Kokios turinio marketingo tendencijos 2023?
Kokios populiariausios turinio marketingo formos?
Kaip turinio marketingo pagalba kurti ilgalaikę vertę vartotojams?
Kaip prekių ženklams atkreipti auditorijos dėmesį?
Kaip prekių ženklų sukurtas turinys gali efektyviai skleistis skirtingais marketingo kanalais?
Kokios turinio marketingo tendencijos?
Renginys skirtas: marketingo, komunikacijos specialistams, projektų vadovams ir visiems besidomintiems turinio marketingu.
Renginio pranešėjai:
|
Drąsaus turinio kūrimas komunikacijojeŠiandien, dėl didžiulio informacinio triukšmo, atkreipti visuomenės dėmesį yra itin sunku. Dar sunkiau, kai temos liečia krizes, nelaimes ir socialiai pažeidžiamus žmones. Kaip komunikuoti, kad tave tikrai išgirstų? Kaip nevengti drąsių sprendimų, bet tuo pačiu neperelenkti lazdos ir neperžengti tam tikrų ribų? Luka Lesauskaitė, LIETUVOS RAUDONASIS KRYŽIUS komunikacijos vadovė Luka daugiau nei 10 metų užsiima visuomenine veikla, kuri skirta pilietiškumo ir savanorystės idėjų sklaidai Lietuvoje. Trečią sezoną veda LRT Radijo laidą „Vardan tos“. 2022 metais „PR Impact“ apdovanojimuose buvo išrinkta „Metų komunikatore“.
|
|
Vizualinis turinys – from scratch to trashAr nepersistengiame kurdami turinį vartotojams, sergantiems turinio demencija? Kaip būti pastebėtiems ir nepamirštiems vizualiniame triukšme? Ar pagreitinti turinio kūrimo sprendimai gali padėti sutaupyti kaštus ir pasiekti geresnių rezultatų? Kodėl skiriasi ne tik vartotojų ir prekių ženklų kuriamas turinys, bet ir lūkesčiai jam? Į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su vizualinio turinio tendencijomis, Mantvydas atsakys pranešimo metu. Mantvydas Leknickas, WHATABOUT AGENCY vadovas
|
|
Niekam tos šiukšlės nebeįdomuNenykstančios rūšys – projektas, kurio taikinyje didelė, visiems jau matyta ir girdėta problema, kurią spręsti bandė šimtai kitų kampanijų. Mes sukūrėme dar vieną. Pozityvus žmonių atsakas ir įsitraukimas mus nustebino, todėl savo įspūdžiais norime pasidalinti su kitais. Linas Migonis, FABULA RUD PEDERSEN GROUP kūrybos vadovas |
|
2022 m. reklamos: žaidžiame saugioje zonoje ar šokiruojame ir provokuojame?Remiantis naujausiais RAIT ir Mediaskopas tyrimų duomenimis analizuosime provokuojančias ir šokiruojančias 2022 metų reklamas. Kaip Lietuvos gyventojai vertina ryškius 2022 metų rinkodarinius veiksmus? Kokios įtakos vertybinės nuostatos turi prekinių ženklų rinkodarinių veiksmų vertinimui? Kokius jausmus, emocijas sukelia tam tikrų prekinių ženklų rinkodariniai veiksmai? Diana Žardin, RAIT direktorė Aidas Petrošius, MEDIASKOPAS verslo plėtros vadovas |
|
Kaip rašyti įtraukius tekstus?Sonata Šulcė, prekės ženklų strategė ir marketingo konsultantė |
|
Įrankiai, kurie padeda turinį kurti efektyviauIndrė Širkienė, socialinių tinklų rinkodaros specialistė |
|
Kaip efektyviai susidėlioti turinio marketingo strategiją?Laura Domarkė, ADDRAMA ir MEDIAPARK jaunesnioji partnerė Laura Domarkė - kūrybinės rinkodaros agentūros bendraįkūrėja, Mediapark asocijuota partnerė, LiMA DIGITAL lektorė ir marketingo strategė. Su socialiniais tinklais dirbanti nuo 2009 m., Laura padėjo kurti strateginius bei turinio projektus daugiau 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų. |
Bilieto kaina:
Kainos galioja apmokant iki balandžio 11 d. imtinai
LiMA NARIAMS: | SVEČIAMS: |
0 Eur* |
39 Eur 59 Eur* |
|
|
Renginio partneriai:
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Turinio marketingas |
Forma: |
Online renginys |
Data: |
2023 m. balandžio 19-20 d. 15:00 val. |
Trukmė: |
~ 3 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Prisijungimo nuoroda: |
Renginio dieną LiMA komanda el. paštu ir SMS žinute atsiųs dalyviams renginio nuorodą ir prisijungimo duomenis |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 39 Eur 59 Eur
|
|
LiMA nariams: nemokamai
Esate marketingo, verslo vystymo, komercijos ir/arba susijusių sričių specialistas ar vadovas? |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai
3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas) |
|