Sužinokite, kaip sukurti sėkmingą ambasadorystės programą organizacijoje!
Prekės ženklų valdomų socialinių tinklų paskyrų įtakai mažėjant, vartotojams vis dažniau reikalaujant autentiškumo ir augant žmogus — žmogui komunikacijos pasitikėjimui, darbuotojų ambasadorystė tampa ne tik galimybe, bet ir būtinybe siekiant įgyti konkurencinį pranašumą. Sėkminga ambasadorystės programa gerina įmonės reputaciją, pritraukia naujų potencialių klientų, didina pardavimus, stiprina darbdavio įvaizdį, o finansinio neapibrėžtumo laikais organizacijoms atneša daug didesnę investicijų grąžą nei tradiciniai marketingo instrumentai.
Praktinės sesijos metu dalyviai sužinos:
• Kaip savo organizacijoje sukurti darbuotojų ambasadorystės programą;
• Kaip į programą įtraukti darbuotojus ir paskatinti juos kurti turinį;
• Kokia darbuotojų ambasadorystės programų investicijų grąža;
• Kaip pasiekti skirtingų marketingui keliamų tikslų darbuotojų ambasadorystės pagalba;
• Kuo skiriasi autentiška ambasadorystė nuo kontroliuojamos ambasadorystės.
Praktinės sesijos tikslas: supažindinti dalyvius su darbuotojų ambasadorystės strategija marketingo tikslams pasiekti, suteikti žinių apie darbuotojų ir įmonės komunikacijos sinergiją, ambasadorių įtraukimo veiksmus, ambasadorystės programų kūrimą, motyvacines sistemas, tikslų kėlimą ir matavimą. Suteikti aiškius įrankius ir praktines žinias darbuotojų ambasadorystės programoms kurti.
Praktinės sesijos formatas: teorija ir praktinės užduotys.
Sesijos trukmė: 4 akad. val.
Kam skirta praktinė sesija: marketingo vadovams ir specialistams, darbdavio įvaizdžio specialistams bei visiems, kurie domisi darbuotojų ambasadoryste.
Lektorius:
|
Deividas BudginasDarbuotojų ambasadorystės agentūros EMPLOYEE2CONSUMER vadovas Komunikacijos ir marketingo ekspertas, įmonės „Employee2consumer“ vadovas, darbuotojų ambasadorystės ekspertas. Deividas daugiau nei 11 metų dirba marketingo ir komunikacijos srityje, 6 metus vadovavo skaitmeninės komunikacijos agentūrai „Relevant“, konsultavo tokius prekės ženklus kaip „Maxima group”, „eBay“, „DPD“, „Luminor“, „EY“, „Newsec“, „Wix“, „Modus group“. |
Bilieto kaina:
Nurodytos kainos galioja iki gegužės 2 d. imtinai
KAINA LiMA NARIAMS: |
KAINA SVEČIAMS: |
0 Eur* |
59 Eur 69 Eur* |
*LiMA seminarų abonementų
|
*LiMA ambasadoriaus kodų turėtojams |
Svarbiausia informacija |
|
Tema: |
Darbuotojų ambasadorystės strategija |
Forma: |
VU Verslo mokykla (115 aud.), Saulėtekio al. 22, Vilnius |
Data: |
2023 m. gegužės 3 d. (trečiadienis) 15:00 val. |
Trukmė: |
~ 3 val. |
Organizatorius: |
LiMA administracija, info@lima.lt |
Fotografavimas: |
Renginyje bus fotografuojama ir filmuojama, todėl jūs galite būti matomas renginio vaizdinėje medžiagoje viešai prieinamoje komunikacijoje. |
Dalyvio mokestis: |
Bilieto kaina: 59 Eur 69 Eur
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas |
LiMA seminarų abonementų savininkams: nemokamai 3 mėn. seminarų abonementas - 65 Eur (PVM įskaičiuotas)
LiMA bilietų grąžinimo politika čia → |