį maratoną? Pranešimo metu pamėginsime išsiaiškinti, iš kur kyla dabar vyraujančios dizaino srovės ir kryptys, ir kur mus jos nuneš. Informacija, reikalinga norint priimti strateginius dizaino ir vartotojo sąsajos sprendimus ir būti visa galva ne tik 2023 metais. Tomas Šiurna, KĄ AŠ ŽINAU!? įkūrėjas Nuo to laiko, kai būdamas dešimties sukūrė savo pirmąją interentinę svetainę, nenustoja domėtis vartotojo patirties bei sąsajos subtilybėmis bei tendencijomis. Tomas yra STEM švietimo iniciatyvos „Išmanioji Diena“, prie kurios per ketverius metus prisijungė virš 10 tūkst. moksleivių, įkūrėjas ir vadovas. Studijų metais štažavosi Ilinojaus technologijų institute, jo sukurtas „DropCart“ bendruomeninio apsipirkimo UIX modelis Čikagos inovacijų iššūkyje laimėjo sidabro medalį. Paskutinius ketverius metus – interaktyvių sprendimų agentūros „brandù“ įkūrėjas ir vadovas, padėjęs sužibėti ne vienam Lietuvoje ir užsienyje žinomam prekių ženklui, kaip MATH Scientific ir kt. |
E-komercijos platformų tendencijos ir patarimai 2023Vytautas Vorobjovas, E-komercijos konsultantas E-komercijoje ir e-marketinge dirba nuo 2005. Praeityje Pigu.lt marketingo vadovas, Virgin Atlantic e-komercijos produkto vadovas, Locatory.com komercijos direktorius. Eilės e-komercijos verslų bendraįkūrėjas. Šiuo metu Vytautas bendravadovauja prekybos Amazon automatizavimo bendrovei Dotcon bei eina už E-komercija atsakingo valdybos nario pareigas tarptautinėje biokuro biržoje Baltpool. Vytautas taip pat konsultuoja e-komercijos klausimais didžiausias Lietuvos įmones ir organizacijas. |
Metavisatos paslaptys: ar tikrai tai tik laikinas marketingo burbulas?Ar tikrai metavisata tik žaidimo formos marketingo burbulas? O kas, jeigu tai viena lengviausių galimybių prisijaukinti įnoringą Gen Z auditoriją bei sukurti sudominančias patirtis esamiems klientams? Šiame pranešime kartu pasinersime į technologijų kelionę, kurioje apžvelgsime tris marketingo ir komunikacijos ateities, rinkos pokyčių ir galimybių aspektus - physical, digital ir phygital – ir kaip šių aspektų populiarėjantys elementai, tokie kaip metavisata, Web3, papildyta realybė, NFTs, virtualūs influenceriai, avatarai, virtualios parduotuvės ir dar daugiau, keičia e-komercijos suvokimą, pardavimo procesus bei santykį su klientu. Kaip ir kokios naujos kartos technologijos keičia komercijos suvokimą ir santykį su klientu? Kokią naudą, svarbą ir galimybes verslui bei komercijai atneša šios technologijos? Kokios pagrindinės rinkodaros strategijos vyrauja metavisatoje ir Web3? Odeta Jacė, naujos kartos skaitmeninių patirčių ir technologijų strategė, STORYFOUNDERS įkūrėja Odeta Jacė (Valiuškytė) yra naujos kartos skaitmeninių patirčių (angl. next-gen digital experiences) strategijų konsultacijų agentūros Storyfounders įkūrėja bei komercijos ir mados industrijos inovacijų ekspertė. Jau daugiau nei 8 metus Odeta edukuoja įvairias auditorijas technologijų temomis, padeda verslams įgyvendinti skaitmeninės transformacijos projektus bei konsultuoja skaitmeninių naujovių analizės, klientų elgsenos pokyčių, interaktyvių skaitmeninių, komercijos ateitį diktuojančių, patirčių (Web3, papildyta realybė, virtualūs influenceriai ir t.t.) klausimais, kurių įžvalgos ir atsispindi vystant interaktyvius sprendimus tarp vartotojo ir prekinio ženklo. |
Kaip Lietuvos e-komercijos verslams visavertiškai išnaudoti el. pašto kanalą?Naujienlaiškiai ir automatiniai komunikacijos scenarijai leidžia el. pašto kanalui būti vienu didžiausių apyvartos šaltiniu bet kokiam el. komercijos projektui. Tačiau ar daugelis Lietuvos el. parduotuvių visavertiškai išnaudoja šį efektyviausiu pripažįstamą kanalą? Pranešime apžvelgsime „Lietuvos el. pašto rinkodaros tyrimo 2022“ rezultatus. Kaip TOP-200 el. komercijos projektų išnaudojo pelningiausius el. pašto kanalo procesus ir kaip atrodė naujienlaiškių siuntimas svarbiausiomis paskutinio metų ketvirčio dienomis ir laikotarpiais: „Single‘s day“, „Black Friday“, „Cyber Monday“ bei Kalėdos. Sužinosite kokie komunikacijos scenarijai pelningiausi, kiek ir kokių teminių laiškų yra išsiunčiama bei kada iš tiesų Lietuvoje prasideda „Black Friday“ komunikacija. Matas Pocius, NFQ.email komandos vadovas, LiMA valdybos narys El. pašto rinkodaros profesionalas, per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp Top 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. |
Augimas už e-komercijos ribų. OMNIVA atvejisVadimas Komarskis, OMNIVA LT rinkodaros vadovas 25-erius metus rinkodaros srityje veikiančio Vadimo žinios remiasi įvairiose Lietuvos ir tarptautinėse bendrovėse įgyta patirtimi, kuria šiandien jis naudojasi vadovaudamas bendrovės „Omniva LT“ rinkodaros departamentui. |
Mėnesinė prenumerata - kaip klientus paversti nuolatiniais prenumeratoriais ir gal net ambasadoriais?Mėnesinės prenumeratos verslo modelis tarp sparčiausiai plintančių visame pasaulyje. Šis modelis pasižymi ne tik puikia galimybė sparčiai auginti verslą, tačiau ir sukurti begalo stiprų ryšį su klientais, pažinti jų problemas ir greitai iteruoti produktą. Agota Jakutytė Kriščiūnienė, ZENOO bendraįkūrėja ir vadovė Dėl savo keturkojų sveikatos tapo sertifikuota augintinių dietologe. Tuomet drauge su komanda įkūrė inovatyvaus, sveiko ir natūralaus augintinių maisto prenumeratą ZENOO. Prieš ZENOO taip pat buvo įkūrusi kelis augintinių ženklus, kurie buvo pasiekę Kanados, Honk Kongo, Prancūzijos bei Australijos rinkas. Buvo vieni pirmųjų lietuvių patekę į tokius žiniasklaidos kanalus kaip Daily Mail, Huffpost ar Forbes. |
Išlaisvinkite eksperimentų galią: kelionė per A/B testavimą ir konversijų rodiklio optimizavimą
Eksperimentai ir konversijos rodiklio optimizavimas (CRO) yra labai svarbūs, nes suteikia vertingų įžvalgų apie jūsų klientų elgesį ir leidžia organizacijoms priimti duomenimis pagrįstus sprendimus. Įsigilinkime į tai kaip išsamiai suprasti eksperimentavimo galią ir tai, kaip ją galima panaudoti atliekant A/B testavimus ir CRO. Po pranešimo, jūs puikiai suprasite pagrindinius principus ir metodus, susijusius su eksperimentavimu, ir turėsite žinių bei įrankių, reikalingų šioms strategijoms įgyvendinti savo organizacijoje. Radvilas Šeputis, UNCONDITIONAL AGENCY partneris ir strategas Radvilas Šeputis padeda pažengusiems e-komercijos tinklalapiams gerinti vartotojo patirtį ir uždirbti daugiau iš srauto, kuris jau atėjo. Radvilas žino, kaip per pusę metų uždirbti 700.000 Eur papildomų pajamų. Radvilo, kaip stratego, pagrindinė užduotis yra padėti suprasti, kaip prekės ženklas, naudodamasis skaitmeninėmis priemonėmis, gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. Radvilas taip pat yra LiMA DIGITAL kursų lektorius. |
Įžvalgos ir patarimai apie liveshopping naudojimą e-komercijojeŠio pranešimo metu klausytojai sužinos kas yra Live Shopping‘as, apžvelgsiu atsiradimo istoriją, panagrinėsime, kam jis reikalingas, kaip kurti Live transliacijas, ką pirkėjui ir ką verslui gali suteikti šis pardavimų būdas e-komercijos žiemos laikorpiu. Apžvelgsime, ką reikėtų žinoti apie Live shopping‘ą jį norinčiam išbandyti verslui, kokiam verslui geriausiai tinka Live shoppingas bei, žinoma, pasižvalgysime po pasaulį kaip šis „reiškinys“ atrodo pasauliniame kontekste. Jaunius Danielius, LIVESHOPPING.LT, lektorius Patirtį sukaupiau tokiose įmonėse kaip Hostinger, Omnisend, Pigu.lt. Daugiau nei aštuonis metus esu visiškai pasinėręs į internetinių produktų kūrimo bei tobulinimo vandenis. Noras padėti žmonėms būti sėkmingiems interneto platybėse įkvepia nenustygstamą energiją kurti klientams reikalingus produktus bei gerinti jų patirtį. |
Konferencijos įrašo kaina:
LiMA nariams | Svečiams |
NEMOKAMAI
|
|
Renginio įrašas | Pirkti įrašą |
Pagrindinis rėmėjas
Vizualinis identitetas
Konferencijos animavimas
Internetinis puslapis
Informaciniai partneriai
Komunikacijos partneriai
Informaciniai rėmėjai
Transliacijos partneriai
Svarbiausia informacija |
|
Sritis: |
E.komercijos marketingas |
Forma: |
Online |
Renginys vyko: |
2022 m. vasario 21, 22, 23 d. (antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis) |
Įrašo trukmė: |
~ 3 val. |
Įrašo įsigijimas: |
Renginio įrašo įsigijimo eiga: |
Organizatorius: |
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), info@lima.lt |