Sužinokite, kas svarbiausia planuojant kampanijas media kanaluose šiandien?
Lietuvos marketingo asociacija tradiciškai organizuoja renginį „Efektyvus media kanalų planavimas 2023“.
Šių metų renginio tikslas yra ne tik aptarti media kanalų tendencijas, bet ir suteikti praktinių patarimų kaip kurti efektyvią reklamą kiekviename iš kanalų.
Renginio turinys – bendra media kanalų tendencijų ir planavimo apžvalga bei reklamų atskiruose medijų kanaluose pavydžiai ir patarimai, kaip efektyviausiai planuoti kampanijas kiekviename iš kanalų.
Renginio metu siekiama atsakyti į klausimus:
• Kas svarbiausia 2023 m. planuojant kampanijas media kanaluose?
• Kokios naujovės ir tendencijos vyraus reklamose media kanaluose?
• Kokie efektyviausi marketingo ar reklamos sprendimai?
• Iš kokių konkrečių gerųjų pavyzdžių galima pasimokyti?
• Kokių klaidų vertėtų išvengti planuojant kampanijas skirtinguose media kanaluose?
• Kokius namų darbus būtina pasiruošti šiemet?
Kam skirta: marketingo, komunikacijos, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams bei visiems besidomintiems media planavimu.
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas!
Renginio pranešėjai:
|
Media planavimas 2023: kaip sistemiškai didinti kampanijų efektyvumą?
Vėl – nauji metai, vėl – didžiuliai iššūkiai bei ambicingi planai, ir vėl – galvos skausmas, kokios media strategijos geriausiai veiks šiemet, kai viskas taip keičiasi. Tad ir vėl išgerkime šį skausmą malšinančią piliulę: aptarkime pagrindinių media kanalų tendencijas ir kryptingą jų įdarbinimą, daromas klaidas, pamirštus fundamentalius dalykus, pasiteisinančias praktikas, „media-neutral“ mąstymą ir sisteminio planavimo principus. Marius Marčenkovas, BPN INTENSE klientų vystymo vadovas Reklaminių kampanijų planavimo skirtinguose digital ir media kanaluose strategas, turintis daugiau kaip 16 metų patirtį rinkodaros ir komunikacijos srityse tarptautinėse agentūrose „BPN Intense“, „Dentsu“ bei kliento pusėje „Bitė Lietuva“, „Deloitte“, „Impuls“. |
|
Žvilgsnis į lauko reklamos tendencijas. Kaip efektyviai panaudoti lauko reklamos kanalą?
Lauko reklama yra paveikus reklamos kanalas, kuris padeda kurti atpažįstamumą bei vartotojo pasitikėjimo prekės ženklu santykį . Didėjanti urbanizacija, skaitmeninio formato lauko reklamos plėtra, inovatyvūs sprendimai atveria plačias perspektyvas lauko reklamai. Kaip išnaudoti šį kanalą, kad jūsų prekės ženklas bei komunikuojamos žinutės įsitvirtintų vartotojo pasąmonėje? Kokius netradicinius lauko reklamos sprendimus pasitelkti? Kokių klaidų vengti?
Jūratė Mizarė, JCDecaux Lietuva rinkodaros vadovė Šiuo metu Jūratė yra atsakinga už rinkodarą lauko reklamos įmonėje „JCDecaux Lietuva“ ir prisideda prie rinkai aktualių sprendimų vystymo, kurie prekių ženklams padėtų efektyviau pasiekti jų tikslinę auditoriją. Jūratė yra sukaupusi daugiau nei dešimties metų patirtį tarptautiniu mastu veikiančių B2B įmonių rinkodaros strategijos kūrime, prekės ženklų vystymo ir komunikacijos srityse. |
|
„Media In Mind“. Realus reklamos kampanijų
|
|
Skaitmeninė rinkodara 2023 – kas laukia, kaip planuoti, į ką atsižvelgti?
Skaitmeninės rinkodaros apimtys šiais metais ir toliau augs. Auga reklamos biudžetai, keičiasi pačios reklamos platformos, atsiranda vis daugiau naujų galimybių. Į ką atsižvelgti, kad skaitmeninės rinkodaros įrankiai būtų maksimaliai efektyvūs? Kaip planuoti reklamines kampanijas Google Ads, Youtube, socialiniuose tinkluose? Romualdas Nareiko, DELFI LIETUVA skaitmeninės rinkodaros skyriaus vadovas
|
|
Efektyvūs radijo reklamos sprendimai- Sveiki, turime idėją, ar galite ją įgyvendinti? Jolita Pranckevičienė, M-1 radijo stočių grupės pardavimų direktorė
Gintas Vaičikauskas, M-1 programų prodiuseris
|
|
Naujienų portalai yra gerokai daugiau nei straipsniai ir baneriai
„Standartiniai“ baneriai, užsakomieji straipniai, turinio projektai naujienų portaluose – rodos, nieko naujo ir kuo čia dar benustebinsi. Tačiau standartines priemones galima paversti nestandartiniais sprendimais į jas integravus kelių priemonių/kanalų kombinaciją. Taip galima turėti efektyvią reklaminę kampaniją, kuri ne tik nustebins, bet ir pasieks maksimalią tikslinę auditoriją. Arnas Skardžius, DELFI LIETUVA pardavimų grupės vadovas
|
Visos pranešimų temos - jau netrukus!
Renginio programa:
15:00 - 15:40 |
Marius Marčenkovas | Media planavimas 2023: kaip sistemiškai didinti kampanijų efektyvumą? |
15:40 - 16:05 |
Domantas Gailius | „Media In Mind“. Realus reklamos kampanijų poveikis auditorijoms naudojant skirtingus media kanalus |
16:05 - 16:30 |
Arnas Skardžius | Naujienų portalai yra gerokai daugiau nei straipsniai ir baneriai |
16:30 - 16:40 |
Pertrauka |
16:40 - 17:05 |
Jūratė Mizarė | Žvilgsnis į lauko reklamos tendencijas. Kaip efektyviai panaudoti lauko reklamos kanalą? |
17:05 - 17:30 |
Jolita Pranckevičienė ir Gintas Vaičikauskas | Efektyvūs radijo reklamos sprendimai |
17:30 - 18:00 |
Romualdas Nareiko | Skaitmeninė rinkodara 2023 – kas laukia, kaip planuoti, į ką atsižvelgti? |
*Pranešėjų eiliškumas gali keistis
Bilieto kaina:
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
0 Eur* |
39 Eur* |
*LiMA seminarų abonementų
|
*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams |
Reklama stenduose ir ekranuose Lietuvos gydymo įstaigose
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Media kanalų tendencijos |
Forma: |
Seminaras |
Data: |
2023 m. kovo 14 d. (antradienis) 15:00 val. |
Trukmė: |
~ 3 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 39 Eur Pirkti bilietą → |
|
LiMA nariams: nemokamai
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |
|