Turinio marketingas: strategija, tendencijos, patarimai

Turinio marketingas: strategija, tendencijos, patarimai

2023-04-19 15:00, Online | Dalyvauja: 692 Registracijos terminas: 2023-04-20

Kokios turinio marketingo tendencijos 2023?

Kokios populiariausios turinio marketingo formos?
Kaip turinio marketingo pagalba kurti ilgalaikę vertę vartotojams?

Kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį?
Kaip prekių ženklų sukurtas turinys gali efektyviai skleistis skirtingais marketingo kanalais?
Kokios turinio marketingo tendencijos?


 Renginys skirtas: marketingo, komunikacijos specialistams, projektų vadovams ir visiems besidomintiems turinio marketingu.

  

Renginio pranešėjai:

 

 

 

Drąsaus turinio kūrimas komunikacijoje

Šiandien, dėl didžiulio informacinio triukšmo, atkreipti visuomenės dėmesį yra itin sunku. Dar sunkiau, kai temos liečia krizes, nelaimes ir socialiai pažeidžiamus žmones. Kaip komunikuoti, kad tave tikrai išgirstų? Kaip nevengti drąsių sprendimų, bet tuo pačiu neperelenkti lazdos ir neperžengti tam tikrų ribų? 

Luka Lesauskaitė, LIETUVOS RAUDONASIS KRYŽIUS komunikacijos vadovė

Luka daugiau nei 10 metų užsiima visuomenine veikla, kuri skirta pilietiškumo ir savanorystės idėjų sklaidai Lietuvoje. Trečią sezoną veda LRT Radijo laidą „Vardan tos“. 2022 metais „PR Impact“ apdovanojimuose buvo išrinkta „Metų komunikatore“. 

 

 

Vizualinis turinys – from scratch to trash

Ar nepersistengiame kurdami turinį vartotojams, sergantiems turinio demencija? Kaip būti pastebėtiems ir nepamirštiems vizualiniame triukšme? Ar pagreitinti turinio kūrimo sprendimai gali padėti sutaupyti kaštus ir pasiekti geresnių rezultatų? Kodėl skiriasi ne tik vartotojų ir prekių ženklų kuriamas turinys, bet ir lūkesčiai jam? Į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su vizualinio turinio tendencijomis, Mantvydas atsakys pranešimo metu.

Mantvydas Leknickas, WHATABOUT AGENCY vadovas

Mantvydas turi daugiau nei 10 metų patirtį digital ir kūrybiniuose projektuose. 

 

 

Niekam tos šiukšlės nebeįdomu

Nenykstančios rūšys – projektas, kurio taikinyje didelė, visiems jau matyta ir girdėta problema, kurią spręsti bandė šimtai kitų kampanijų. Mes sukūrėme dar vieną. Pozityvus žmonių atsakas ir įsitraukimas mus nustebino, todėl savo įspūdžiais norime pasidalinti su kitais.

Linas Migonis, FABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybos vadovas

Prieš pradedant dirbti Fabula agentūroje dirbo keliose didžiosiose Lietuvos reklamos agentūrose su didžiausiais visų sektorių prekės ženklais.  

 

2022 m. reklamos: žaidžiame saugioje zonoje ar šokiruojame ir provokuojame?

Remiantis naujausiais RAIT ir Mediaskopas tyrimų duomenimis analizuosime provokuojančias ir šokiruojančias 2022 metų reklamas. Kaip Lietuvos gyventojai vertina ryškius 2022 metų rinkodarinius veiksmus? Kokios įtakos vertybinės nuostatos turi prekinių ženklų rinkodarinių veiksmų vertinimui? Kokius jausmus, emocijas sukelia tam tikrų prekinių ženklų rinkodariniai veiksmai? 

Diana Žardin, RAIT direktorė

Rinkos tyrimų ekspertė, trečius metus vadovaujanti lyderiaujančiai rinkos tyrimų kompanijai RAIT. Diana turi 10-ties metų patirtį rinkos tyrimuose, konsultuojant klientus strateginiame lygmenyje ir taikant efektyvius sprendimus, ieškant atsakymų į rūpimus klausimus skirtingose verslo srityse. 

Aidas Petrošius, MEDIASKOPAS verslo plėtros vadovas

Žiniasklaidos ekspertas, politinis konsultantas, vizituojantis lektorius Vilniaus, Kauno technologijos bei Vytauto Didžiojo universitetuose. Nuo 2020 m. „Mediaskope“ vysto naujus komunikacijos efektyvumo valdymo produktus bei tyrinėja žiniasklaidos naratyvų sklaidą socialiniuose tinkluose. 

 

 

Kaip rašyti įtraukius tekstus?

Sonata Šulcė, prekės ženklų strategė ir marketingo konsultantė

Sonata dirba kaip nepriklausoma konsultantė  brandingo ir marketingo klausimais, konsultuoja Lietuvos ir užsienio brandus. Sonatą yra sukaupusi patirtį žurnalistikoje ir kultūrinės Komunikacijos srityse, baigusi VU TSPMI Politikos ir medijos magistro studijų programą. 

 

 

Įrankiai, kurie padeda turinį kurti efektyviau

Indrė Širkienė, socialinių tinklų rinkodaros specialistė

Savo kelionę komunikacijos srityje pradėjau prieš 6 metus, dirbdama su vietiniu prekės ženklu Comfy, vėliau savo jėgas išbandžiau viešųjų ryšių ir komunikacijos agentūroje, o tuomet tapau laisvai samdoma specialiste. Per šį laikotarpį padėjau daugiau kaip 100 įmonių bei specialistų stiprinti įvaizdį bei parduoti socialiniuose tinkluose. Siekiu, kad prekės ženklų komunikacija socialiniuose tinkluose būtų autentiška, įtraukianti ir parduodanti. 

 

 

Kaip efektyviai susidėlioti turinio marketingo strategiją?

Laura Domarkė, ADDRAMA ir MEDIAPARK jaunesnioji partnerė

Laura Domarkė - kūrybinės rinkodaros agentūros bendraįkūrėja, Mediapark asocijuota partnerė, LiMA DIGITAL lektorė ir marketingo strategė. Su socialiniais tinklais dirbanti nuo 2009 m., Laura padėjo kurti strateginius bei turinio projektus daugiau 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų. 

  

Bilieto kaina:

Kainos galioja apmokant iki balandžio 11 d. imtinai 

  LiMA NARIAMS:    SVEČIAMS:

 

0 Eur*

 

39 Eur 59 Eur*

 

Registracija


*LiMA seminarų abonementų
 
savininkams: nemokamai
. 

 

 

 

 

 

Pirkti bilietą 


*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams
taikoma 20% nuolaida.

 

 



 

 

Renginio partneriai:   

 

Svarbiausia informacija

Tema:

Turinio marketingas

Forma:

Online renginys

Data:

2023 m. balandžio 19-20 d. 15:00 val.

Trukmė:

~ 3 val.

Organizatorius:

LiMA administracija, info@lima.lt

Prisijungimo nuoroda:

Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis

Dalyvio mokestis:

Bilieto kaina: 39 Eur 59 Eur

Pirkti bilietą →


Perkant 3 bilietus ir daugiau taikomos nuolaidos. Dėl grupinių bilietų rašykite el. paštu info@lima.lt

 

LiMA nariams: nemokamai 

Registracija LiMA nariams →

 

Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? 
Tapkite LiMA nariu →

 

LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai

 

3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)

Įsigykite seminarų abonementą →

 

Bilietų grąžinimo politika →