Efektyvaus SEO patarimai ir pavyzdžiai
Kol visuose kituose kanaluose konversijos kaina nuolat auga ir veikia tik tol, kol banko kortelėje yra pinigų, SEO marketingo komunikacijos kanalas tiek el. parduotuvese, tiek kituose versluose padeda potencialius klientus pritraukti nuolat.
Renginio metu dalyviai:
• Sužinos kaip pritraukti organinį srautą netradiciniais būdais;
• Sužinos kokius rezultatus generuoja kokybiškas turinys;
• Pamatys realius SEO projektų pavyzdžius su efektyvumo rodikliais;
• Sugeneruos bent kelias idėjas, kurias galės pritaikyti savo darbe.
Kam skirtas renginys: marketingo, skaitmeninio marketingo, produkto, komunikacijos, pardavimų specialistams ir vadovams bei visiems, kurie domisi SEO procesais.
Renginio pranešėjai:
|
Kas svarbiau: vidinis, techninis ar išorinis SEO? Sėkmės / nesėkmės pavyzdžiaiSimonas Naudžius, SEOKURSAI.COM įkūrėjas, ROCKET SCIENCE BALTICS reklamos padalinio vadovas ir SEO ekspertas Simonas turi daugiau nei 10 metų strateginio ir skaitmeninio marketingo patirties, dirba ne tik su klientų reklamos / SEO projektais ir įmonės pardavimais, bet ir dalinasi patirtimi su studentais bei įmonėmis. |
|
Netradiciniai būdai auginti organinį srautą: Brand authority, darbas su GitHub ir VikipedijaRasa Sosnovskytė, GROWTH BITE įkurėja, SEO ir augimo rinkodaros strategė Rasa turi beveik 10 metų patirtį kuriant skaitmeninės rinkodaros strategijas, kurios skatina komercinius rezultatus įvairiose pramonės šakose, įskaitant SAAS, B2B, B2C ir energetiką. |
|
Turinio projektai ir gražūs skaičiai remiantis Welovelithuania.com patirtimiSimonas Rudaminas, WELOVELITHUANIA.COM įkūrėjas, SEO ir skaitmeninio marketingo specialistas |
|
Turinio įtaka rezultatams
Ramūnas Bruzgys, GERA DOVANA klientų pritraukimo skyriaus vadovas Ramūnas yra iškėlęs daugybę projektų į pirmąsias Google paieškos rezultatų pozicijas, vedęs daugybę SEO seminarų ir mokymų. |
Renginio moderatorius:
|
Paulius ŠetkusLEMON HOOK agentūros vadovas, PPC reklamos specialistas Žmogus orkestras, kuris po truputį atranda save nebe darydamas viską, o valdydamas Google ir Facebook reklamines kampanijas, kurdamas strategijas tiek Lietuvai, tiek Europai. |
Renginio programa:
16:00 - 16:05 | Renginio pradžia |
16:05 - 16:30 | Simonas Naudžius | Kas svarbiau: vidinis, techninis ar išorinis SEO? Sėkmės / nesėkmės pavyzdžiai |
16:30 - 17:00 | Rasa Sosnovskytė | Netradiciniai būdai auginti organinį srautą: Brand authority, darbas su GitHub ir Vikipedija |
17:00 - 17:10 | Pertrauka |
17:10 - 17:40 | Simonas Rudaminas | Turinio projektai ir gražūs skaičiai remiantis Welovelithuania.com patirtimi |
17:40 - 18:10 | Ramūnas Bruzgys | Turinio įtaka rezultatams |
18:10 - 18:30 | Dalyvių networking'as ir lengvi užkandžiai |
Bilieto kaina:
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
0 Eur* |
59 Eur* |
*LiMA seminarų abonementų
|
*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
SEO |
Forma: |
Seminaras |
Data: |
2023 m. gegužės 4 d. (ketvirtadienis) 16:00 val. |
Trukmė: |
~ 2 val. |
Vieta: |
VDU, Putvinskio g. 23 - 103, Kaunas |
Organizatorius: |
LiMA Kauno skyriaus taryba, info@lima.lt |
Fotografavimas: |
Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 59 Eur
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |