Renginio įrašas!
Dirbtinio intelekto arba AI tema pastaruoju metu kelia vis daugiau diskusijų – vieni šių naujovių prisibijo, kiti dalinasi įspūdžiais. Tačiau kaip šie įrankiai gali teikti daugiausiai naudos marketingo atstovams? Kaip žinoti, kas yra aktualiausia bei kaip pritaikyti tai įvairiuose marketingo sprendimuose?
Renginio metu siekiama atsakyti į klausimus:
• Kaip atpažinti įrankius, kurie iš tiesų pasitelkia AI?
• Kaip AI keičia marketingą ir kokius įrankius bei galimybes siūlo?
• Kaip kuo tikslingiau pritaikyti AI įrankius kasdieninėse užduotyse?
• Kokie yra AI pritaikymo gerieji pavyzdžiai?
• Kokios yra ateities perspektyvos AI panaudojimui marketinge srityje?
Renginio tikslas: atskleisti būdus, kaip kiekvienas galime marketingo srityje pritaikyti išmanesnius sprendimus ir patikėti juos dirbtiniam intelektui.
Kam skirtas renginys: marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, reklamos ir komunikacijos agentūrų atstovams, marketingo konsultantams, laisvai samdomiems specialistams, įmonių vadovams ir visiems, kuriems įdomu, kokios yra dirbtinio intelekto marketinge pritaikymo galimybės.
Renginio įrašas prieinamas tik LiMA nariams
Pranešimus skaitys:
|
Marketingas ir AI – Pritaikymas ir Potencialas
Kaip kuo tikslingiau naudoti AI marketinge? Kokios yra galimybės ir įrankiai? Kaip atpažinti, ar darbas buvo atliktas naudojantis DI? Kotryna Kurt, Linkedist bendraįkūrėja ir direktorė Jau daugiau nei 6 metus Kotryna intensyviai dirba su reklama, pardavimais bei asmeninio įvaizdžio kūrimu, bei su Linkedist padeda kompanijoms siekti maksimalių rezultatų LinkedIn platformoje. Pastaruosius metus Kotryna edukuoja startuolius ir įmones apie LinkedIn tokiose akseleratorių programose kaip Startup Wise Guys, Swiss EP, F10 ir kitose. Kotryna surengė virš +300 įmonių ir viešųjų seminarų bei dalijosi žiniomis tokiuose renginiuose kaip „TechBBQ“, „Login“, „Growth Marketing Conference, San Francisco“, „Sales Formula“ ir kt. |
|
Naujausias agentūros darbuotojas – dirbtinis intelektas. Pergalė UNIQUE case study
Puikiai žinomas saldainių gamintojas pristatė naujus, unikalius saldainius. Jų pristatymas rinkai taip pat buvo unikalus. Reklaminėje kampanijoje pirmą kartą dirbo naujas kūrybinės agentūros darbuotojas – dirbtinis intelektas. Kaip viskas vyko? Ar lengva susikalbėti su nauju kolega? Ar viskas pavyko iš pirmo karto? Kokios pirmosios pamokos? Atsakymai į klausimus pranešime, kuriame bus pristatytas Pergalė UNIQUE saldainių reklaminės kampanijos atvejis. Eimantas Barkauskas, SONS & DAUGHTERS kūrybos vadovas Geri penki metai kuriant reklamas. Per šį laiką, su malonumu, teko: rašyti kalbas miesto merui, sukurti nekalbantį personažą, skaitmeninti tūkstančius vaizdajuosčių, parašyti dešimtis scenarijų televizijos reklamoms, sukurti muzikinį albumą užkandžių gamintojui, įvesti į rinką ne vieną naują produktą, sugalvoti pavadinimą stebuklingam vandeniui, režisuoti pop muzikos atlikėjo klipą. |
Pokalbis su:
|
Deividas MatačiūnasAI CONNECTIONS vadovas, Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos valdybos narys Deividas šiuo metu dirba „Sunrise UPC GmbH” techninių duomenų analitiku, yra „AI Connections“ vadovas „Startup Wise Guys” mentorius bei Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos valdybos narys. Prieš tai Deividas dirbo duomenų analitiku „INVL Asset Management" , kur buvo atsakingas už produktų ir paslaugų klientams tobulinimą, naudojant pažangią analitiką bei „IBM", kur kurė mašininio mokymosi ir gilaus mokymosi modelius, padedančius įmonėms siekti dirbtinio intelekto tikslų. |
Renginio įrašas prieinamas tik LiMA nariams
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Dirbtinis intelektas marketinge: galimybės, įrankiai ir pavyzdžiai |
Forma: |
Renginio įrašas |
Renginys vyko: |
2023 m. vasario 28 d. (antradienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |